8. leht 36-st

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Okt 2011 00:15
Postitas Edel
Ma eelistan ka samal põhjusel laagrit, see "ei sega" mootori tööd.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Okt 2011 08:38
Postitas via
pppp kirjutas:
via kirjutas:Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Säde tekib neil mitme elektroodiga küünaldel ikka ühe külgelektroodi ja keskelektroodi vahel (seal, kus ülelöök kõige keregmini tekib).
Päris nii lihtne see asi pole. Nagu välk sageli haruneb ja on pea ning abi harud, nii ka siin mitte alati ei kujune väid üks säde vaid osa energiast läheb teistesse elektroodidesse ja korraliku ühe sädeme asemel on mitu nigelat ja süütepool toidab vähenenud koormust ning pinge ei saa kasvada maksimaalseks.

Minul oli küll nii, et kolme elektroodiga küünalde puhul oli ebekorrapäraseid vahelejätmisi nii kõrgetel pööretel kui ka tühikäigul :D

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Okt 2011 16:45
Postitas moskiito
täna sai siis suurem lammutamine ette võetud. Vahetatus sai nii käigukast kui ka siduri kettas. UNdamine vähenes märgatavalt ja kahtlane vibra ka kadunud nüüd. Kuna kast oli maas, siis otsustasin ka sidurit kontrollida. Kõhklesin kl natuke, kuna koja tagasipanek on paras porno, kuid hea et kontrollisin. Pool kettast oli kadunud, teine pool nagu uus. Koda ma tagasi peale ei saanudki ennem kui starteri mügariku kojal maha ei võtnud. Selle maha sain, läks kohe paika.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Okt 2011 18:56
Postitas SanderV
oi jah. standard eesti remondimees.. kui midagi ette jääb tuleb maha võtta :D see koda läheb ilusti peale . mootori esiosa tuleb kergitada lihtslt,

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 08 Okt 2011 20:06
Postitas stern100
SanderV kirjutas:oi jah. standard eesti remondimees.. kui midagi ette jääb tuleb maha võtta :D see koda läheb ilusti peale . mootori esiosa tuleb kergitada lihtslt,
Kuna mul käivad autodel käimarid ja sidurikojad pidevalt alt ära, on mul kõikidel kodadel see starteri tagune "muna" maha lõigatud, et koda kergemini oma kohta asetada :D

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 09 Okt 2011 00:59
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:oi jah. standard eesti remondimees.. kui midagi ette jääb tuleb maha võtta :D see koda läheb ilusti peale . mootori esiosa tuleb kergitada lihtslt,
tean, antud juhul ei olnud kasu sellest kallutamisest ja kuna aega nappis (3 tunni pärast pidin jõudma bossi sünnipäevale), siis pidin kiiremat teed minema. muidu saab ka ilma mootori kallutamiseta koda peale. lisaks segas kõige rohkem salongi soojenduse väljavoolu voolik. Aga jah, kuna too põlv kiirusele ei mõju ja vastupidavusele samuti mõju ei avalda. siis et endal elu kergemaks teha, lihtsam see koht eemaldada.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Okt 2011 18:54
Postitas moskiito
paigutan siia siis mõned pildid pisikesest projektist kus ehitan salongi ahju ringi. Nagu teate on probleemiks see et ei suuda aknaid puhtaks puhuda, probleem seisneb ventilaatoris, mis asub vales kohas. Suunajad on, aga tolku midagi kui õhk tõmmatakse sealt mööda. Otsustasin selle ventilaatori välja vahetada Nissad Datsun Cherrilt saadud ventilaatoriga, too on parjalt kogukas ja peaks sokid ka jalast puhkuma, loodan ainult et see võimsus ka aknale jõuab. Praegu on seis nii kaugel et peab radika ja ventilaatori vahelise ala hermeetilisemaks tegema, et ei tekkiks üleliigset tsirkulatsiooni.

kunagi hiljem proovin teha sedasi et radikas saaks õhku imeda ka salongist vajadusel.
http://s1111.photobucket.com/albums/h46 ... sh%202125/

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Okt 2011 22:48
Postitas TALUPOEG TALUJA
Kunagi uurisin ka ise seda soenduse asja ligidalt. Mulle jäi täiesti arusaamatuks selle vene inseneri mõte teha selline soendus nagu meie lemmikmudelil..... Kuidagi imelik jah. Ideaalis peaks siis olema nii,et ventillaator tõmbab õhu läbi soendusradika ja siis surub selle ükskõik kuhu. Kuhu aga parasjagu vaja. Mossel aga tõmbab otse vasta seina......ja sealt siis kuidagiviisi loobib miskitmoodi üles,kuhu see muidugi eriti jõuda ei taha. Eriti nõme on see,et juhipoolsele küljele on pandud siis lisaks kaks suunajat. Tänu sellele jõuab soe õhk ennem kõrvalistuja poolse klaasi üles soendada. Millest muidugi pole juhil enamb mingit tolku.....See üks tuleb lihtsalt porolooniga kinni toppida,kui tahad aknast külmaga välja vaadata.
Selle Mosse soenduse kehvapoolsuse tingib ka asjaolu,et vurri moootoril vägapalju pöördeid pole. Võrreldes mõne läänepoolsema suguvenna omaga. Võibolla piisaks ka lihtsalt kiirema mootori paigaldamisest,mis siis veidigi vihasemalt tuult annaks. Kuigi tõsi ta on,et palja propelleriga ei jõua kaugele....
Jään huviga ootama,kuidas tulemused selle ümberehitusega välja kukuvad. Igaljuhul edu töös.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Okt 2011 23:15
Postitas SanderV
mosse soendus töötab küll, selleks peab aga üks kraan koguaeg lahti olema. kas "külma õhu" klapp mis tuleb otse v2ljast kaane alt tuppa või siis see suletud ja väljast kaan avatud.. soovitan ise välisluugi avamist sest siis pressib sealt sõidu ajal päris hästi läbi.

Re: IŽ 21251-010, moskiito

Postitatud: 21 Okt 2011 23:22
Postitas TALUPOEG TALUJA
SanderV kirjutas:mosse soendus töötab küll, selleks peab aga üks kraan koguaeg lahti olema. kas "külma õhu" klapp mis tuleb otse v2ljast kaane alt tuppa või siis see suletud ja väljast kaan avatud.. soovitan ise välisluugi avamist sest siis pressib sealt sõidu ajal päris hästi läbi.
Ma arvan ise ka,et töötab küll. Kui radikast vähegi kuum vesi läbi jookseb. Vanal autol on kindlasti soendusradikas sodi täis ja selles võibki peapõhjus olla,miks kirutakse,et Mosse jahe..... Aastatega koguneb seda sinna hulga,sest mine tea kust kraavist vanasti vett võeti.....