MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Membraanid on mõned lihtsalt vakstust tehtud ehk koperatiivide toodang. Endal nii mõnedki auklikud avastanud. Praeguse seisuga on parimad need, mis on kärtspunased.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
MTA ja tarbijakaitse kehitavad õlgu, see pole ameerika. Kus tarbija on kunn.
Mina olen nüüd kasutanud oma mossel ära, erinevad koperatiivi ja originaal membraane ja ütleme,et max.aasta peavad vastu ja siis on nad omadega kutud. Ma ei taha uskuda,et viga ainult oleks kehvas membraanis vaid asi võib olla vabalt ikkagi müüdavas solkkütuses. Kasutaja Jeekim võib minu kogemusi kinnitada.
Mina olen nüüd kasutanud oma mossel ära, erinevad koperatiivi ja originaal membraane ja ütleme,et max.aasta peavad vastu ja siis on nad omadega kutud. Ma ei taha uskuda,et viga ainult oleks kehvas membraanis vaid asi võib olla vabalt ikkagi müüdavas solkkütuses. Kasutaja Jeekim võib minu kogemusi kinnitada.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ksf. MAZ jumala tõsi, ka minu mossel ei pea pumba membraanid, ei tea kas asi kohalikus bensiinis, sest ilmselt mõlemad kasutame samast kohast võetud kütust. Enda masinale otsin ülo ärist 16€ eest tutika pumba, max kuu aega ja bensiini ei pea, töötab, aga suht palju laseb alt välja. Viisin poodi tagasi ja vastuseks öeldi: "ma tean jah, et kesta, mis ma teha saan, võime ju tarnijale tagasi saata, aga nad saadaks samasuguse asemele." Need pumba membraanid ei olegi ilmselt bensu jaoks, võid vett pumbata kui tahad.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Imelik probleem. Ise pole ühtki membraani siiani vahetama pidanud, eks eelistan vene kütet rohkem. Võrus täikal pakuti membraani materjali, A4 formaadis, oli nagu 500 leheline pakk.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Olen mõelnud,et saaks kusagilt kummilinti,mis oleks bensiini E95 kindel. Siis saaks neid membraane ise vorpida, praegu tundub,et üksi poemembraan vastu ei pea. Minul hakkab probleem esmalt tunda andma, kui külmkäivitusega, lööb jubedalt kibeda lõhna sisse ja siis on tavaliselt kaks võimalust. Mul hakkas täna membraan läbi jooksma just bensiinipumba liitekohast ja see juba on väga vana häda. Lisaks muutuvad selle moodsa kütisega membraanid totaalselt süldiks. Peale kuivamist aga kivikõvaks ja mõranevad kohe ära.
Möödnud sügisel lasin bensiinipaagi tühjaks settest ja oh imet, seal põhjas oli kõike ja kaugeltki kõik pole seal ilmselt vaid kellegi kurja käepoolt, sisse valatud solk. Kui bensiin haiseb nagu keemiatehase mahuti ja on imelikku värvi ja lõhnaga,siis ma ei tea...
See pole nüüd põhjus auto nurka visata aga ega ükskord saab mõõt täis küll.Lisaks näeb auto välja nagu peller ja mul juba on häbi sellega ringi sõita.
Möödnud sügisel lasin bensiinipaagi tühjaks settest ja oh imet, seal põhjas oli kõike ja kaugeltki kõik pole seal ilmselt vaid kellegi kurja käepoolt, sisse valatud solk. Kui bensiin haiseb nagu keemiatehase mahuti ja on imelikku värvi ja lõhnaga,siis ma ei tea...
See pole nüüd põhjus auto nurka visata aga ega ükskord saab mõõt täis küll.Lisaks näeb auto välja nagu peller ja mul juba on häbi sellega ringi sõita.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
@Manks. Vene bensiiniga seda jama ei olnud, see esineb ainult Elva tanklatest ostetud kütusega. Kuna aga venemaa bensiinikraanid kinni keeratud ,siis pean tanklas käima.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
siis tean et kui sinnakanti sattun elvast ma küttet ei osta
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Pean vist lada pumbale üle minema, kuna selle vana remontimine tundub ka hirmus nüri töö momendil. Nüüd on jahutus läinud ka mootoril pisut sassi. Peab 4 labaga tiiviku suveks tagasi panema.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Leidsin ka ühe roostes kärukonksu, mida algselt plaanisin sellele autole külge kruvida aga momendil jääb ta vist tolmu korjama mõneks ajaks.
Paha lugu, ühele rehvile on tulnud pragu ja see tundub karkassi sisene probleem olema.
Loodame,et nii pea ei lõhke see rehv. Kuigi säärase praoga pikka pidu enam ei ole.
Olen nüüd terve näidikuplokki ja andureid paagis vahetanud ja ikka on mingi kamm süsteemis.Enam ei oska midagi teha, mõistus on otsas.
Ainus hea asi on Lada pump, mis oma tootlikuselt on parem kui mosse originaal. Nüüd peaks bensiini haisuga olema mõneks ajaks ühel pool.
Üldiselt autot vaadates meel on kurb, 2.a kasutamisega on ta ikka üsna kõvasti vatti saanud ja ma pole ka end tagasi hoidnud. Ilmselt ongi aeg vist seal maal,et kui edaspidi selle sõidukiga veel sõita, siis peab kõik eelneva totaalselt ringi ehitama, poldi ja mutri kaupa.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981