65. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 19:02
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:See kolmik tuleks siis asendada:
Pilt
sellise lahendusega, mille eskiisi joonistasin paberile.
Pilt

Olen kuulnud,et soome müüdud 412del olid peal ladal kasutatavad plokisoojendused. Aga ainus koht, kuhu neid paigaldata oleks üldse võimalik. Peaks asuma sel juhul, paremapool veesärki, hülsside juures.
No enam vähem plaanisin ka ise nii teha,kuid minu variandil kandiline kopsik,kuna spiraali kuju selline. Aga siin tuleb natuke ümber teha,sest spiraal jääb tõesti kotti. Asi võib isegi toimida niisamuti,kuid selle väljavõtte toru saaks ju ka kõige ülesse panna,lihtsalt korraldatav. Kui vaadata teisi plokisoojendusi,siis tegelt pole vahet kus see spiraal on,sest soe vesi lidub minema ja külm tuleb asemele.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 23:04
Postitas MAZ
Teine võimalus oleks pista spiraal sinna ülemisse jahutuslõdvikusse,mis läheb otse veepumba juurde. Siis jääks selle kolmiku lammutamine ja ringi ehitamine ära.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 29 Nov 2012 23:42
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Teine võimalus oleks pista spiraal sinna ülemisse jahutuslõdvikusse,mis läheb otse veepumba juurde. Siis jääks selle kolmiku lammutamine ja ringi ehitamine ära.


See aga mõjutab kehvasti tsirkuleerimist. Mida kõrgemale spiraal viia,seda kehvemaks asi läheb. Ei hakka ringlema. Ehk vana nõks--katel peab asuma keldris.... :D

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 30 Nov 2012 11:01
Postitas tarmo400
Sellise skeemi juures koguneb küttekeha juurde õhk ja spiraal põleb läbi. Proovitud. Vaja mõelda midagi õhutamiseks ja seda tuleb teha rohkem kui mõned korrad enne kui kõik kätte saab.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 30 Nov 2012 12:34
Postitas MAZ
Alumisse lõdvikusse oleks ideaalne panna,kuna see on kõige madalam punkt. Aga seal on kaks probleemi.
Esiteks on seal jõle vähe ruumi ja teiseks on ilmselt paras probleem saada 20+.a kinni ussitanud voolikut sealt maha.
Kahjuks ei oska ma paberile teha 3D joonist. Ise mõtlesin,et kui spiraal jääb ülespoole siis tuleks ta teha pealt lahtivõetav keermega,et kui õhutada on vaja saab ta ära võtta või natuke lahti lasta, selleks hetkeks.
Minul rohkem ideesid pole, mis või kuhu paigutada seda vidinat :(

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 30 Nov 2012 13:07
Postitas moskiito
Kinni ussitanud voolikut om lihtne kätte saada. Kruvikas vahele ja natuke mässamist ning ongi käes

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 30 Nov 2012 14:09
Postitas SanderV
pange hoopis süsteemist välja poole kopsikuga spiraal väljalaske poole lanzeka peale, sissetuleva vee võtate salongiradikasse minevast august(2140) ja väljuva veepumpa

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 30 Nov 2012 15:13
Postitas MAZ
SanderV kirjutas:pange hoopis süsteemist välja poole kopsikuga spiraal väljalaske poole lanzeka peale, sissetuleva vee võtate salongiradikasse minevast august(2140) ja väljuva veepumpa
Jama on natuke sellega,sest minu mootoril pole sealpool,kus 2140 soojendus ots sisse läheb ei kraani ega ka pimepunni. Kõik on ühtlaselt sile. :(

Võib olla oleks lihtsam kogu süsteem ehitada ringi Zigulii termostaadile?

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 30 Nov 2012 23:48
Postitas TALUPOEG TALUJA
SanderV kirjutas:pange hoopis süsteemist välja poole kopsikuga spiraal väljalaske poole lanzeka peale, sissetuleva vee võtate salongiradikasse minevast august(2140) ja väljuva veepumpa
Kas oled ise sellist varianti katsetanud? Sel juhul peaks salongiradikas koguaeg soe olema ja saaks ka vurri tööle pannes toa soojaks kiiresti? Ise mõtlesin ka kunagi selle peale aga praktikas pole aega saanud katsetada.....

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 01 Dets 2012 01:02
Postitas SanderV
miks salongiradikas peaks soe olema, salongiradika voolik läheb veel mingi osa allapoole, soe vesi peaks minema mootori tsirkulatsiooni endal oli selline plokisoojendi ja oli nii ühendatud