64. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Nov 2012 18:50
Postitas MAZ
Paistab,et mõneks ajaks on loodetavasti lagunemise hädadest rahu. Talv on ees ja ilmselt kavatsen autoga sõita ka talvel 2012/2013. Ilmselt mitte iga päev vaid siis kui vajadus tekib. Rehvivahetusega loodan ühele poole saada järgmine nädal, nõnda kuidas elav järjekord kujuneb.
Just enne külma tulekut pidin minema sõitu ja seda kottpimedas,et tuua propaani ballooni. Aga nalja sai sellega,et kuna auto oli seest nagu külmkapp ja klaasid totaalselt jääs. Siis sõiduteed, polnud muud moodi võimalik näha, kui vaid pea külje aknast välja pista. Tuleb tunnistada,et mul oli selline tunne nagu loomadetektiivil Ace Ventural :lol :D
Aga no, mis sa teed kui klaasid totaalselt jääs. Hea,et liiklus hõre oli ballooni sain toodud ja sellega öised seiklused lõppesid. Üldiselt auto jahtub suht ruttu maha, pigem tuleb tõdeda,et tegu on suvise autoga, kui aasta ringseks sõitmiseks mõeldud aparaadiga. Ukse tihendid on ka vaja ära täiustada,sest külg tuule puhul läheb salong ruttu jahedaks.

Ja kuna pikk talv ees üritan leida mugavamad istmed, kuna praegused on jubedad seljatapjad.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Nov 2012 19:52
Postitas moskiito
kas siis salongi soojendus ei tööta? alles just kiitsid et ilusti küttab soojaks.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Nov 2012 20:23
Postitas MAZ
Soojendus töötab aga kui auto vedeleb kas või ühe päeva väljas kulub kogu soe, tekkinud rõskuse välja kütmiseks. Sellepärast hoian nüüd autot töökoja garaažis. Ega mossel erilist soojus isolatsiooni pole kerel. Vanasti lahendati probleem sellega,et masin jäeti tunniks ajaks tööle kuni salong oli soe. Aga ,kes see enam seda luksust saab endale lubada. Nüüd,kus kütuse hind on hoopis teises vääringus.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Nov 2012 23:25
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mnjah, selleks ongi mul autol plokisoojendus,et saaks kohe toa soojaks. Pooleks-tunniks juhe järgi ja peale käivitamist hakkab vurrist sooja tulema. Ja kütet hoiab tohutult kokku.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Nov 2012 23:35
Postitas MAZ
Ega siin muud lahendust polegi, kui tuleb hakata leiutama keeduspiraali jahutussüsteemi. ;)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 28 Nov 2012 23:49
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Ega siin muud lahendust polegi, kui tuleb hakata leiutama keeduspiraali jahutussüsteemi. ;)
Õige jutt. Ja ainuke mõte on mul siin,et kuidas see ka töötab,kui paigaldada sellisele mootorile,millel termostaat üleval. Aga eks seda ole varsti ka näha.... tööle hakkab kindlasti aga milliseid liigutusi tuleb selleks teha,hetkel ei oska isegi pakkuda.... Vaja lihtsalt katsetada.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 09:41
Postitas MAZ
Mulle tundub,et selle vanamalli termostaadi puhul, oleks kõige mõtekam asendada see osa,mis on mootori juures.
Kust hargneb jahutussüsteem kolmeks ehk siis veepumpa, radiaatorisse ja soojendusse. Alumiiniumist detail vahelt välja võtta ja sinna teha rauast kolmik asemele ning püstloodis sisse keeduspiraal. Ära ei tohi unustada ka kraani ja soojendus radiaatori otsa tegemist. Mujale seda plokisoojendust paigaldada ei anna eriti.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 16:36
Postitas MAZ
See kolmik tuleks siis asendada:
Pilt
sellise lahendusega, mille eskiisi joonistasin paberile.
Pilt

Olen kuulnud,et soome müüdud 412del olid peal ladal kasutatavad plokisoojendused. Aga ainus koht, kuhu neid paigaldata oleks üldse võimalik. Peaks asuma sel juhul, paremapool veesärki, hülsside juures.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 16:53
Postitas SanderV
see skeem nüüd küll väga hästi töötada ei taha kujtan ette, mõtle kuhu soe vesi minema hakkab ja kas ringlus hakkab hästi tööle või mitte? antud juhul vist väga mitte, kuna soe vesi jääb spiraali juurde plommi.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 17:19
Postitas MAZ
Mina pakun välja enda nägemuse asjast ja teised võivad täiustada soovi korral. Kahjuks pole seal eriti kohtasid kuhu seda soojendus spiraali panna. Puhtalt kapoti alune on kitsas.