8. leht 24-st
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 14 Jaan 2012 08:53
Postitas wax
kOll kirjutas:Hädasti oleks vaja sellist pisikest akudega taskuskilli, millega mootoriruumis klambreid läbilõikama mahuks.
Ma olen kaablilõiketangidega kinniroostetanud lõdvikuklambrid kõik lahti saand lõigatud
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 14 Jaan 2012 10:13
Postitas moskiito
aoovitan samuti wax-i meetotit kasutada, see kõige kiirem viis. aga kui soovid samasugust hamba arsti tööriista, siis selle leiab ehitustarvete poest. tootjaks on
"proxon" nimeline firma
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 14 Jaan 2012 11:18
Postitas MAZ
Ma märkasin,et kodanik kolli mossel on üks lisaauk auto ninaplekis! Vanematel mossedel käib sinna kohta alalisvoolu signaal, uuematel on seal lihtsalt valtsi koht. Ehk on see ise tehtud sinna`?
Piimavoolik ja raudtraat on tuttavad asjad mulle, aga kõige hullem variant on olnud see,kui on aiavoolikust veetud soojendusradiaatori voolikud.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 16 Jaan 2012 00:27
Postitas kOll
wax kirjutas:Ma olen kaablilõiketangidega kinniroostetanud lõdvikuklambrid kõik lahti saand lõigatud
moskiito kirjutas:*Ma soovitan samuti wax-i meetotit kasutada, see kõige kiirem viis.
Selle klambriga mässasin siin:
geneka taga igatepidi, mismoodi te härrased seal lõiketangidega ja mida toimetate???
Peale seda, kui kõik inimlikud meetmed olid läbi proovitud ja soovitud tulemus saavutamata, tuli hüljata talupojamõistus ja euroopalikud käitumisnormid. Ehk siis kasutasin kolhoosi/armee remondivõtteid - heebli, haamri, ja higise muskli tulemusrikka koostöö tulemusena murdus visa klamber lõpuks ning piimavooliku jäänused lendasid prügikasti.
Võidust joobununa otsustasin kasutada võimalust ja ka salongi soendusradika eemaldada, et kontrollida selle olukorda ja igaks juhuks ka läbiloputada. Esmasel vaatlusel tundus üsnagi kobe, seega loobusin täielikust eemaldamise plaanist ja loputan ta auto küljes olles niisama paar korda läbi.
moskiito kirjutas: aga kui soovid samasugust hamba arsti tööriista, siis selle leiab ehitustarvete poest. tootjaks on
"proxon" nimeline firma
Tänud vihjamast, tuleb ära ikka võtta selline üks hetk.
MAZ kirjutas:Ma märkasin,et kodanik *kOlli mossel on üks lisaauk auto ninaplekis! Vanematel mossedel käib sinna kohta alalisvoolu signaal, uuematel on seal lihtsalt valtsi koht. Ehk on see ise tehtud sinna`?
See signaaliauk on täitsa originaal, küll aga on alumine pool vasakust esimesest nurgast ise varutükkidest kokku keevitatud. midagi kahtlast on sillatalaga ka toimunud...
MAZ kirjutas:Piimavoolik ja raudtraat on tuttavad asjad mulle, aga kõige hullem variant on olnud see,kui on aiavoolikust veetud soojendusradiaatori voolikud.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 16 Jaan 2012 14:55
Postitas wax
kOll kirjutas:geneka taga igatepidi, mismoodi te härrased seal lõiketangidega ja mida toimetate???
Kas sinu autol genekas maha ei käigi siis?
Lihtsam ja kiirem on genekas paarist mutrist lahti lasta ja eest ära tõsta kui mingeid imevigureid välja mõelda kuidas geneka alla mahtuda
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 16 Jaan 2012 14:57
Postitas stern100
Kui niikuinii seal all jamama hakata, siis karterikaitse eest ära ning saab väga edukalt sellele lõdvikule ka altpoolt ligi.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 17 Jaan 2012 01:06
Postitas kOll
wax kirjutas:
Kas sinu autol genekas maha ei käigi siis?
Lihtsam ja kiirem on genekas paarist mutrist lahti lasta ja eest ära tõsta kui mingeid imevigureid välja mõelda kuidas geneka alla mahtuda
Näka!
Geneka kolmas polt ja mutter asusid ju selle piimavooliku kohal. Ligipääs mutrivõtmetega lootusetu.
stern100 kirjutas:Kui niikuinii seal all jamama hakata, siis karterikaitse eest ära ning saab väga edukalt sellele lõdvikule ka altpoolt ligi.
Jep, just eest poolt, põlle alt heebel klambrini ulatuski. Natuke haamriga tagumist ja klamber tükkideks.
Suure kilekoti täie igasuguseid lõdvikuid leidsin ka täna, nii et kui homme aega pukseerimisest üle jääb, siis saan pirukaga toimetama hakata.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 00:22
Postitas kOll
Nõndakse. Vahepeal on saadud natuke jälle pirukat näpitud.
Karburaator "K-126 H" on läbinud värskenduskuuri ja ootab pealepanekut.
See, mis maha tuli oli uppunud ujukiga ja seest selline:
Aru ma ei näe, kuidas pirukas üldse edasi sai liikuda...
Ilmselgelt ei olnud mõtet sellise peale aega raiskama hakata vaid tuli suunduda riiuli juurde ja sealt otsida kõbusam eksemplar, et siis kahest parimate juppidega üks korralik saaks. Varem soetatud remondikomplekt kulus ka täpselt marjaks ära.
Sisselaske kollektorist avastasin aga sellise "turbovidina"
:
Esialgu seda topshop'i imevigurit vahelt ärakiskuma ei hakka(kuigi mõistus tõrgub uskumast mingitki kasutegurit), kui aga mootor korrastatud karpaga paugust pöördesse ei lenda siis katkun välja ikka.
Ehk on kellelgi juba kogemusi sellistega?
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 00:36
Postitas partnermosse
"Turbovidinast" niipalju, et kasutegur ümmargune ZERO. Kui karburaator ei doseeri õiget küttesegu, siis ilmselt sellel jubinal pole mõtet.
Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 01 Veebr 2012 00:46
Postitas kOll
partnermosse kirjutas:"Turbovidinast" niipalju, et kasutegur ümmargune ZERO. Kui karburaator ei doseeri õiget küttesegu, siis ilmselt sellel jubinal pole mõtet.
Vaatasin ka just ennist neid labasid ja mõtlesin, kuidas ilusasti pihustatud bensiinijuga nendele ladestub ja siis kollektorisse tilkuma hakkab...
Tundub, et jätan loomkatse tegemata ja võtan ikka kohe selle kurjami sealt vahelt välja.