8. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 05 Aug 2009 21:21
Postitas Tiit
TiitS kirjutas:vahest ikka jõllitatakse küll. Kui tavaliselt kellegile silma jääb siis esimese asjana tõuseb vaatajal suu kõrvuni. Kui tal ka keegi kaaslane kõrval on siis tonksab teda küünarnukiga ja näitab näpuga mosse poole :D. Mõni päev tagasi parklasse sõites nägi üks väike poiss autot ning karjus kõva häälega: "EMME ISSI VAADAKE". :D
Isegi mu 2140 kiputakse jõllitama. Eriti vastikud on ülekäigukohad, kus mõni jääb praktiliselt auto nina ees seisma ning edasi ei liigu. Aga samas on ju hea tunne, et Sinu Mosse maksab rohkem kui mõne mehe Audi :D

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Aug 2009 12:20
Postitas Varblane
Väga tore video on tehtud. :beer

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Aug 2009 17:21
Postitas TiitS
...njah idee poolest võibolla enam-vähem ok, aga teostus sai veits kehva :)

Aga midagi olen vahepeal jälle nokitsenud. Panen pildid enne ja siis jutt järgi:

Pilt

Pilt

Pilt

Nagu näha on küljekarpide juurde mingisugused astmelauakesed tekkinud. kellele meeldib, kellele mitte, minu arust täitsa sobivad, kroomitud ja puha ju 8) . Teiseks sain täna kätte esiratastelt puuduvad rummukapslid, mis said ka kohe külge pandud. Nende eest tänud kasutajale risto626 (PS. tegin ülekande ka ära). Lõpuks otsustasin ka tagavararatta õiget pidi keerata ja sinna peale istutasin 407 ilukilbi. Jälle kroomi juures veidi 8) .

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Aug 2009 20:06
Postitas Tiit
Kas natuke kõhe ei ole nende ürgvanade rehvidega sõita? Igapäevaseks sõitmiseks võiksid siiski ju väheke tänapäevasemad rehvid olla, mis on korralikult tasakaalus ning ei mõju laastavalt rooliotsadele.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Aug 2009 21:43
Postitas viirusboy
Need veneaegsed rehvid pidid juttude järgi õhukummi sööma. Vanaisal mul on mingised saksa rehvid all. Nendega pidi päris ok olema

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Aug 2009 22:13
Postitas TiitS
aga miks nendega kõhe peaks olema, vene ajal sõideti ju koguaeg sellistega. Kui juba selliste rehvidega kõhe sõita oleks siis ei julgeks ma arvatavasti ka sinna autosse, millel puudub igasugune turvavarustus (turvavööd, peatoed jms.) sisse istuda. :D

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 06 Aug 2009 22:28
Postitas viirusboy
Kõhe või mitte, see oleneb rooli taga asujast. Meil 408 puuduvad ka turvavööd ja vanaisa on meil selline viimase momendi mees, et kui ikka hooga tuleb, ja pidama vaja saada, siis lastakse see pidurdusmaa ikka minimaalseks. Mul päris mitu korda selline tunne, olles ise kõrvalistuja, et tahaks oma tooli eest pidurit vajutada. Taga istudes on eriti ekstreemne, sest kuskil 70 peal mosse ujub natuke tee peal, ja kogu aeg on selline tunne et nüüd tuleb kraav.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 07 Aug 2009 00:27
Postitas mart
Panin just tähele, et see mokits on päris kõrge. Võiks õelda, e kõrgem kui audi allroad.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 07 Aug 2009 00:36
Postitas TiitS
Päris kõrge on ta küll jah. Auto alla kannatab vabalt ronida ilma tõstmata :D . Originaal 401 on ka vist päris kõrge kliirensiga tegelikult juba tehasest. Aga eks ta näeks kõvasti ilusam välja, kui ta ikka madalam ja koopad täidetud oleksid, aga ma ei viitsi sellega tegeleda hetkel.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 07 Aug 2009 00:54
Postitas mart
TiitS kirjutas:Päris kõrge on ta küll jah. Auto alla kannatab vabalt ronida ilma tõstmata :D . Originaal 401 on ka vist päris kõrge kliirensiga tegelikult juba tehasest. Aga eks ta näeks kõvasti ilusam välja, kui ta ikka madalam ja koopad täidetud oleksid, aga ma ei viitsi sellega tegeleda hetkel.
Muide vene tehnika kohta õeldakse veel seda ka, et seni kuni töötab ära noki! Muidu on võimalus asi lihtsalt veel sügavamale urru auku keerata. :D Kuni rattad all püsivad ja Tallinna teedel sõites auto vedrustus hambaid lõualuu küljest lahti ei logista, siis pole vast mõtet näppida ka.