AZLK 2140, 1978 BMC211

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas SanderV »

partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korraga
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas partnermosse »

SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korraga
Klappe korraga paraku ta ei ava ;) Esimese kambri siibri avanemisel ja kiiruse ning vaakumi suurenemisel hakkab teise kambri siiber avanema :) Aegamisi noh :) :smokin
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas SanderV »

partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korraga
Klappe korraga paraku ta ei ava ;) Esimese kambri siibri avanemisel ja kiiruse ning vaakumi suurenemisel hakkab teise kambri siiber avanema :) Aegamisi noh :) :smokin
eiei korraga ikka :D systeem on peal aga karpa on ikkagi mehaaniline...
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Nüüdseks siis ka teine küljekarp vahetatud ja põhi valmis. :beer
Pilt

Homme lasen põhjaalla veel miskise kaitseõli ka, lükkan masina tagasi ratastele ja hakkan värvieeltöödega tegelema. Samuti krundin ja värvin ka salongipõhja üle.
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas Kombimiis »

Ega see kurja ei tee kui sa mastiksiga resonaatori üle teed? :lol
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas MAZ »

Tubli töö :beer aga üks teemaväline küsimus, kuna ma näen,et sul on Luazi rehvid taga räägi mulle natuke kuidas nendega sõita oli? Kas nendega on läbivus parem mudasel ja porisel pinnasel?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Kombimiis kirjutas:Ega see kurja ei tee kui sa mastiksiga resonaatori üle teed? :lol
Resonaatori tegin siiski kuumakindla värviga üle. ;)
MAZ kirjutas:Tubli töö aga üks teemaväline küsimus, kuna ma näen,et sul on Luazi rehvid taga räägi mulle natuke kuidas nendega sõita oli? Kas nendega on läbivus parem mudasel ja porisel pinnasel?
Tänud. Luazi rehvidega on läbivus mudasel pinnal ikka kordades parem, kui tavalise tänavarehviga. Samas kui talvel nendega sõita tahad, soovitaksin lumeketid peale panna kuna libedamal pinnal võivad need muidu hätta jääda. :)
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
indrek06
Postitusi: 187
Liitunud: 17 Nov 2009 18:43
Asukoht: Ida-Virumaa
Kontakt:

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas indrek06 »

Viimased päevad sai tegeletud krundi matistamisega ning täna sai auto üle värvitud. Värvipüstol ka jamas algul, puristas värvi jne. Värv jäi ka "apelsin", kuid mina olen rahul. Nagu öeldakse, siis esimene kord ongi õppimiseks. :P
Homme lihvin mõned jooksma läinud kohad siledaks ja teen need kohad uuesti üle. Samuti värvin ka tagatulede ümbruse mustaks.
Seniks üks pilt:
Pilt
AZLK 2140, 1978
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas partnermosse »

"Apelsiniks" muutub värv sellepärast,et garaasis on ilmselt jahe kus värvisid.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
tafi
Postitusi: 278
Liitunud: 13 Okt 2009 19:26

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitus Postitas tafi »

Apelsiniks muutub siis kui värv on paks.
Tel 55627664
Vasta