8. leht 17-st
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 25 Mär 2010 19:52
Postitas RoTT
Uus klapivedru.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 26 Mär 2010 14:43
Postitas RoTT
Nii, klapivedru paigas , hakkasime kaant peale panema , kõik peale kolmanda silindri( radika poolt vaadates) tõukurid lähevad sisse ilma probleemideta ,ühe saime sisse kuidagi , teine ei lähe ikka .Plokikaane poldid on ilusti , tihend paigas , midagi ees seal ei tohiks olla. ABI?!
EDIT: Korda saime , see silinder kuhu tõukur läheb oli välja tulnud ja läks sinna vahele.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 25 Apr 2010 21:49
Postitas RoTT
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 25 Apr 2010 23:53
Postitas saarlane
Plokikaane ära ka lihvisite ikka?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 25 Apr 2010 23:55
Postitas Killa
Vanast tihendist ajasime puhtaks ta küll jah, aga kõver ta ei olnud.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 14 Mai 2010 22:18
Postitas RoTT
Kuidas ülessurnudseisu ja alasurnud seisu määrata? Kiiresti oleks vaja teada , saaks liikuma asja.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 14 Mai 2010 22:22
Postitas viirusboy
Kas väntvõlli rihmarattal või plokil mingeid märke pole?? Ei ole oma silmaga küll sellist mootorit näinud, aga ma usun miskipärast, et seal peaks olema sarnane süsteem nagu 408'lgi
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 14 Mai 2010 22:40
Postitas Seenior
Sidurikojas mootori paremal küljel peaks olema ava ja märgid on hoorattal.
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 15 Mai 2010 01:31
Postitas jartmok
Millega vana plokikaane tihendi jäägid maha nühkisid?
Re: MZMA 403 , 1965 RoTT
Postitatud: 15 Mai 2010 08:03
Postitas moskiito
jartmok kirjutas:Millega vana plokikaane tihendi jäägid maha nühkisid?
kõige kiirem ja lihtsam puhastamise viis on mõne vana noaga maha kraapida.