63. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Apr 2012 21:39
Postitas Edel
stern100 kirjutas:
SanderV kirjutas:isegi kui randi vahelt mõõdaks tuleks üle 5 tolli laiuseks
OT lõpetuseks ütlen, et vaata palun velje seest järgi, seal on asjad kirjas. Ning kui ei usu, vii veljed rehvitöökotta.

To edel: kindlasti otsi kaks laia velge veel, need on tunduvalt kenamad ;)
No minu käest läbi käinud veljed on kõik 4,5 tolli olnud. Rehv maha võtta ja pöia koha peal on mõõdud olemas sissepressitud numbritena.
5,5 tolli on minul keevitatud veljed (mõõdetud balansipingis) ja laiemate järgi ma vajadust ei näe. Laiadele on rehvi niigi valus peale monteerida ja keegi ei garanteeri, et teinekord sealt mahavõttes rehvi vitsad terveks jäävad. Nii et ärge velje laiakskeevitamisega üle pingutage!
Kui õnnestub korralikud sirged laiad veljed saada, võib need ka ette panna. Minul igastahes vasakule poole laia panna ei saa, pidurisubort mitte ei käi vastu vaid velg nagu ei istu üldse sinna rummule. Ei tea mis kamm sellega on, ka originaal laiusega veljed kipuvad vastu subborteid käima, viimati alla pandud rattal pidin velge ühest kohast viiliga sobitama.
Parempoolsega on nagu korras, ei käi kuskile vastu. Vasakul pool on midagi valesti või mõõdust totaalselt väljas.

Esimesed pidurid jooksevad ikka peale. Täna siis ka vasakpoolne. No üldse vabajooksu ei ole, eriti peale pidurdamist. Mul on üks paar subborteid ja on mõte need homme ära vahetada. Muret teeb vaid punast värvi pidurivedelik (ilmselt BSK või PSK taoline?), mis nendes subbortites sees, et kolvid kinni ei jääks. Minul susteemis on aga Dot-4. Neid kahte segada vist ei või? Millega võiks need subbortid läbi pesta, et saaks kasutada Dot-4-ja? Simmereid-mansette vahetada nagu ei taha ja ei ole subbortitel seda varem teinud.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Apr 2012 08:40
Postitas moskiito
Edel kirjutas:Esimesed pidurid jooksevad ikka peale. Täna siis ka vasakpoolne. No üldse vabajooksu ei ole, eriti peale pidurdamist. Mul on üks paar subborteid ja on mõte need homme ära vahetada. Muret teeb vaid punast värvi pidurivedelik (ilmselt BSK või PSK taoline?), mis nendes subbortites sees, et kolvid kinni ei jääks. Minul susteemis on aga Dot-4. Neid kahte segada vist ei või? Millega võiks need subbortid läbi pesta, et saaks kasutada Dot-4-ja? Simmereid-mansette vahetada nagu ei taha ja ei ole subbortitel seda varem teinud.
neid kahte ei tohi kohe kindlasti kokku segada, kui sa just sülti ei soovi :D . Võtta suppordid lahti ja puhasta sellest saastast seal sees ära ja pane uuesti kokku, siis peaks asi paranema.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Apr 2012 10:35
Postitas stern100
moskiito kirjutas:
Edel kirjutas:Esimesed pidurid jooksevad ikka peale. Täna siis ka vasakpoolne. No üldse vabajooksu ei ole, eriti peale pidurdamist. Mul on üks paar subborteid ja on mõte need homme ära vahetada. Muret teeb vaid punast värvi pidurivedelik (ilmselt BSK või PSK taoline?), mis nendes subbortites sees, et kolvid kinni ei jääks. Minul susteemis on aga Dot-4. Neid kahte segada vist ei või? Millega võiks need subbortid läbi pesta, et saaks kasutada Dot-4-ja? Simmereid-mansette vahetada nagu ei taha ja ei ole subbortitel seda varem teinud.
neid kahte ei tohi kohe kindlasti kokku segada, kui sa just sülti ei soovi :D . Võtta suppordid lahti ja puhasta sellest saastast seal sees ära ja pane uuesti kokku, siis peaks asi paranema.
Isiklikult olen kõikidele autodele sirinal dot4 peale valand, savi mis ennem sees, ja ükski pole lekkima hakanud, masinad olid enne ja pärast tihedas kasutuses.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Apr 2012 13:07
Postitas moskiito
stern100 kirjutas:
moskiito kirjutas:
Edel kirjutas:Esimesed pidurid jooksevad ikka peale. Täna siis ka vasakpoolne. No üldse vabajooksu ei ole, eriti peale pidurdamist. Mul on üks paar subborteid ja on mõte need homme ära vahetada. Muret teeb vaid punast värvi pidurivedelik (ilmselt BSK või PSK taoline?), mis nendes subbortites sees, et kolvid kinni ei jääks. Minul susteemis on aga Dot-4. Neid kahte segada vist ei või? Millega võiks need subbortid läbi pesta, et saaks kasutada Dot-4-ja? Simmereid-mansette vahetada nagu ei taha ja ei ole subbortitel seda varem teinud.
neid kahte ei tohi kohe kindlasti kokku segada, kui sa just sülti ei soovi :D . Võtta suppordid lahti ja puhasta sellest saastast seal sees ära ja pane uuesti kokku, siis peaks asi paranema.
Isiklikult olen kõikidele autodele sirinal dot4 peale valand, savi mis ennem sees, ja ükski pole lekkima hakanud, masinad olid enne ja pärast tihedas kasutuses.
ju siis on sul joppanud et on sees samalaatse koostisega õli olnud. ei mäleta täpselt kuidas see oli aga nii PSK kui NEVA õlid on erineva koostisega nagu DOT4 ja DOT5. ainult et kaks neist on samalaatse koostisega. Neid segades omavahel ei juhtu midagi, kl aga kui segada erinevaid kokku, tekkib silindritesse süldi taoline mass. suht kerge puhastada aga kui õigeaegselt jaole ei saa, tekkitab paksu pahandust. loodetavasti minu segane jutt on arusaadav :)

AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Apr 2012 21:09
Postitas Edel
Otsustasin, et ei pane neid subborteid enne puhastust külge, parem karta kui kahetseda. Otsustasin, et kui heaga kolvid liikuma ei hakka, saab kurjaga :D Võtsin klotsid eest ja heebliga surusin need sisse, määret enne ka kolbidele. Klotsid ette (et kolvid välja ei lendaks) ning pedaali. Nii mitu korda, lõpuks vahetasin ka piduriklotsid vähem kulunumate vastu. Punnitasin mis punnitasin aga pidurid hakkasid korralikult käima, isegi paremini tööle. Varem võtsid üsna põhjast, nüüd on juba poole pedaali käigu pealt rakendamist tunda.
Igaljuhul läks ka vabajooks paremaks, ka paranesid kiirusomadused.
Talve seisaku ajal on nüüd tahhomeeter hakanud "villast" panema, vähem näitama ja spido ning tahho näidud ei klapi. Juba eelmine sügis peale ülevaatuse tegemist panin tähele, et kui kolmanda käiguga näitas 55km/h kohal 3000p/min siis oli 3000 peal kiirus ligi 60. Praegugi sama näit aga näiteks 100km/h oli ühel korral 4700 ja teisel 4400 (samal päeval videotes tuvastatud).
Kolmanda käigu kiirus vs pöörded:
km/h p/min
40 2100
50 2500
60 3000
70 3350/3500
80 3800/4000
90 4200/4400
100 4400/4700
110 5000
115 5100

Neljanda käiguga sellised näidud:
80 3000
90 3400
100 3600
110 3800
120 4150
130 4400

Nagu näha, numbrid omavahel ei klapi (abiks lihtne matemaatika). Spidomeetrit ma usaldan, linnakiirusel kontrollitud, sama näit nagu aasta tagasi, nii et tahho valetab. Panin täna teise tahhomeetri, selle näidud on juba täpsemad, ei kõigu nii palju.
Tegin ka paar videot, ühte näeb hetkel mul facebooki kontol (vajalik sisselogimine) http://www.facebook.com/photo.php?v=348 ... =2&theater
Püüan lähiajal ka youtube selle üles panna.

