Kui mina seda autot taastaks, siis viskaksin suure kaarega selle punase krundi minema. See pole suurem asi ja ei püsi just kõige paremini pleki peal. Kui kindlapeale välja minna, siis kõige parem on kahekomponentne täitekrunt mille alla sobiks ideaalselt veel happekrunt.(kuid võib ka väga vabalt ilma happekrundita kasutada).
Aga kõige aluseks on siiski roostest puhas pind, siis kestab ka!
mossejumal kirjutas:Jartmok plekk läigib ainult salongi oma :D
Mart:on sul kogemusi sellega ? Et sa ütled,et ei kõlba
Kunagi ostsin seda krunti oma auto tarbeks. Panin uued tiivad ja kapoti, ning kruntisin punase krundiga ära ja värv peale. Kestis umbes pool aastat ja siis hakkas survepesuri all koos värviga eemalduma auto küljest. Punase krundi teemal olen vestelnud ka Toomas Pärtmaga (taastas Eesti vanima Ford TT aastast 1920) kes samuti rääkis selle kehvadest omadustest isiklikest kogemustest.
Jutu jätkuks võin õelda, et Toomas Pärtma igapäeva sõiduvahend oli aasta tagasi veel Moskvits 2140... vb veel tänasenigi kuna ta oli ikka väga rahul selle autoga.
mossejumal kirjutas:Traktori kultivaatorile olen panud ja juba üle aasta olen pesnud ka seda ja pole midagi juhtunud
Iseenest täiesti mõistlik oleks kulusid kokku hoida ja kasutada auto peal seda aga see oleks omamoodi risk minu arvates. Ehk aastakse peab vastu, paari talvega äkki tuleb maha. Vaevalt viitsid siis kogu protsessi uuesti teha. Parem minu soovitus, et mina kindla peale välja osta uus ja korralik, rooste aja minema ja tee üks kord nii, et kestaks. Mina oma masina põhja ilmselgelt ei viitsi kunagi uuesti teha, enne võtaksin juba uue uunikumi.
Jh eks vaatab,ega eriti ennem juuni lõppu kere mastistamisega ege tegemisega ,midagi eriti ei toimu,sest aega pole ja,siis läheb auto külili.Praegu garaazis külm ka.
Võid mind msn-i ka lisada: jantraks@hotmail.com :D:D