61. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 21:43
Postitas SanderV
aga davai 2140 mehed, pange igale poole oma masinad 6000 euriga müüki, vaatame mis see kindlustus siis turuväärtuse kesmiseks ütleb
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 22:00
Postitas ABS
SanderV kirjutas:aga davai 2140 mehed, pange igale poole oma masinad 6000 euriga müüki, vaatame mis see kindlustus siis turuväärtuse kesmiseks ütleb
Päris hea mõte!
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Aug 2013 23:58
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:tuled jäid terveks? vaata mu esitulesid nüüd uuesti.. ja tagumised poritiivad on sirged, tagapõll on mõlkis... ja esiotsa kohta...
NAHUI ma pean leppima mingi guvaldaga üles pekstud plekkidega kui mul auto oli sirgete plekkidega ja roosteta, nüüd pean mingi sitaga leppima... ma tahan samaväärset masinat tagasi mis oli enne avariid... piltidelt pole näha aga terve nina on saanud tegelt paar milli tahapoole, niiet seal tõmbamist jagub..
mu masin ei ole nii ront, et ma peaks leppima mingi üles klopsitud variandiga..
ja taastan siis kui aega ja raha, esimese kohta ma võin kohe öelda et seda pole mitte kunagi... ja kuna mul pole mosse pühapäeva auto siis on seda korda vaja ASAP
sry, ei pannud kohe tähele et tuled samuti läksid. kuid vähemalt esivõre vähemalt jäi terveks, vähemalt fotol sedasi paistab.
aga nüüd võrdle minu auto pauku ja siis enda oma. albumis on 4-5 pilti mul sellest tehtud. Minu auto kapott oli 5cm nihkes. Vasaku tiiva sain põlle vahetamisega enam-vähem sirgeks ja parema pidin välja vahetama, samuti ka kapotti.
http://s1111.photobucket.com/user/etckn ... Ish%202125
Minu pakutud lahendus ongi selline et saaksid autoga kohe sõitma hakkata ning kui aega ja raha tekkib, saad korralikult taas üles ehitada. MInu kombi ootabki praegu neid viimasaid asju, aega ja raha kuid sõita ju vaja.
see sinu viimane mõtte ei olegi sugugi paha
tegelt juba praegu enamike sarnases korras olekus 2140-ed keskmiselt 1000 euro kandis
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 09:44
Postitas SanderV
ja ei, esivõre ei jäänud terveks, mõned ribid ikka pooleks
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 10:02
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:ja ei, esivõre ei jäänud terveks, mõned ribid ikka pooleks
Jama :S
Igatahes ootan huviga kindlustuse tulemusi ja hoian pöialt et nad vett peale ei tõmba.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 11:33
Postitas sass
Kindlustus vaatab tehtud tehingute pealt, mitte müügis olevate masinate hinna pealt hinna. Ehk siis masinad peavad reaalselt ka müüdud olema.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 14:19
Postitas SanderV
nii natuke mõtlemisainet neile kes arvasid et vigastused kerged ja ei uskunud mind... käisin remonditöökojas ja seal 1 suht mõistev vana rääkis, et tema isiklikult seda masinat ette ei võtaks, kuna ta esiteks ei oska seda teha ja ei tea kuidas juppide kättesaadavusega on, hinnakalkulatsiooni kohta ütles et ei oska öelda millal saab, kuna jällegi juppidega on nii nagu on.. küsisin siis roughly mis see maksma võiks minna, ütles et silma järgi hinnates kui niimoodi klassikaliselt korda teha, siis töö läheks kuskil €1000 kindlasti... käisin juppide hindasid poes vaatamas, kokku läheks kuskil €500-€600 ainult juppide alla + värvid pahtlid and shit
ehk siis arvatavasti tuleb hakata kindlustusega auto väärtuse üle vaidlema
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 15:00
Postitas moskiito
Küsimus: mida peetakse silmas "klassikaline taastamine"? Kui selle all peetakse silmas plekkide vahetamist siis see 1000 on kl üle pakkutud kõvasti. Ninaplekkid võin sinu autol ise välja vahetada ja seda 250 eurorubla eest. Tagatiivaga ma hakkama ei saaks kuna puudub keevitusmasin.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 15:05
Postitas SanderV
250 euri koos värvimisega v? ja tagatiiba polegi vaja tagapõlle on vaja
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 05 Aug 2013 15:08
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:250 euri koos värvimisega v? ja tagatiiba polegi vaja tagapõlle on vaja
Ettevalmistuse võin ka ära teha aga värvima ma ei hakka, ei soovi teise autoga riskida. Enda auto juures vel võin proogida värvida aga mitte võõra auto juures.