Niisiis, täna oli tegus päev.
Valgel lekib ikka hoolikalt siduripeasilinder, seega käikude sissesaamine on hullem kui kulunud siduriga gaz 53l.Õnneks oli aint niipalju vaja sõita, et aeda saada.
Mosu aias, hakkasin asendama ketaspidureid trummlitega.
Kelle arvates hea mõte, kelle arvates halb mõte.Mina nende ketastega seal jamada ei viitsi.
Selleks et oleks lootust need kiiresti vahetatud saada, ja ei peaks vedrudega jamama, tõmbasin vedrud koormalindiga kokku, nii et ühte poolt tegin tsirka tunni, natuke vähem.
Teise poole tegemine läks umbes samakua.
Siis asusin piduritorustiku kallale, tänud jällegi torude eest Moskiitole.Põhjaalube toru läks ka vahetusse ja kõik mis eespool on, samuti.Uued torud panen homme külge.
toimetasin hoolikalt ka karpaga, proovisin 4 tulelisele valge oma peale ja vastupidi.
Suht mõtetu tegevus
igatahes, sain selgeks, et nn abiklapp, või kuidas seda kutsutakse, jääb siiski natuke irvakile ja gaas jääb peale.
Installisin sinna väikse vedru ja mosu töötab nagu ei kunagi varem.Gaas ei jää peale, käib üsna laitmatult.
Kapotti kinni pannes libises too mul käest ja lendas suure pauguga kinni, lukku.Tavaliselt oli ta lahti, miskipärast ei läinud lukku.Aga täna läks.
Ühesõnaga, tabas mind kerge paanika, sest arvasin, et unustasin lukustuse trossi külge panemata.Võtsin hoovast kinni, palusin, et tross oleks küljes, ja tõmbasin.Jumal tänatud, tross oli küljes ning kapott tuli lahti.
Täna suurt rohkemat teha ei jõudnud.