68. leht 96-st

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 18 Jaan 2014 22:17
Postitas SanderV
ostan siis veel ka:

korralikumat plokikaant

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 08 Veebr 2014 15:59
Postitas SanderV
eile sai siis niipalju et mossel mootor vahetatud ja kap rem väheke kaasa aidatud 331 mootor läks peale

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 00:16
Postitas SanderV
vb natuke loll kõsimus aga mis ühikutes õlirõhu näidik on ?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 00:44
Postitas Seenior
Maakeeli atsides,ametlikult kilogrammides ruutsendimeetri kohta.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 00:49
Postitas SanderV
ehk siis barides ? ja mossel siis sõidu ajal ei tohi õlirõhk alla 2 bari olla?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 01:00
Postitas Seenior
1ATM ehk 101kPa.Tegelikkuses mosse originaal näiturit ei tasu usaldada,see näitab ainult seda,kui seier liigub,et mingi rõhk on olemas.Tegelikku rõhku mõõda mehhaanilise manomeetriga,sõidu ajal töösooja mootoriga alla kahe ATM-i ei tohiks see olla küll.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 01:04
Postitas SanderV
ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 01:13
Postitas Seenior
Reduktsiooniklapp peab piirama rõhku 4-4,5 ATM-ni, mittekorras klapi puhul võib külma ja korras mootori puhul ka julgelt üle kümne minna.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 02:07
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama ja vahule minna :D

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 09 Veebr 2014 02:15
Postitas Edel
partnermosse kirjutas:
SanderV kirjutas:ja mis see max rõhk on mis võib olla mootori?
No üle 4 ei tohiks minna igal juhul, siis võiks hakata see õli meeldivatest ja mittemeeldivatest kohtadest mootori välispinnal end näitama :D
No minul läks tublide külmakraadide korral peale käivitust armatuuris originaalkella seier täitsa põhja :D Erilist õli (lisa-)leket küll kusagil ei täheldanud, järelikult valetas raip :D