7. leht 59-st
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 19:31
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:Teab keegi puusalt tulistades 412 käimakoti siduripoolse simmeri koodi?
Põlve pealt lugedes....
412-1701033
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 19:48
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Muhulane kirjutas:Teab keegi puusalt tulistades 412 käimakoti siduripoolse simmeri koodi?
Põlve pealt lugedes....
412-1701033
Aitähhib ja paneb kirja

Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 22:34
Postitas Muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 22:40
Postitas stern100
Noh, nende piltide järgi tundub ju hea olevat. Ei saa küll ise ju näpuvahel keerutada aga kui kuskilt suuri tükke väljas pole ning ka sünkrod ei ole lõpmatult ära kulunud, muidugi uus õli sisse ja alla. Eks siis näeb mis teeb.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 22:44
Postitas Muhulane
stern100 kirjutas:Noh, nende piltide järgi tundub ju hea olevat. Ei saa küll ise ju näpuvahel keerutada aga kui kuskilt suuri tükke väljas pole ning ka sünkrod ei ole lõpmatult ära kulunud, muidugi uus õli sisse ja alla. Eks siis näeb mis teeb.
Ennem tuleb uued simmerid orgunnida,siis saab alla sättida.Peab vaatama,kas õige paksusega poroniiti ka on. Tahe ila oli küll ses kastis

Diisliga enne ära loputama,see kast pole aastaid all olnud.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 23:48
Postitas Muhulane
Sukasimmeri kood - 400-2402052-04 vastab tõele?
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 11 Nov 2014 23:54
Postitas Muhulane
Hinge puges pisuke kahtluseuss - 408 ja 412 sukad olid vist erineva pikkusega? Keskosa sama?
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 12 Nov 2014 00:22
Postitas Muhulane
Minu omal näikse ikka 412 oma olevat...?
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 12 Nov 2014 01:12
Postitas Karu2
Muhulane kirjutas:Nii,kattega rool oli peal ning ilma katteta sain kaasa.
Peal olnud roolil oleks nagu miskit puudu või?

Parempoolne katteta rool on valmistatud IŽ tehase toodangule tootmise lõpuotsas ja paigaldati neile, millel rooli all oli juba vaz-tüüpi suuna- ja lähi/kaugtulelüliti.
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Postitatud: 12 Nov 2014 01:49
Postitas Karu2
moskiito kirjutas:Radikatest ... Suurim erinevus on ribide arvus ehk siis mitu kihti ribisi radikal on. Kui on kolm kihti, siis on see mõeldud külmemasse kliimasse ja kui kaks kihti, siis troopilise kliima tarvis...
Tegelikult kolmekihiline kuulub sõiduautodele ja kahekihiline IZ kastiautode ja furgoonide kabiinide kütmiseks, kus maht väiksem.
Kõrvalepõikena: Siiski ka 60.-ndate mossedel 408/412 valmistati kaherealisi radikaid, kuid ka nende vannid nii ülal, kui all olid samuti õhukesed, radikaga ühelaiused. Sellega seoses olid soojenduse korpuses olevad vannide pesad ka kitsad. Sinna laia vanniga kolme või kaherealist ilma korpuseplekkide ümbertegemiseta paigaldada pole võimalik.