IZ 412 1984 MaxL
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 1984 MaxL
Tervist MaxL
Väga ilus töö,mulle meeldib kui inimene on asja käsile võtnud ja ka lõpuni viib.Sellise auto ees müts maha.Siin eelmisi komentaare lugedes vähe kadedust hinges kriipimas mõnel mehel.Minu arvamus mossest on selline et kas on roostes või on taastatud ikka on lahe masin.
Jõudu
Väga ilus töö,mulle meeldib kui inimene on asja käsile võtnud ja ka lõpuni viib.Sellise auto ees müts maha.Siin eelmisi komentaare lugedes vähe kadedust hinges kriipimas mõnel mehel.Minu arvamus mossest on selline et kas on roostes või on taastatud ikka on lahe masin.
Jõudu
Re: IZ 412 1984 MaxL
Hakkasin ka mõtlema, et miks ma seda teen? See põhjuse otsimine jäägu ikkagi arstide ja psühhiaatrite hooleks, mulle lihtsalt meeldib sedasi autot teha ja mul on paar muidu täiesti toredat ja asjalikku sõpra, kellel ka sarnane hirmus tõbi küljes.
Siia foorumisse panen vahel mõne pildi ja lausejupi ainult sellel põhjusel, et mulle väga meeldib selliste projektide kulgemist erinevatest foorumitest jälgida ja kui mina oma pilte siia ei paneks, miks siis teised peaksid neid minule vaatamiseks panema?
Selleks et autoga sõita ei pea aastaid selle ehitamiseks kulutama, sõitmiseks saab autosid poest osta. Olen igapäevaseks kasutamiseks ehitanud kaks kastikat (minule sobivaid poes ei müüda) ja näinud, mis neist peale kaht aastat järel on. Edaspidi seisavad minu omatehtud autod karaasis ja igapäevasõiduks üritan tehase autosid leida.
Moskvits on ka natuke edasi arenenud. Õlid on sees ja prooviks ka vesi jahutussüsteemis, suuremaid lekkeid esialgu ei paista aga jälgin veel paar päeva, enne kui korraliku jahutusvedelikuga asendan. Mootor käib ka üllatavalt vaikselt aga ootab süüte täpset reguleerimist. Sõidukatsetusi segab puuduv siduripeasilindri sisu ja õhutamatta pidurid.
Siia foorumisse panen vahel mõne pildi ja lausejupi ainult sellel põhjusel, et mulle väga meeldib selliste projektide kulgemist erinevatest foorumitest jälgida ja kui mina oma pilte siia ei paneks, miks siis teised peaksid neid minule vaatamiseks panema?
Selleks et autoga sõita ei pea aastaid selle ehitamiseks kulutama, sõitmiseks saab autosid poest osta. Olen igapäevaseks kasutamiseks ehitanud kaks kastikat (minule sobivaid poes ei müüda) ja näinud, mis neist peale kaht aastat järel on. Edaspidi seisavad minu omatehtud autod karaasis ja igapäevasõiduks üritan tehase autosid leida.
Moskvits on ka natuke edasi arenenud. Õlid on sees ja prooviks ka vesi jahutussüsteemis, suuremaid lekkeid esialgu ei paista aga jälgin veel paar päeva, enne kui korraliku jahutusvedelikuga asendan. Mootor käib ka üllatavalt vaikselt aga ootab süüte täpset reguleerimist. Sõidukatsetusi segab puuduv siduripeasilindri sisu ja õhutamatta pidurid.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 1984 MaxL
Jahutusvedelik oleks ehk parem olnud mootori käivitamiseks ja proovimiseks, sest mootori jahtudes on see vedelik niiöelda "teravama ninaga" mis hakkab omale väljumiseks otsemaid teid valima, sellega on ka kergem leida lekked üles. Vesi kipub ses osas "paksem" olema ning vee väljavahetamisel jahutusvedeliku vastu jääb paraku vett rohkem sisse, mis omakorda lahjendab jahutusvedeliku külmakindlust (saan aru, et autoga talvel kindlasti ei sõideta, kuid siiski).
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 1984 MaxL
Minul on hea meel,et MaxL viitsib siia kirjutada ja paar pilti ka panna, hoolimata kriitikast.
