no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korragapartnermosse kirjutas:Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.SanderV kirjutas:v6ibolla on ymber ehitatud mehaanilisekspartnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !
AZLK 2140, 1978 BMC211
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Klappe korraga paraku ta ei avaSanderV kirjutas:no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korragapartnermosse kirjutas:Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.SanderV kirjutas:v6ibolla on ymber ehitatud mehaanilisekspartnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !




Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
eiei korraga ikkapartnermosse kirjutas:Klappe korraga paraku ta ei avaSanderV kirjutas:no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korragapartnermosse kirjutas:Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.SanderV kirjutas:v6ibolla on ymber ehitatud mehaanilisekspartnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline !Esimese kambri siibri avanemisel ja kiiruse ning vaakumi suurenemisel hakkab teise kambri siiber avanema
Aegamisi noh
![]()

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Nüüdseks siis ka teine küljekarp vahetatud ja põhi valmis. 

Homme lasen põhjaalla veel miskise kaitseõli ka, lükkan masina tagasi ratastele ja hakkan värvieeltöödega tegelema. Samuti krundin ja värvin ka salongipõhja üle.


Homme lasen põhjaalla veel miskise kaitseõli ka, lükkan masina tagasi ratastele ja hakkan värvieeltöödega tegelema. Samuti krundin ja värvin ka salongipõhja üle.
AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Ega see kurja ei tee kui sa mastiksiga resonaatori üle teed? 

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Tubli töö
aga üks teemaväline küsimus, kuna ma näen,et sul on Luazi rehvid taga räägi mulle natuke kuidas nendega sõita oli? Kas nendega on läbivus parem mudasel ja porisel pinnasel?

MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Resonaatori tegin siiski kuumakindla värviga üle.Kombimiis kirjutas:Ega see kurja ei tee kui sa mastiksiga resonaatori üle teed?

Tänud. Luazi rehvidega on läbivus mudasel pinnal ikka kordades parem, kui tavalise tänavarehviga. Samas kui talvel nendega sõita tahad, soovitaksin lumeketid peale panna kuna libedamal pinnal võivad need muidu hätta jääda.MAZ kirjutas:Tubli töö aga üks teemaväline küsimus, kuna ma näen,et sul on Luazi rehvid taga räägi mulle natuke kuidas nendega sõita oli? Kas nendega on läbivus parem mudasel ja porisel pinnasel?

AZLK 2140, 1978
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Viimased päevad sai tegeletud krundi matistamisega ning täna sai auto üle värvitud. Värvipüstol ka jamas algul, puristas värvi jne. Värv jäi ka "apelsin", kuid mina olen rahul. Nagu öeldakse, siis esimene kord ongi õppimiseks.
Homme lihvin mõned jooksma läinud kohad siledaks ja teen need kohad uuesti üle. Samuti värvin ka tagatulede ümbruse mustaks.
Seniks üks pilt:


Homme lihvin mõned jooksma läinud kohad siledaks ja teen need kohad uuesti üle. Samuti värvin ka tagatulede ümbruse mustaks.
Seniks üks pilt:

AZLK 2140, 1978
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
"Apelsiniks" muutub värv sellepärast,et garaasis on ilmselt jahe kus värvisid.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
