8. leht 36-st

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 21:25
Postitas randoA
Vedru olemas jah, aga ei tea, ei toimeta.

igaljuhul, gaas jääb peale, varbaga pedaali üles poole tõmmata, midagi ei muutu.Korra kiiresti põhja vajutada siis aitab

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 21:35
Postitas SanderV
l6hnab vea järele mis mul kunagi oli, aga ei tule enam meelde mis viga oli

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 21:44
Postitas randoA
viga saab parandada uue karpaga :D

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 21:57
Postitas SanderV
ee mul oli viga kuskil hoovastikus, ei mäleta enam täpselt kus

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 22:09
Postitas randoA
hoovastik on õlitatud ning liigub laitmatult

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 23:25
Postitas Edel
randoA kirjutas:hoovastik on õlitatud ning liigub laitmatult
Karburaatori küljes kõik vajalikud vedrud alles? Mul kunagi üks oli puudu ja vahest gaasi järsult maha lastes juhtus abikambri seguklapp pisut lahti jääma...

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 23:37
Postitas randoA
Ei pannud küll millegi puudumist tähele
küttekulu ka meeletu selle karpaga

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 23:42
Postitas partnermosse
randoA kirjutas:Ei pannud küll millegi puudumist tähele
küttekulu ka meeletu selle karpaga
Pane oma karpast pildid.Vaatame distantsi peale ,mis teha annab. :D

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 24 Juun 2011 23:47
Postitas randoA
okei, homme krutin maha ja teen pildid

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 26 Juun 2011 00:43
Postitas randoA
Niisiis, täna oli tegus päev.
Valgel lekib ikka hoolikalt siduripeasilinder, seega käikude sissesaamine on hullem kui kulunud siduriga gaz 53l.Õnneks oli aint niipalju vaja sõita, et aeda saada.
Mosu aias, hakkasin asendama ketaspidureid trummlitega.
Kelle arvates hea mõte, kelle arvates halb mõte.Mina nende ketastega seal jamada ei viitsi.
Selleks et oleks lootust need kiiresti vahetatud saada, ja ei peaks vedrudega jamama, tõmbasin vedrud koormalindiga kokku, nii et ühte poolt tegin tsirka tunni, natuke vähem.
Teise poole tegemine läks umbes samakua.

Siis asusin piduritorustiku kallale, tänud jällegi torude eest Moskiitole.Põhjaalube toru läks ka vahetusse ja kõik mis eespool on, samuti.Uued torud panen homme külge.

toimetasin hoolikalt ka karpaga, proovisin 4 tulelisele valge oma peale ja vastupidi.
Suht mõtetu tegevus :D
igatahes, sain selgeks, et nn abiklapp, või kuidas seda kutsutakse, jääb siiski natuke irvakile ja gaas jääb peale.
Installisin sinna väikse vedru ja mosu töötab nagu ei kunagi varem.Gaas ei jää peale, käib üsna laitmatult.

Kapotti kinni pannes libises too mul käest ja lendas suure pauguga kinni, lukku.Tavaliselt oli ta lahti, miskipärast ei läinud lukku.Aga täna läks.
Ühesõnaga, tabas mind kerge paanika, sest arvasin, et unustasin lukustuse trossi külge panemata.Võtsin hoovast kinni, palusin, et tross oleks küljes, ja tõmbasin.Jumal tänatud, tross oli küljes ning kapott tuli lahti.

Täna suurt rohkemat teha ei jõudnud.