Mina soovitaks küll vee asemel kasutada Tosooli, kuna 412 mootor on sellega töötamiseks, ettenähtud.
Mina soovitaks küll vee asemel kasutada Tosooli, kuna 412 mootor on sellega töötamiseks, ettenähtud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 1984 MaxL
Loomulikult läheb jahutussüsteemi korralik jahutusvedelik. Kuna vett on põrandalt oluliselt lihtsam koristada kui kleepuvat jahutusvedelikku, siis kasutan suuremate lekete leidmiseks vett. Ja nagu selgus siis üks plekist klamber ka lekib.
Re: IZ 412 1984 MaxL
üks kole asi jäi silma... see kuidas sa tõstuki peal hoiad autot... see väänab ikka koledalt keret... kas kes arvab et tungi kohast üles tõstes mosse kere ei paindu siis eksib rämedalt.. minul on näiteks nii et kui ma tungi kohast masina üles tõstan siis poob vaikselt esiukse kinni..
Re: IZ 412 1984 MaxL
kas siis kui tõstad ühest punktist ülesse või ka kui auto tõstuki peal ehk neljast punktist?SanderV kirjutas:üks kole asi jäi silma... see kuidas sa tõstuki peal hoiad autot... see väänab ikka koledalt keret... kas kes arvab et tungi kohast üles tõstes mosse kere ei paindu siis eksib rämedalt.. minul on näiteks nii et kui ma tungi kohast masina üles tõstan siis poob vaikselt esiukse kinni..
Re: IZ 412 1984 MaxL
Kui tõstuki peal ukse kinni poob siis peab kere üpris pehme olema.
Nii nagu piltidel näha on just õige tõsta minu arvates, kuhu mujale sa kahe posti tõstuki käppad ikka paned.
Ühest punktist tõstes annab igal autol kere painudma, eriti kui autol uks/uksed lahti, mul viskab kombil pikka aja (ööpäev vähemalt) peale pagassi luugi lahti. Talvel ühe korra juhtus kui pool vildakalt parkisin ja siis jää kausi (talve jooksul tekkinud auto suurune sügav lohk) kinni jäin maja taha ning auto seal seisis pool teist päeva nii et risti kaks ratast kõrgel ja kaks madal pinnal.
Nii nagu piltidel näha on just õige tõsta minu arvates, kuhu mujale sa kahe posti tõstuki käppad ikka paned.
Ühest punktist tõstes annab igal autol kere painudma, eriti kui autol uks/uksed lahti, mul viskab kombil pikka aja (ööpäev vähemalt) peale pagassi luugi lahti. Talvel ühe korra juhtus kui pool vildakalt parkisin ja siis jää kausi (talve jooksul tekkinud auto suurune sügav lohk) kinni jäin maja taha ning auto seal seisis pool teist päeva nii et risti kaks ratast kõrgel ja kaks madal pinnal.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: IZ 412 1984 MaxL
no tüstuki peal paneks mina käpad tungi kohtade alla... siin tundub nagu tungi kohtade sees on torud ja torudest tõstetud
Re: IZ 412 1984 MaxL
Tungi avadesse paigaldatavad torud sai algselt tehtud põhja värvimiseks, et tõstuki käpad auto alt eemale saaks. Hiljem aga selgus, et see on parim viis sellise auto tõstmiseks.
Tegelikult ei ole nii kergete autode tõstmisel olulist vahet, kuhu käpad panna, oluliseks muutub see 2 tonniste sõiduautode ja kaubikute juures, seal võib vale paigutus palju paha teha. Üldiselt on tungraua pesa kindel koht auto tõstmiseks. Olen sellise tõõga üle 10 aasta igapäevaselt kokku puutunud ja paljusid huvitavaid olukordi näinud.
Tegelikult ei ole nii kergete autode tõstmisel olulist vahet, kuhu käpad panna, oluliseks muutub see 2 tonniste sõiduautode ja kaubikute juures, seal võib vale paigutus palju paha teha. Üldiselt on tungraua pesa kindel koht auto tõstmiseks. Olen sellise tõõga üle 10 aasta igapäevaselt kokku puutunud ja paljusid huvitavaid olukordi näinud.