7. leht 96-st

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 22 Mai 2010 22:48
Postitas SanderV
error seal jutukas... ytleme nii et see kant seal maas korgi sees.. kuidas siis lahti saab?

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 08:26
Postitas stern100
Kui kandid täitsa maas, pead mingise poldipea otsa keevitama sinna.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 09:49
Postitas moskiito
kinni roostetanud too kohe kindlasti ei ole. Seal ju AL korpus. AL ei roosteta vaid korudeerub. Miks kork kinni on? on põhjuseks tegelikult kinni kiilumine mis omakorda põhjustab see kui peale õlivahetust toore jõuga kinni pigistada siis ajapeale jääb siga kõvasti kinni ja aitab ainult kaks asja, kõige tõhusam on kuumutamine. Kuna AL on parem halvem soojusjuht, siis ta tõmbub ennem eemale kui teras. Teine meetot on selleks puhuks kui kandid maas. kas keevitad sinna poldi sisse (peale), või peksad toore jõuga Torx kuuskandi sinna sisse (peale)

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 11:40
Postitas wolfe
Sama olukord oli mulgi :help aga mina sain korgi lahti meisli ja haamriga .

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 12:26
Postitas SanderV
proovisin ka meisli ja haamriga.. lõin korgi imelikuks... aga sain tna lahti... kuna eile pimedas tegin siis jäi märkamata pask seal korgi sees mistõttu võti ei läind korralikult sisse... tna tõmbasin kruvikaga sealt ala 2mm paska maha ja sain võtme ilusti sisse .. krdi kõvasti oli kinni küll aga võti seisis sees ja sain lahti..

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 16:54
Postitas SanderV
nonii.. täna siis masin niikaugel et sai esimese sõidu ka 2ra teha... algul kui mootori käima sai oli nägu naerul ja hea meelega sõitma... kui kruusale jõudsin kadus naer ära.. sellepärast et oli raskusi masina teel hoidmisega.. :lol kuna masinas pmts midagi pole siis kere suhteliselt kerge ja ratas käib kergelt ringi.. Vanasti mäletasin et kurvisn välja kiirendades teisega oli nagu ikka... "kiirendus" midagi muud.. nyyd proovisin siis ka.. lükkasin teisega gaasi põhja ja kohe ratas ringi ja külg ees :D ega jah... selle masinaga vist väga nalja pole enam :D

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 22:12
Postitas stern100
Küsimus tarkadele. Kas lihvitud blokikaanega on ka klapiregullimisel kohe teine mõõt kasutusel?

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 23 Mai 2010 23:58
Postitas Neeme
Ma ei usu, et klappide reguleerimisel erilist vahet oleks. Pigem on see, et nukk läheb paigast ära, kui kaant madalamaks lihvid. Aga ma usun, et ülioluline on lihvitud kaane puhul klapivedrude õige pingsus.

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 24 Mai 2010 11:12
Postitas SanderV
huvitav kas mosse mootorid ongi mõeldud nii 10 tuhat pööret max välja jooksma? Oli vana tahhomeeter millega lasin yle 8 tuhande ehk taho lõpu.. arvasin et valetab... ostsin uue tahhoka 500 eest... lykkasin ka pöörded üles näitas 8tuhat+ ehk ka üle tahoka lõpu ja pöörded polnud tipuski... ja vaevalt et uus tahokas valetab..

Re: AZLK 2140SL 1984 SanderV

Postitatud: 24 Mai 2010 12:20
Postitas Killa
SanderV kirjutas:huvitav kas mosse mootorid ongi mõeldud nii 10 tuhat pööret max välja jooksma? Oli vana tahhomeeter millega lasin yle 8 tuhande ehk taho lõpu.. arvasin et valetab... ostsin uue tahhoka 500 eest... lykkasin ka pöörded üles näitas 8tuhat+ ehk ka üle tahoka lõpu ja pöörded polnud tipuski... ja vaevalt et uus tahokas valetab..
Sul mingi vtech :lol