63. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 20 Nov 2012 23:09
Postitas Manks
moskiito kirjutas:siin vene tehnika ja lääne tehnikal vahe sisse tulebki, venemaa doodang tõrgub, saad 90% tõenäosusega korda teepeal käepäraste vahenditega, läänetehnika tõrgub, kratsid kukkalt ja ootad puksiiri.
Praktika näitab, et mosse on päris hea puksiir :beer

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 20:02
Postitas MAZ
Enne,kui tuli mõte lasta välja paagist bensiin. Tuli teha uus sõel püüdurile,kuna vana oli omadega õhtul.
Poest seda sõela ei saa ja kuna mul kaks kätt ja pea otsas,siis otsustasin selle ise teha.
Selleks on peale jootekolvi,tina ja jootepasta vaja ka materjali. Milleks on siis messing võrk. Seda on tehtud erimõõtudes ja kasutati seda ka erinevates kohtades. Ainus häda on,et see kraam kipub jõudma vanaraua kokkuostu, sest keegi ei oska sellega enam miskit teha.
Pilt
Mingit erilist kunsti ei ole selle püüduri sõela tegemisel aga vaja on osavust ja kannatust. Minu jootmine on prosta, sõna otseses mõttes. Aga paremini ma kahjuks ei oska teha.
Pilt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 20:06
Postitas moskiito
aga küsimus, milleks sa selle ültse sinna paned? pese paak korralikult puhtaks ja ongi asi korras. Mina olen kõikidel masinatel selle sõela kohe minema visanud kuna sellest rohkem häda kui kasu, vähemalt minu silmis.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 20:10
Postitas MAZ
Ma olen korra juba paaki pesnud aga sellest pole tolku,kui kütuse mahutist tuleb sõnnikut kaasa.
Probleem on suurema sõnnikuga,mis jääb torusse kinni ja siis ei tule enam kütus läbi.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 20:11
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:Ma olen korra juba paaki pesnud aga sellest pole tolku,kui kütuse mahutist tuleb sõnnikut kaasa.
Probleem on suurema sõnnikuga,mis jääb torusse kinni ja siis ei tule enam kütus läbi.
siis selge. Ning tänud et informeerid kohaliku tankla olukorrast. kui sinnakanti satun, siis kohe kindlasti seda kanti ei külasta 8)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 20:50
Postitas MAZ
Muidu pole siinsetel tanklatel häda aga soovitan lasta bensiinil ööpäeva seista siis setib sodi põhja. Samuti ei tule kahjuks, kasutada ka sõela bensiini sisse kallamisel. Tanklas järjekorras seistes pole mul aega selle filtreerimisega tegeleda.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 22:24
Postitas TALUPOEG TALUJA
Selle sõelaga on nii,et võib tõesti ilma olla,sest siis tuleb see sodi kenasti mööda torusid filtrini ja see korjab kõik kenasti kokku. Ja kui umbe läheb,leiab ka kohe vea üles.... Aga pagasnikus vedage ikka käsipumpa kaasas,sellega lööb kõik umbes torud puhtaks.....ka teel olles. :)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Nov 2012 23:02
Postitas MAZ
Probleem pole peene sodiga vaid mingite suuremate tükkidega,mis torusse kinni jäävad kas siis poolviltu või teisiti. Nõnda,et sinna ette koguneb tropp ja küte enam edasi ei tule.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 22 Nov 2012 00:46
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Probleem pole peene sodiga vaid mingite suuremate tükkidega,mis torusse kinni jäävad kas siis poolviltu või teisiti. Nõnda,et sinna ette koguneb tropp ja küte enam edasi ei tule.
Mul on tulnud selliseid paake puhastada,kus lausa kaltse sees......ja ega muu ei aitagi,kui puhastamine.... Muidu jäävadki jamad kütuse paagist kättesaamisega.
Selge on see,et tanklast tuleb ka üht-teist kaasa. Mul ühes klaaspotis oli siis lausa rauapuru sees. See ei saanud mujalt küll tulla,kui ainult kütusega....

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 22 Nov 2012 15:51
Postitas MAZ
Lasin siis paagist bensiini välja koos muu sodiga. Kätte sain kusagil 2l kütust. Imelik oli see,et bensiin oli nii jubeda haisuga nagu oleks sinna oksooli või väävelhapet sisse segatud ???
Värvuselt oli bensiin selline halli värvi. Peale settimist ja läbi kurnamist muutus värvus kollasemaks. Ei tea,mis solk seal paagi põhjas oli. Ning kui kaua see seal laagerdanud võis olla. Olulise asjana sain kätte paagist prahi ja sette. Vee ja puru sattumine paaki on seletatav sellega,et kuna üleval pole peale plekist katte suurt miskit võib vihmavesi vabalt paaki sisse sattuda. Ning kuna tihendid,mis on püüduri ja anduri all on miskil põhjusel lausa venima hakanud. Siis tuleb prahti alati lahti võtmisega paaki juurde. Vaja oleks olnud lausa survepesurit, kuna ainult käe vahel liigutades paagist kõike sodi välja ei saa alati.
Õnneks pole paagi mahavõtmine väga keeruline,kuid halvaks läinud bensiini aurude käes töötamine on kõike muud kui meeldiv.

Ja nagu lubatud üks vana ja ilmselt ka ainuke foto sellest autost 1980-datest.
Pilt