AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

soovitan samuti süüde üle vaadata. ma enda mosul vahetasin jagaja ära ja asi paranes märgatavalt, täna läks isegi paremini tööle kui oma jagajaga.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Süütega mängitud igatipidi ja leitud see kuldne keskmine;
Küünlad panin eelmine kuu uued;
Õlifilter läks vahetusse viimase õlivahetusega, sõidetud 3000km;
Küünlajuhtmed tuleb vahetada aga see meenub alati siis kui mootorit käivitan. Külmalt vahel läheb ilusti aga teinekord käiad nagu -10 kraadiga, juurde vürstitatud aevastused. On ühelt Lada mootorilt üle jäänud pehmed silikoonist juhtmed, mõte on need külge installida aga need meenuvad mulle alati ebasobival ajal ja kohas :D
See on selge, et karba ke..b ajusid juba algusest peale.
Jagaja kontaktid peaks tegelt üle vaatama. Sai 2010a. augustis korralikult korrastatud jagaja peale pandud ja see on siiani ilusti ja ühtlaselt töödanud.
Noh siis kargab kusagilt nurga tagant mingi tegelane välja ja kukub õpetama: "töötavat asja pole mõtet näppida" :D Mine nüüd püüa kinni, kellel õigus on :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas moskiito »

no kle, kui ta putterdab, siis ta ju ei tööta :D
Samas, kui võimalik, proovi ära vahetada terve jagaja koos jalaga. See mille ma minema viskasin pealt enda masinal, töötas ka siiani probleemideta. Asi on selles et seda peab katsetama ja proovima koguaeg kuniks veale jälile jõuad. seal võib olla ainult 1 probleem või siis mittu.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas SanderV »

kuldne kesketee või mitte, aga ma siiski arvan et sul süüde ikka meeletult vale.. endal ta ka töötas kunagi PEAAEGU, oli nii et toore klapp natuke irvakul oli jube hea, täiesti avatult sõita ei tahtnud, süüde oli aga nii vale et jagaja tuli välja tõsta ja paar hammast edasi tõsta... muidu paika ei saanud
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Summutaja tagumine pütt on ka läbi. Juba mitu päeva oli põhja alt aina valjenevat mürinat kuulda ja eile kontrollisin. Nüüd saabki summutajat aretama hakata, vaatan, kas panen sinna vahele lihtsalt toru või otseläbi püti. Üks "tünn" olemas, vajab nüüd vaid paika sobitamist.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:kuldne kesketee või mitte, aga ma siiski arvan et sul süüde ikka meeletult vale.. endal ta ka töötas kunagi PEAAEGU, oli nii et toore klapp natuke irvakul oli jube hea, täiesti avatult sõita ei tahtnud, süüde oli aga nii vale et jagaja tuli välja tõsta ja paar hammast edasi tõsta... muidu paika ei saanud
Ei tea, miks krt pärast ta nii sitasti viimasel ajal käima läheb. Täna kustus aku enne ära kui käima sai. Ei aitab, jagaja välja ja vaatama, mis edasi saab. Sai niipalju, et suure ja pika pusimise peale läks ta samamoodi tagasi nagu oli. Ei saanud "ühte hammast" edasi tõsta, tee või tina! Jalal oli vaid 2 asendit: kas praegune või 180 kraadi ja jagaja sinna otsa ainult selles ühes asendis. Tegelt peaks minema ka 180 kraadi aga ei lähe ja kõik. Ei hakanud vägistama ka, pärast ei saa jälle kätte.
Raamatu järgi oli ja tagasi läks jagaja jalg täpselt õiges asendis sisse. Mis krdi päralt ta siis veel ajusid k..ib!
Tegelt peaks kogu kupatuse aiste vahelt välja tõstma ja edasi tegema maas, ruumi on seal kapotiall jagaja juures ikka krd-i vähe ja moto ise ka alt leemendab nii, et isegi ka vasak esimene rattakoobas ja summutajapütid on õlised!

Edit. Panin jagajast 4 pilti alates siit http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/96259665
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas mossejumal »

saab küll edasi tõsta,tähendab jagaja jala võllil on see kald hammastega värk seal sees on pisike auk hammastega http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/96259667/ mõtlen seda ja kui sa vaatad nüüd mootoriplokki.Noh kui jagaja ja jalg väljas ja vaatad sinna auku taskulambiga siis seal all ploki sees mingi võll seal ka hambad seda keerad pika kruvikaga.teoorias suht keeruline seletada seda
Sul kontakti vahe on normis ja sädemed on tugevad .
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 639
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Seenior »

Jagaja võlli sees on õlipumba võll,seda pead ka pisut pöörama,kui tahad jagaja võlli asendit muuta.
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas mossejumal »

Seenior kirjutas:Jagaja võlli sees on õlipumba võll,seda pead ka pisut pöörama,kui tahad jagaja võlli asendit muuta.
see sama jah
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Moskvitš juba mitu päeva töö juures ja seda lammutamas :D No ei saa enam, mootorist mitte ei tilgu vaid juba lagastab mehemoodi! Sai siis lekkeid hakatud otsima ja likvideerima. Õlivanni tihendi vahetuseks pidin parasjagu keberniiti nägema ja päris kokku pole seda siiani pannud. Kõige alumine vanni põhi on veel panematta aga see ootab tihendit. Ära võttes oli see selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/96665417 Nagu toit kandikul. Head isu :lol
Samas kusagilt sisselaske kolle alt lekib ka päris ohtralt, ei jäänud muud üle kui kolle eest ära võtta. Bensupumba tihend raisk lagastab seal. Pumba kinnituskõrvad täitsa ära väändunud!
Ka jahutusvedelikku kusagilt immitses, kuigi pühkisid seda korduvalt ära, tekkis alumise lõdviku otsa lühikese ajaga ikka tilk. Otsustasin siis ka jahutusvedeliku välja lasta ja vaadata, milles asi. Homme hakkan seda edasi lahkama.
Krt küll kuluks üks kraan ära, kust plokist vett välja lasta. Iga kord on vee väljalaskmine selline hullem mäkerdamine, nii salongis kui auto all pasarada. Ainus teadaolev kraanikoht on väljalaske kolle taga aga sealt on võetud väljavõtte kütteradikasse. Mis varjandid veel on olemas? Kütteradikale sisselaske kolle peal väljavõtet pole ja ka teist sisselaske kollet hetkel käepärast ka pole. Veaks küttesüsteemi voolikud mingitest teistest otstest?
Muidugi, õlivanni kruvikeeraja peadega poldid vahetasin tavaliste vastu. Tulevikus on vähemalt minginegi võimalus poltide pingutamiseks kasvõi lehtvõtmega. Kruvikaga ei pääse mõnesse kohta üldse ligi...
Vasta