Laiad veljed panin ka alla tagasi. No ikka loperdavad omajagu, 140km/h lõi keresse ikka paraja värina sisse.
Vahepeal eemaldatud kõlarid ja raadio on ka nüüd jälle sees omal kohal. Et minul ja rahval liiga igav poleks :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 29 Apr 2012 12:18
Postitas Edel
Edel kirjutas: Püüan lähiajal ka youtube selle üles panna.
Kes veel näinud pole siis nähtav see siit (originaal) http://www.youtube.com/watch?v=QfKOasqcLE8&feature=plcp
Väga sarnased näidud minu eelmise Mosse omadega (tollele sai täitsa poeuus tahhomeeter pandud) aga tollega võreldes nüüdne vist natuke vähem näitab.
Veel eelmine suvi näitas vana tahho spidomeetrile märgitud üksikute käikude suurimate kiiruste kohal pöördeid vahemikus 5700-5800. Nagu eelmises postituses märgitud, nüüd üle 5000 ei tahtnud sama tahho osuti enam mitte kuidagi minna...

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Mai 2012 12:54
Postitas Edel
Mitu nädalat juba liikvel.
Moskvitš käis eile Järva-Jaanis, Tallinna kaudu ringiga ning pärast sama teed ka tagasi. Läbisõit on nüüd alates 19. aprillist 850km. Pidurid kipuvad peale pidurdamist korraks pisut peale jääma aga tulevad lahti esimeste kümnete meetritega, karterist õli leke on tunduvalt suurenenud kui eelmiste aastatel. Tundub, et õlivanni tihendi vahetus tuleb lähiajal ette võtta ja piduri subbortitega sama lugu.
Mootori tööga rahul pole, väikestel pööretel tahab hinge kinni tõmmata, seda isegi töösoojalt neljanda käiguga 60km/h pealt gaas põhja lüüa siis tekib ainult puterdamine.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Mai 2012 14:14
Postitas SanderV
Edel kirjutas:Mitu nädalat juba liikvel.
Moskvitš käis eile Järva-Jaanis, Tallinna kaudu ringiga ning pärast sama teed ka tagasi. Läbisõit on nüüd alates 19. aprillist 850km. Pidurid kipuvad peale pidurdamist korraks pisut peale jääma aga tulevad lahti esimeste kümnete meetritega, karterist õli leke on tunduvalt suurenenud kui eelmiste aastatel. Tundub, et õlivanni tihendi vahetus tuleb lähiajal ette võtta ja piduri subbortitega sama lugu.
Mootori tööga rahul pole, väikestel pööretel tahab hinge kinni tõmmata, seda isegi töösoojalt neljanda käiguga 60km/h pealt gaas põhja lüüa siis tekib ainult puterdamine.
vaata üle kiirenduspump ja kiirenduspumba pihusti, pihustist peab ikka korralikult pihustama, mitte tilkuma seda värki

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Mai 2012 17:50
Postitas Edel
SanderV kirjutas: vaata üle kiirenduspump ja kiirenduspumba pihusti, pihustist peab ikka korralikult pihustama, mitte tilkuma seda värki
Panin teise karburaatori pihusti ja düüsi. Kui see selle teise peal töötas ilusti siis praeguse karba peal mitte. Ehk mingil määral asi paranes aga pretensioone jagub.

Jah muidugi, täna 3 aastat tagasi sai see Moskvitš ametlikult minu omaks :auto

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 13 Mai 2012 18:33
Postitas SanderV
aga ega seal pole midagi, hakkame kõige elementaarsematest asjadest pihta jälle :D.
1. kontrolli lambiga kas süüde õige
2. õlifilter kas on puhas, mitte õline, must jne
3. küünlad kas on puhtad, kas vahed õiged
4. siis hakkame karpaga mängima