61. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Dets 2011 21:59
Postitas Edel
Ehh, kolistan ka natuke oma teemas :D ega peale kindlustuse lõppu vahepeal midagi erilist teinud pole. Novembri alguses sai ta natukeseks käima pandud ja platsil tiir tehtud ning siis jahutusvedelik välja lastud. Talveks ei tahtnud seda sisse jätta, on sinna viimase kevade ja suve jooksul mitu liitrit vett lisatud.
Ka leidsin 2 talverehvi ja sai "talvepakett" alla pandud. Igaks juhuks...
Täna panin taaskord käima (traditsiooniline aasta viimane käivitus) ja platsil üks ring tehtud, selle jooksul mõned pidurdused, et õli määriks silindreid. Ega rohklem ei julgenud, jahutusvett sees ju pole...
Talve jooksul tahan juhiistme vähemalt 5 cm madalamaks lasta. Keevitusest pääsu pole aga see juba uue aasta teema.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 05 Veebr 2012 00:43
Postitas Edel
Eile panin ta käima ja ajasin ruumi sisse. Käivitus -18c oli paras vägistamine. Töökojas olevatest akudest sai paari proovitud, lisaks täkk Ladalt. Lootusetu, ainus võimalus oligi "laenata" Lada pealt aku.
Enne koolemist sai see Ladale tagasi laadima pandud ja hiljem uuesti proovitud ja nii 3 korda. Lõpuks ta käima läks aga siis tekkis uus probleem. Kuidas autost välja tulla ja kapott kinni panna, et mootor välja ei sureks :lol Nii kui siduri vabastasid, suri mootor välja. Oinas alla 2000p/min käia ei tahtnudki. Nii 3-4 korda kuni lõpuks õnnestus ja sai Moskvitš ruumi sooja (jube soe küll, +1 :D ) aetud.
Pagasniku luku soojendasin nii üles http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/93383121
Järgmine nädal tahan istmed, matid ja uksepolstrid välja võtta. Põhi seestpoolt puhtaks teha ja vaatan, mida sinna kattevärviks panen. On üks mõte panna kivikaitset aga ei tea veel.
Juhiistme raami vaataks ka üle ja võimalusel ehitada see ringi, et istet madalamale saada.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 05 Veebr 2012 10:52
Postitas MAZ
Veidi teemaväline küsimus aga,kellele see http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1239733 rariteet kuulub :)

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 05 Veebr 2012 14:21
Postitas Edel
MAZ kirjutas:Veidi teemaväline küsimus aga,kellele see http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1239733 rariteet kuulub :)
Mu töökaaslasele. Keevitab kere ära ja paneb sinna võimsama mootori vahele. Vat veel ei tea, kas ta teeb sellest tänava või rajapilli.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 12 Veebr 2012 00:51
Postitas Edel
Alustasin eile salongi osandamisega. Pilte olukorrast leiab alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/93485315
Juhiistet lammutasin ka veel. Vaatasin seda väsinud istmepatja ja tekkis mõte selle alt porolooni mingi osa (4-5cm paksuselt) maha lõigata, ehk pääseb põhja küljes asuvatest istmekinnituse raamide ümberlõikamisest. Kui padi nässu läheb, eks muretseb siis uue, neid Mosse istmeid leiab ikka.
Muu hulgas mõõtsin istme peatoe kinnitusavade vahekauguse ära, see on 21cm. Teada, et vanema ja uuema mudeli peatoed vahetatavad ei ole (just kinnituste vahekaugus erinev) siis minul on n.n. ülemineku mudel. Mul on enda varudes üks uuem iste ka olemas aga hetkel on see minust kaugel ja niipea sinna ei lähe. Tunnen huvi, kas uuemal istmel on peatugede kaugus minu mudeliga võrreldes sama?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Veebr 2012 23:17
Postitas Edel
Nokkisin täna juhiistme alt porolooni vähemaks. Nüüd on isteasend juba parem.
Istmenaha parandan ka ära. Eelmisel Mossel kunagi seda tööd tegin. Kaua ei pidanud aga andis kogemust juurde.
Arvan, et salongipõhja hetkel tegema ei hakka, istmeraame puutuma siiski ei pea ja nagunii pole hetkel värve ka.
Siia lisasin natuke pilte ka http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/93559615 muu hulgas lisasin galerii uksepolstrite eemaldamise töö järjekorrast (juhul kui keegi ei oska veel :D ).
Mõte keerleb Lada-2106 kella lisamisest armatuuri sinna kohta kuhu muidu käib tagaklaasi soojenduse lüliti (minul seda pole, liistus vaid auk) ja raadio paigaldus sinna praeguse originaali asemele. Et see on korralik armatuur, ei tahaks seda lõhkuma hakata vaid otsida selline, mida võib lõikuda või kui seda juba tehtud on. Seda siis kui mu vaim suuremaks läheb :D ja sobiv armatuur leitud.
Sellega ei kiirusta, asi alles ideetasandil.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Veebr 2012 23:22
Postitas stern100
Kuna minu rallikal olid ostes istmed alles "ära istumata", lõikasin ülevalt poolt nii 5cm porolooni vähemaks, et tagumik sõidu ajal ikka istmes püsiks :D(see keskmine osa) Kusjuures nüüd iste pehmem ja asi tasus ennast ära küll.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 14 Veebr 2012 01:15
Postitas Edel
stern100 kirjutas:Kuna minu rallikal olid ostes istmed alles "ära istumata", lõikasin ülevalt poolt nii 5cm porolooni vähemaks, et tagumik sõidu ajal ikka istmes püsiks :D(see keskmine osa) Kusjuures nüüd iste pehmem ja asi tasus ennast ära küll.
Praegu prooviks padja kohale panin siis tekkis ka "kausis istumise" tunne. Eks näe kui nahk peale saab, mis siis välja tuleb. Ega seda porolooni niiväga palju keskelt lõikuda saagi, istmepõhja traadid tulevad varsti vastu :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 26 Mär 2012 20:42
Postitas Edel
Talv hakkab vaikselt taanduma ja eelmine nädal sai suverehvid alla pandud, täna õhtul valasin ka jahutusvedeliku sisse ja lasin mootoril soojaks töödata, tiirutasin mõnuga mööda territooriumit, teise ja kolmanda käiguga tiksudes :D No peaaegu juba... Vaid kindlustus veel teha mille plaanin aprilli alul (kui äkki juba varem ei saa). Veel vajavad vahetamist süüteküünlad ja klaasipuhastajad, samas himustan ka korralikku karburaatorit.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 19 Apr 2012 22:33
Postitas Edel
Alates tänasest kindlustus olemas, 3 kuud "jah" lepinguga 21.53EUR. Peale sai ka uued küünlad. Kuigi Lada kindlustus veel kehtib, tegin täna "kontrollsõidu" koju. Esimese asjana täheldasin parempoolse esipiduri osalise pealoleku aga hiljem tuli see ise maha. Kartsin piduri ülekuumenemist aga kui ükskord seisma jäin siis ta väga kuum ei olnudki.
Karburaatoril hakkab ilmselt kiirenduspump ära "surema", kiirendades kipub küttepuudusesse jääma aga muidu tühikäigul käib ilusti ja käima läheb ka koheselt.
Vahepeal korrastasin laiad plekkveljed valmis ja need läksid nüüd alla, paraleelselt said vahetatud ka esirattad. Paraku laiad veljed uuemad ja kapslit kinnitada polnud võimalik ja on ilma. Valisin uuemad veljed ka ette ja värvisin kõik halliks. Mõne pildi eilsest ja tänasest alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/94962253