7. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 23 Juul 2010 21:18
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:
seda toru saad väänata igatpidi ju
Olen proovinud väänata, ei midagi :D Mul on ju ka mootor peal ja kõik töösilindrid ka küljes, see aga jookseb nende tagant
Saab ikka väänata ja kui karbi alt ei taha panna,proovi pealt(kui originaalsust taga ei aja). Ise eelmine aasta vahetasin seda toru ja oli omajagu mängimist aga ära tegin.
Kui toru läheb nagunii vahetusse siis kolmikust on mõtekas lahti keerata silmusvõtmega,lõigates enne vana toru pooleks. Asi on hullem kui hiljem niplil juba kandid maas.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 23 Juul 2010 21:55
Postitas viirusboy
Kui toru läheb nagunii vahetusse siis kolmikust on mõtekas lahti keerata silmusvõtmega,lõigates enne vana toru pooleks. Asi on hullem kui hiljem niplil juba kandid maas.
Toru läheb vahetusse.. MA arvan et ma keeran roolikarbi lahti, vaatab mis siis saab. Mul on tehtud spets võti nende torude lahtikeeramiseks. 10sele padrunile sälk sisse ja pulk k'lje peale, valma :D

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2010 12:53
Postitas viirusboy
Järgmine plaan on vahetada õli nii käigukastis kui tagasillas. Käigukast on vanemat tüüpi - mõõtevardaga ja täitekorgiga. Tagasillas on see kork olemas, kust õli välja saab ja uut sisestada.
Kuna ma pole seda tööd enne teinud, paluks mingeid soovitusi või asju, millele ma peaks rohkem tähelepanu pöörama.. Ja millist õli soovitate?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2010 13:14
Postitas partnermosse
viirusboy kirjutas:Järgmine plaan on vahetada õli nii käigukastis kui tagasillas. Käigukast on vanemat tüüpi - mõõtevardaga ja täitekorgiga. Tagasillas on see kork olemas, kust õli välja saab ja uut sisestada.
Kuna ma pole seda tööd enne teinud, paluks mingeid soovitusi või asju, millele ma peaks rohkem tähelepanu pöörama.. Ja millist õli soovitate?
Tagasilda ja käigukasti pane kaasaegsemad transmissioonõlid, küsi kindlasti poes olles müüja käest !!! Aga mootorisse kindlasti mineraalõli kui pole mootorit lahti võtnud juppideks ja puhtaks pesnud ning uusi simmerlinge paigaldanud !!! Õlide nimetused on vaba valik -on see Addinol,Valvoline või mõne muu nimetusega ...
Mootor soojaks, õli välja karterist, siis õlifilter vahetusse(enne lase õlikopsikust õli välja ja siis keera kopsik lahti) ja vaheta filter - aseta kopsik tagasi.Kork karteris kus õli välja lasid keera kinni.Vala 4 liitrit õli sisse ja käivita, ootama peab kuni õli ka filtrisse koguneb see tähendab mootorile pöördeid mitte anda, tühikäigul las popsub mõni aeg.Jäta mootor seisma ja lase mõniaeg seista-kontrolli mõõtevardal õli olemasolu ja vajadusel lisa õli vähehaaval juurde kuni mõõtevardal on õline märk MAX -kriipsu juures.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2010 14:07
Postitas viirusboy
Tagasilda ja käigukasti pane kaasaegsemad transmissioonõlid, küsi kindlasti poes olles müüja käest !!! Aga mootorisse kindlasti mineraalõli kui pole mootorit lahti võtnud juppideks ja puhtaks pesnud ning uusi simmerlinge paigaldanud !!! Õlide nimetused on vaba valik -on see Addinol,Valvoline või mõne muu nimetusega ...
Mootor soojaks, õli välja karterist, siis õlifilter vahetusse(enne lase õlikopsikust õli välja ja siis keera kopsik lahti) ja vaheta filter - aseta kopsik tagasi.Kork karteris kus õli välja lasid keera kinni.Vala 4 liitrit õli sisse ja käivita, ootama peab kuni õli ka filtrisse koguneb see tähendab mootorile pöördeid mitte anda, tühikäigul las popsub mõni aeg.Jäta mootor seisma ja lase mõniaeg seista-kontrolli mõõtevardal õli olemasolu ja vajadusel lisa õli vähehaaval juurde kuni mõõtevardal on õline märk MAX -kriipsu juures.
Motoris õli vahetatud. Eile juba vahetasin ja tegin seda enamvähem samamoodi nagu sa just kirjeldasid. Ainult mootorit ajasin alguses vändast ringi, siis starterist ja lõpuks panin käima. Surve tuli peaaegu 2 peale tühikäigul. Vana õliga polnud ollagi midagi. vaevu 1. Käigukasti ja tagasilda tahakski panna midagi kaasaegsemat, aga marki ei tea. Poodi minnes on seal terve lett täis igasugu käigukasti ja tagasilla õlisid. Millist valida? Ja kas pean vanast õlist midagi puhtaks ka pesema või loputama?? Kuidas seda teostada?

