8. leht 33-st
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 27 Okt 2012 22:56
Postitas Seenior
Segu vahekorda saab vaid düüside vahetamisega reguleerida,reguleerkruvid on ainult tühikäigu häälestuseks.Pisut mõjutab segu ka ujuki tasapinna kõrgus.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 27 Okt 2012 23:51
Postitas hallarvi
Nojah, aga kui karpal on vahetatud kõik tihendid ja düüsid, siis kuidas ma ta tööle saan?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 00:25
Postitas partnermosse
Tühikäigu kruvi keera välja 3-4 täispööret sissekeeratud asendist. CO kruvi keera välja 2,5 -3 pööret välja kinnisest asendist. (tore oleks näha seda karburaatorit pildina, siis saaks ehk täpsemalt näidata mida keerata vaja)
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 00:28
Postitas partnermosse
hallarvi kirjutas:Nojah, aga kui karpal on vahetatud kõik tihendid ja düüsid, siis kuidas ma ta tööle saan?
Kas on mingisugune rusikareegel, et missugust kruvi kui palju ma pean kinnisest asendist lahti pöörama, et mootor üldse tööle hakkaks.
Vist sai vähe segane jutt, kuid paremini selgitada ka ei oska. Mul siin olemas remonditud 03 karpa Weberi põhjaga. Hetkel mootor töötab vaz 01 karpaga, millel relakaga eemaldatud kõik liigne- tooreklapp jne., kuid olen 100 prossa kindel, et kui karpa ära vahetan, siis ma enam käima seda mootorit ei saa, mida teha, kust abi otsida?
Relakaga eemaldatud, vidinateta karpat sooviks ka näha pildis !

Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 10:08
Postitas hallarvi
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 13:21
Postitas partnermosse
Remonditud karburaator ei hakka sul tööle korralikult kuna keskmise osa tald on kumer(seda tuleb kuumaga tagasi pressida vastu sirget metall talda) ja sealt hakkab lisaõhku vahele tirima, mootor hakkab ebastabiilselt töötama ja tühikäiku on võimatu seadistada. Remonditud karburaator koosneb 01 ja 07 karpa segust.
Aga see karburaator mis relakaga lõigatud, siis lausa imestan, et seda käima saad

Remonditud karburaatori tühikäiku saad reguleerida (viimane pilt ) kus kruvi on vedruga. Co taset (eelviimane pilt) alumise osa parempoolse toru juures olev kruvi (seal vist plastik kork ees)
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 14:23
Postitas hallarvi
Tänud vastuse eest partnermosse. Kas lihvpingis võib lasta talla sirgeks, et vastu tihendit läheks ja lisaõhku ei saaks?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 16:12
Postitas RoTT
Elektriline jubin on tühikäiguga seotud, sinna pane + peale lihtsalt.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 19:14
Postitas partnermosse
hallarvi kirjutas:Tänud vastuse eest partnermosse. Kas lihvpingis võib lasta talla sirgeks, et vastu tihendit läheks ja lisaõhku ei saaks?
Kui suur hõrendus seal on, kas tihendisilikooniga paigaldades jääb pidama?
Ka selline huvitav küsimus, et mis elektriline jubin seal on, kas kütteklapp, või mingi andur. Seal juhtme koht, aga kuhu see ühendada?
Lihvida ei tohi talda !!! Kuumapuhuri ja sirge metal vastutallaga suruda sirgeks tagasi kruustangide vahel ja loomulikult panna miskit puidust ese teisele poole vastu, et kruustangide teine pool karburaatorile "hambajälgi" ei jätaks.
Huvitava küsimuse vastus- see jubin on elektromagnetklapp. Kui see ei tööta siis autot käima ei tohiks saada ja ühendad selle jagaja + klemmi külge. Käivitamisel, sees olev klapp avaneb. Mootori väljasuretamisel klapp sulgub ja kütte etteandmine lakkab (hea detonatsiooni vastu).
Ja tihendisilikooni on soovitatav mitte karburaatori tihenditeks teha, sest võib sulgeda teatud kanalid, mille tõttu võib olla karburaatori töö häiritud.
Re: M 401, 1955, hallarvi
Postitatud: 28 Okt 2012 20:32
Postitas RoTT
Huvitava küsimuse vastus- see jubin on elektromagnetklapp. Kui see ei tööta siis autot käima ei tohiks saada ja ühendad selle jagaja + klemmi külge. Käivitamisel, sees olev klapp avaneb. Mootori väljasuretamisel klapp sulgub ja kütte etteandmine lakkab (hea detonatsiooni vastu).
Vaidleks siin kohal vastu, olles alles oma 2140-le samasuguse junniga karpa peale pannud ja sõbral aidatud ka üks selline ladale peale panna.
Süüte külge ma seda ei paneks, endal kadus autol vahepeal süüde ära kui see klapp oli ühendatud, ladal on ta originaalis mingi relee küljes(laadimine ehk?). Auto käib ilma selleta küll, aga tühikäik on väga ebastabiilne või puudub üldse.