65. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 22 Juun 2012 06:20
Postitas moskiito
Edel kirjutas:Krt küll kuluks üks kraan ära, kust plokist vett välja lasta. Iga kord on vee väljalaskmine selline hullem mäkerdamine, nii salongis kui auto all pasarada. Ainus teadaolev kraanikoht on väljalaske kolle taga aga sealt on võetud väljavõtte kütteradikasse. Mis varjandid veel on olemas? Kütteradikale sisselaske kolle peal väljavõtet pole ja ka teist sisselaske kollet hetkel käepärast ka pole. Veaks küttesüsteemi voolikud mingitest teistest otstest?
Muidugi, õlivanni kruvikeeraja peadega poldid vahetasin tavaliste vastu. Tulevikus on vähemalt minginegi võimalus poltide pingutamiseks kasvõi lehtvõtmega. Kruvikaga ei pääse mõnesse kohta üldse ligi...
mokitsal on tavaliselt olemas ainult üks kraan ja see asub alumise lõdviku küljes, kinnitatud eraldi ploki külge põlve abiga. sinna tavaliselt suundub ka salongi radika lõdvik. Teine kraan on reeglina ise lisatud ja selle asukoht on väljalaske kollektori taga, neljanda silindri juures. Reeglina on seal tavaline punn ees, mille võib ise kraani vastu välja vahetada.
See et karteri kinnituspoldid kruvikeeraja peaga on, on jah üks jubedamaid asju, kui mootor maas, on enam vägem normaalne, aga kui vaja sedasi tööd teha, on võimatu ligi saaada.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 22 Juun 2012 09:17
Postitas SanderV
miskooto 2140nel ja 412nel need kraanide kogused ja asukohad erinevad ja 2140 küll nendes kohtades kraane pole. 2140nel seda põlve pole ja teise kraani asukohast tuleb salongi soojendusradikas vool
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 22 Juun 2012 11:59
Postitas Seenior
2140-d on erinevad-algul olid 412-ga samad skeemid,hiljem need muutusid.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 22 Juun 2012 17:55
Postitas viirusboy
Vanemal 412 mootoril on 2 kraani. 1 on valjalaske kolle kõige vasakpoolsema toru all täpselt ja teine on õlivarda kõrval.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 22 Juun 2012 20:56
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:Vanemal 412 mootoril on 2 kraani. 1 on valjalaske kolle kõige vasakpoolsema toru all täpselt ja teine on õlivarda kõrval.
No minul on küttesüsteemi mineva vooliku kraan veepumba otsas. Eelmisel Mossel oli aga sisselaske kollektori peal.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 02 Juul 2012 15:43
Postitas Edel
Moskvalane alates eelmisest reedest jälle liikvel. Tööd sai seal omajagu tehtud.
Kapotialuse tegin viisakamaks
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/97119301
Mootori õlivanni tihendi vahetusega sai ilmatut vaeva nähtud, ruumi nii vähe, et silikooni vahele panna ei saanud ja panin siis ilma. Kusagilt veel immitseb läbi aga mitte niipalju kui enne.
Väljalaske kollektori taga selline kui voolik ära võtta
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/96987793 Proovisin sinna kraani vahele panna aga praktikas ei õigusta see end ära, ruumi on vaid ühe käega tegutsemiseks ning ikkagi läheb vedelikku palju maha ja et toimetama peab altpoolt, on voolikute lahutamisel vedelikul komme varukast otse sisse voolata
.
Leidsin oma asjadest samasuguse kraani nagu seda veepumba otsa käib, sellel keermega ots maha lõigata siis saab ilusti voolikute vahele panna. Nii ta sättisin
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/97055221 Paraku proovimiseks see jäigi, kraan ise ei pea ja tuleb uus osta, samas ka teine kraan ei taha pidada ja et tosooli oli nende proovimiste käigus juba mitu liitrit kaotsi läinud, otsustasin esialgu jahutussüsteemis vett kasutada. Kraanist enam läbi ei tilkunud aga teise kraani pidin vahelt ära võtma. Esialgu jääb ilma...
See vee väljalaskmine üks paras sitamaja on
Tulevikuks tuleb ikka midagi mõistlikumat välja mõelda.
Ja selle teise kraani käepideme koos trossiga võtsin üldse maha. Ma seda nagunii ei kasuta ja kapoti all risti jooksev tross koguaeg jääb muude tegemistel ette ja segab. Kui vaja, saab kraani kapoti all käsitsi liigutada. See kraan tuleb hiljem nagunii ka uus panna.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 03 Juul 2012 17:45
Postitas Edel
Vähehaaval on jälle lagastama hakanud. Oli mõttesse tekkinud, et äkki on karteris liigne surve ja tuulutus on ummistunud. Ehk selle viga? Tuulutuse otsa õhufiltrist lahutasin ära ja viisin mootori küljele, õli sissevalamise korgi alt sealse sigrimigri lükkasin kruvikeerajaga läbi. No nüüd küll peab ventileerima.
Õlivanni poldid pingutasin üle. Tihend oli omajagu vajunud.
Tulemusi näeb lähipäevil. Ka veekraan tuleb uus panna, see lekib juba ka veega, küll üsna vähe aga ikkagi.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 03 Juul 2012 18:27
Postitas moskiito
kui vahetasid tihendi ära siis soovitan korra poldid üle käia. tihend istub ära, siis hakkab samuti lekkima.
Kui see ka ei aita, siis on karteri tihendi pind ebaühtlane ja see paraku juba suurem jama.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 03 Juul 2012 21:25
Postitas Edel
moskiito kirjutas:kui vahetasid tihendi ära siis soovitan korra poldid üle käia. tihend istub ära, siis hakkab samuti lekkima.
Kui see ka ei aita, siis on karteri tihendi pind ebaühtlane ja see paraku juba suurem jama.
Ega siis muud ei aita kui tuleb kogu kupatis aiste vahelt välja võtta ja kaan alt ära võtta ning tihendile mõlemile poole silikooni panna.
Väike võrdlus: Viirusboy Mosse
http://fotoalbum.ee/photos/viirusboy/97014801
Minu Mosse
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/97164763
Nina vahib tõesti taevasse
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 04 Juul 2012 06:52
Postitas moskiito
ära selle pärast põe, selle eest on talvel väga hea läbitavus