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2010 14:27
Postitas partnermosse
Motoris õli vahetatud. Eile juba vahetasin ja tegin seda enamvähem samamoodi nagu sa just kirjeldasid. Ainult mootorit ajasin alguses vändast ringi, siis starterist ja lõpuks panin käima. Surve tuli peaaegu 2 peale tühikäigul. Vana õliga polnud ollagi midagi. vaevu 1. Käigukasti ja tagasilda tahakski panna midagi kaasaegsemat, aga marki ei tea. Poodi minnes on seal terve lett täis igasugu käigukasti ja tagasilla õlisid. Millist valida? Ja kas pean vanast õlist midagi puhtaks ka pesema või loputama?? Kuidas seda teostada?
Mina isiklikult ei ole loputanud, vana välja ja uus sisse.Mosse kannatab sellist vahetust ilusti välja - teisiti öeldes, mosse pole pirtsakas ! :) Võid ka Comma transmissioonõli panna märgistusega W80(vist oli) ja igaksjuhuks küsi müüja käest üle

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2010 18:35
Postitas viirusboy
Selge. Kindlasti küsin. Lasin tagasillas õli soojaks ja niristasin välja. 1,5 liitrit tuli musta ollust. Väljalaske korgi põhi oli nagu grafiitmäärdega või mingi rauapuruga koos. KAs see on tõsine asi või normaalne?? Kohe tuleb ka video. 4. käik sees ja 40 vaikselt kohapeal sai sõidetud. Korra lasin ka 160 välja, aga hakkas vibama hoolega ja julgus sai otsa..

Videos on kolinat päris hästi kuulda, ei tea millest see tuleb. Ise pakun et käis tühjalt ringi ja niisama kolises, kuna raskust polnud. Kuid ei tea ka. Mis te asjast arvate??

video

Käsipiduri trossi tõmbasin ka pooleks niiet nüüd ei peata mind enam miski :auto

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 25 Juul 2010 19:28
Postitas partnermosse
viirusboy kirjutas:Lasin tagasillas õli soojaks ja niristasin välja. 1,5 liitrit tuli musta ollust.
Mahu poolest peab olema 1,3 liitrit :D Aga pole ka hullu kui on ainult 1 liiter ;)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 28 Juul 2010 00:48
Postitas viirusboy
Täna siis linnas käidud ja sain ostetud omale selle transmissioonõli.. Tradilos taheti pea 300.- liitri eest saada. Kõrval agrovarus sain 195.- viis liitrit TAD-17i'd. Raamat soovitab seda kasutada, kuid raamat on ka juba üle 25 aasta vana :D Sealt selgus, et seda õli sobib ka roolireduktorisse valada, seega siis lähipäevil ka see töö ette vaja võtta..

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 29 Juul 2010 15:44
Postitas viirusboy
Nii, tagasillas õli vahetatud, nüüd täna võtan käsile käigukasti. Kuidas roolireduktoris õli vahetada??