7. leht 17-st

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 24 Okt 2010 12:44
Postitas SanderV
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korraga

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 24 Okt 2010 19:03
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korraga
Klappe korraga paraku ta ei ava ;) Esimese kambri siibri avanemisel ja kiiruse ning vaakumi suurenemisel hakkab teise kambri siiber avanema :) Aegamisi noh :) :smokin

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 24 Okt 2010 19:52
Postitas SanderV
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:Karburaator on kahjuks või õnneks vaakumipõhimõttel ! Ei ole mehhaaniline ! :)
v6ibolla on ymber ehitatud mehaaniliseks
Pildil ju näha,et teist kambrit avab vaakum.
no mul ka on see vaakumsysteem peal aga kui gaasi anda avanevad ikkagi m6lemad klapid korraga
Klappe korraga paraku ta ei ava ;) Esimese kambri siibri avanemisel ja kiiruse ning vaakumi suurenemisel hakkab teise kambri siiber avanema :) Aegamisi noh :) :smokin
eiei korraga ikka :D systeem on peal aga karpa on ikkagi mehaaniline...

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 25 Okt 2010 21:55
Postitas indrek06
Nüüdseks siis ka teine küljekarp vahetatud ja põhi valmis. :beer
Pilt

Homme lasen põhjaalla veel miskise kaitseõli ka, lükkan masina tagasi ratastele ja hakkan värvieeltöödega tegelema. Samuti krundin ja värvin ka salongipõhja üle.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 25 Okt 2010 22:20
Postitas Kombimiis
Ega see kurja ei tee kui sa mastiksiga resonaatori üle teed? :lol

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 25 Okt 2010 22:22
Postitas MAZ
Tubli töö :beer aga üks teemaväline küsimus, kuna ma näen,et sul on Luazi rehvid taga räägi mulle natuke kuidas nendega sõita oli? Kas nendega on läbivus parem mudasel ja porisel pinnasel?

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 25 Okt 2010 22:36
Postitas indrek06
Kombimiis kirjutas:Ega see kurja ei tee kui sa mastiksiga resonaatori üle teed? :lol
Resonaatori tegin siiski kuumakindla värviga üle. ;)
MAZ kirjutas:Tubli töö aga üks teemaväline küsimus, kuna ma näen,et sul on Luazi rehvid taga räägi mulle natuke kuidas nendega sõita oli? Kas nendega on läbivus parem mudasel ja porisel pinnasel?
Tänud. Luazi rehvidega on läbivus mudasel pinnal ikka kordades parem, kui tavalise tänavarehviga. Samas kui talvel nendega sõita tahad, soovitaksin lumeketid peale panna kuna libedamal pinnal võivad need muidu hätta jääda. :)

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 28 Okt 2010 22:21
Postitas indrek06
Viimased päevad sai tegeletud krundi matistamisega ning täna sai auto üle värvitud. Värvipüstol ka jamas algul, puristas värvi jne. Värv jäi ka "apelsin", kuid mina olen rahul. Nagu öeldakse, siis esimene kord ongi õppimiseks. :P
Homme lihvin mõned jooksma läinud kohad siledaks ja teen need kohad uuesti üle. Samuti värvin ka tagatulede ümbruse mustaks.
Seniks üks pilt:
Pilt

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 28 Okt 2010 22:44
Postitas partnermosse
"Apelsiniks" muutub värv sellepärast,et garaasis on ilmselt jahe kus värvisid.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 29 Okt 2010 00:51
Postitas tafi
Apelsiniks muutub siis kui värv on paks.