Avastasin veel ühe probleemi, nimelt ma olen täielik idioot, kellel vahepeal vist puudub loogiline mõtlemine. Otsisin viga, miks temperatuur maanteel alla langeb, vahetasin termostaati ja toppisin katsetuseks pappi radika ette. Krt, selle peale oleks pidanud mõtlema, et miks ma aju jaoks temperatuurianduri suurde jahutusvedeliku ringi ühendasin...
Njamh, kokkuvõttes lugu selline, kuna ma sisselaset ehitades ikka päris kõike arvesse ei võtnud, selgus et temperatuuriandur oma õigesse pesasse ei mahu. No sitta kah, niikuinii kavatsesin kasutada Sierra andurit, mis juba olemas oli, aga too ka ei mahtunud sinna pesasse. Panin siis anduri veepumba taha, aga seal soojenes andur koos suure ringiga. Nüüd lõpuks avastasin, mis ma teinud olin ja proovisin probleemi lahendada, "lõikasin" termostaadi korpuses oleva pesa keeret sügavamaks, et temp andur sügavamale sisse keerata. Lõikasin oli jutumärkides, sest lõikamiseks kasutasin samasuguse koonuskeermega polti, millele lõikasin rellakaga sälgud sisse. Mõtlesin, et kannatab ju kasutada ka mosse enda andurit, pean lihtsalt arvutis väärtused õigeks kalibreerima.
No ja siis ma õppisin jälle midagi uut Moskvichi kohta, nimelt ei kasutata sellel tänapäeval kasutatavat NTC tüüpi andurit, millel takistus väheneb temperatuuri suurenedes, vaid hoopis termo bimetall andurit(TM101), mille tööpõhimõttele ma pihta ei saanudki. Õppisin ma google translate kasutades vene foorumitest niipalju, et saan siia asemele panna TM100 anduri, mis töötab veidi tänapäevasemalt ja mida ma loodetavasti suudan ajule selgeks õpetada