68. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 18 Jaan 2014 22:17
Postitas SanderV
ostan siis veel ka:
korralikumat plokikaant
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 08 Veebr 2014 15:59
Postitas SanderV
eile sai siis niipalju et mossel mootor vahetatud ja kap rem väheke kaasa aidatud 331 mootor läks peale
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 00:16
Postitas SanderV
vb natuke loll kõsimus aga mis ühikutes õlirõhu näidik on ?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 00:44
Postitas Seenior
Maakeeli atsides,ametlikult kilogrammides ruutsendimeetri kohta.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 00:49
Postitas SanderV
ehk siis barides ? ja mossel siis sõidu ajal ei tohi õlirõhk alla 2 bari olla?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 01:00
Postitas Seenior
1ATM ehk 101kPa.Tegelikkuses mosse originaal näiturit ei tasu usaldada,see näitab ainult seda,kui seier liigub,et mingi rõhk on olemas.Tegelikku rõhku mõõda mehhaanilise manomeetriga,sõidu ajal töösooja mootoriga alla kahe ATM-i ei tohiks see olla küll.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 01:04
Postitas SanderV
ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 01:13
Postitas Seenior
Reduktsiooniklapp peab piirama rõhku 4-4,5 ATM-ni, mittekorras klapi puhul võib külma ja korras mootori puhul ka julgelt üle kümne minna.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 02:07
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama ja vahule minna
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 02:15
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:SanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama
No minul läks tublide külmakraadide korral peale käivitust armatuuris originaalkella seier täitsa põhja
Erilist õli (lisa-)leket küll kusagil ei täheldanud, järelikult valetas raip