69. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 02:24
Postitas SanderV
mul hetkel probleem rohkem selles et näidiku järgi ei taha midagi saada eriti
külmast peast tõmbab korra 2 ära siis kui soe on seal 0-0.5
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 02:59
Postitas partnermosse
SanderV kirjutas:mul hetkel probleem rohkem selles et näidiku järgi ei taha midagi saada eriti
külmast peast tõmbab korra 2 ära siis kui soe on seal 0-0.5
Töösoojal mootoril võiks näidata tühikäigul ligi 1- 1,5 ja sõites koormusega 2 ja veidi peale, aga tühikäigul 0 ja pool peale on veits jama kuna surve puudub ja õlitus suht nulli lähedane.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 11:57
Postitas Seenior
Esmalt kontrolli ikka korraliku manomeetriga üle,enne kui midagi lammutama või tegema hakkad.Need originaalandurid on üsna primitiivsed ja näitavad tihti suvalisi numbreid.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 13:01
Postitas viirusboy
Mul viskab ka külmast 2 peale korraks ja siis langeb nulli. Sõites on kuskil seal 0,5 vahel parematel päevadel. Aga noh, 10 000 maha vuristanud sedasi ja pole laiali vajunud. Niiet ei tea.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 13:28
Postitas SanderV
kas keegi oskab öelda mis valemiga seda bensupumba ja kaane vahelist ühendust lekkevabaks saaks? krt pump sirge korralikud tihendid vahel ikka vaikselt lekib, kas selline võimalus olemas et pump ise lekib kuskilt hoova vahelt vms? või peaks mingit hermeetiku tuuningut tegema sinna?
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 14:34
Postitas Seenior
Ei saa täpselt aru,kas küsimus on pumba peal olevas kaanes või pumba ja plokikaane vahel olevas tihendis.Tavahermeetikud bensiinile väga vastu ei pea.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 16:42
Postitas SanderV
küsimus oli plokikaane vahelise tihendi kohta...
nii õlikohta niipalju et võtsin vana mootori pealt anduri mis näitas 2-3 bari tühikäik/sõites, panime peale, ikka sama 0-1.5 bari keerasin reduktsiooniklappi peale, pmts keerasin põhja, ei tea kas tohib, targemad võiks rääkida, siis sai näidiku järgi surve kuskil 1-2 tühikäigul, 2-3, 2500 pöörde peal
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 17:34
Postitas Seenior
Kui plokikaane juurest bensiini läbi tuleb,siis on probleem pumba membraanis ja sealt läheb enamus bensiini otse karterisse õli sisse,siin on ka õlisurve küsimuse vastus-õli on vedeldunud ja surve ei püsi siis enam normaalne.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 17:39
Postitas SanderV
eiei, probleem on sellest et mootoriõli ajab välja sealt
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 09 Veebr 2014 17:49
Postitas Seenior
SanderV kirjutas:eiei, probleem on sellest et mootoriõli ajab välja sealt
Kuna jutt oli bensupumbast,siis eeldasin,et bensiin lekib,õli leke viitab liig suurele survele karteri gaasides,seda võib küll hermeetikuga tihendada,aga kindlasti vaata üle ka karterituulutus.