MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Paistab,et mõneks ajaks on loodetavasti lagunemise hädadest rahu. Talv on ees ja ilmselt kavatsen autoga sõita ka talvel 2012/2013. Ilmselt mitte iga päev vaid siis kui vajadus tekib. Rehvivahetusega loodan ühele poole saada järgmine nädal, nõnda kuidas elav järjekord kujuneb.
Just enne külma tulekut pidin minema sõitu ja seda kottpimedas,et tuua propaani ballooni. Aga nalja sai sellega,et kuna auto oli seest nagu külmkapp ja klaasid totaalselt jääs. Siis sõiduteed, polnud muud moodi võimalik näha, kui vaid pea külje aknast välja pista. Tuleb tunnistada,et mul oli selline tunne nagu loomadetektiivil Ace Ventural
Aga no, mis sa teed kui klaasid totaalselt jääs. Hea,et liiklus hõre oli ballooni sain toodud ja sellega öised seiklused lõppesid. Üldiselt auto jahtub suht ruttu maha, pigem tuleb tõdeda,et tegu on suvise autoga, kui aasta ringseks sõitmiseks mõeldud aparaadiga. Ukse tihendid on ka vaja ära täiustada,sest külg tuule puhul läheb salong ruttu jahedaks.
Ja kuna pikk talv ees üritan leida mugavamad istmed, kuna praegused on jubedad seljatapjad.
Just enne külma tulekut pidin minema sõitu ja seda kottpimedas,et tuua propaani ballooni. Aga nalja sai sellega,et kuna auto oli seest nagu külmkapp ja klaasid totaalselt jääs. Siis sõiduteed, polnud muud moodi võimalik näha, kui vaid pea külje aknast välja pista. Tuleb tunnistada,et mul oli selline tunne nagu loomadetektiivil Ace Ventural
Aga no, mis sa teed kui klaasid totaalselt jääs. Hea,et liiklus hõre oli ballooni sain toodud ja sellega öised seiklused lõppesid. Üldiselt auto jahtub suht ruttu maha, pigem tuleb tõdeda,et tegu on suvise autoga, kui aasta ringseks sõitmiseks mõeldud aparaadiga. Ukse tihendid on ka vaja ära täiustada,sest külg tuule puhul läheb salong ruttu jahedaks.
Ja kuna pikk talv ees üritan leida mugavamad istmed, kuna praegused on jubedad seljatapjad.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kas siis salongi soojendus ei tööta? alles just kiitsid et ilusti küttab soojaks.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Soojendus töötab aga kui auto vedeleb kas või ühe päeva väljas kulub kogu soe, tekkinud rõskuse välja kütmiseks. Sellepärast hoian nüüd autot töökoja garaažis. Ega mossel erilist soojus isolatsiooni pole kerel. Vanasti lahendati probleem sellega,et masin jäeti tunniks ajaks tööle kuni salong oli soe. Aga ,kes see enam seda luksust saab endale lubada. Nüüd,kus kütuse hind on hoopis teises vääringus.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mnjah, selleks ongi mul autol plokisoojendus,et saaks kohe toa soojaks. Pooleks-tunniks juhe järgi ja peale käivitamist hakkab vurrist sooja tulema. Ja kütet hoiab tohutult kokku.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ega siin muud lahendust polegi, kui tuleb hakata leiutama keeduspiraali jahutussüsteemi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Õige jutt. Ja ainuke mõte on mul siin,et kuidas see ka töötab,kui paigaldada sellisele mootorile,millel termostaat üleval. Aga eks seda ole varsti ka näha.... tööle hakkab kindlasti aga milliseid liigutusi tuleb selleks teha,hetkel ei oska isegi pakkuda.... Vaja lihtsalt katsetada.MAZ kirjutas:Ega siin muud lahendust polegi, kui tuleb hakata leiutama keeduspiraali jahutussüsteemi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mulle tundub,et selle vanamalli termostaadi puhul, oleks kõige mõtekam asendada see osa,mis on mootori juures.
Kust hargneb jahutussüsteem kolmeks ehk siis veepumpa, radiaatorisse ja soojendusse. Alumiiniumist detail vahelt välja võtta ja sinna teha rauast kolmik asemele ning püstloodis sisse keeduspiraal. Ära ei tohi unustada ka kraani ja soojendus radiaatori otsa tegemist. Mujale seda plokisoojendust paigaldada ei anna eriti.
Kust hargneb jahutussüsteem kolmeks ehk siis veepumpa, radiaatorisse ja soojendusse. Alumiiniumist detail vahelt välja võtta ja sinna teha rauast kolmik asemele ning püstloodis sisse keeduspiraal. Ära ei tohi unustada ka kraani ja soojendus radiaatori otsa tegemist. Mujale seda plokisoojendust paigaldada ei anna eriti.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See kolmik tuleks siis asendada:
sellise lahendusega, mille eskiisi joonistasin paberile.
Olen kuulnud,et soome müüdud 412del olid peal ladal kasutatavad plokisoojendused. Aga ainus koht, kuhu neid paigaldata oleks üldse võimalik. Peaks asuma sel juhul, paremapool veesärki, hülsside juures.
sellise lahendusega, mille eskiisi joonistasin paberile.
Olen kuulnud,et soome müüdud 412del olid peal ladal kasutatavad plokisoojendused. Aga ainus koht, kuhu neid paigaldata oleks üldse võimalik. Peaks asuma sel juhul, paremapool veesärki, hülsside juures.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
see skeem nüüd küll väga hästi töötada ei taha kujtan ette, mõtle kuhu soe vesi minema hakkab ja kas ringlus hakkab hästi tööle või mitte? antud juhul vist väga mitte, kuna soe vesi jääb spiraali juurde plommi.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mina pakun välja enda nägemuse asjast ja teised võivad täiustada soovi korral. Kahjuks pole seal eriti kohtasid kuhu seda soojendus spiraali panna. Puhtalt kapoti alune on kitsas.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981