8. leht 11-st

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 25 Mai 2011 10:54
Postitas mario
nii on, nagu sander ütles. :)
vene autodel on üllatavalt hea pidamisega see trummel, Lada puhul pole probleem nt parklas kuskil 180 kraadi teha. Lihtsalt nii hästi peab. Eks see reguleerimise nipp tuleb ajaga, ära sa Svenson meelt heida :D

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 26 Mai 2011 23:42
Postitas svenson01
meelt ei heida aga rahakott hakkab tühjaks saama..tänane päev oleks lõppenud ideaalselt kui oleksin saanud diffrile tihendimaterjali aga ei jõudnud poodi..vahetatud siis tagumised rattalaagrid,metallpuksid,simmerid lähevad homme ja reduktor läks teine peale(vist aeglane)koos simmeriga..tihend puudu reduktoril veel..rooliots parempoolne on samuti homne teema ja tagumised trummlis olevad vedrud koos muude jubinatega. ja õnnestus leida ka üks väiksema toru jaoks mõeldud uus pidurisuport taha kuid rohkem neid ei pidanud olema ja kahtlane et neid pärnu tuleb.samuti sai muretsetud tad'i 3 l ja 1l dot 4 varuks.rahakott on tühi ,seega ülejäänud kuu tuleb m*nni imeda.
tagajärg on mustad käed mis väga puhtamaks vist ei lähe ja paistes küünarnukk,kuid reaalne on et laup saab teisele katsele minna ülevaatusele
homme on siis ainult kokkupaneku vaev loodetavasti
summat ei julge kokku lüüa koos eesmiste piduritega,sest siis hakkaksin mõtlema et mitmekordset autohinda ma juba selle putitamise peale olen pannud.
pagassi luugi uus lukk ei lukusta annab seda regullida kuidagi?võti keerab aga see on ka kõik..ja asi on õigesti küljes.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 27 Mai 2011 08:38
Postitas stern100
Kas tõesti on isu tagasilda veel dat´i panna? :D Mina küll sellega jamada ei viitsinud talvel. -25 kraadiga saad vaevu auto käima. Siiis meelita tükk aega siduriga et välja ei sureks kui lahti lased kuna käigukasti õli paks. Nii. Saad käigukasti tühikäigul ringi käima et auto välja ei sure :D Hakkad startima, törtsi auto sureb välja sest tagasillas samasugune paks tavott sees :D Aga eks igaüks ise teab. Muidu ise kasutan kõikides mossedes Totali sillaõli mis mõeldud rekka reduktoritesse.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 27 Mai 2011 11:08
Postitas SanderV
pole kunagi tadiga probleeme olnud...

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 27 Mai 2011 12:08
Postitas marko
SanderV kirjutas:pole kunagi tadiga probleeme olnud...

Ka mina olen seda koguaeg kasutanud ja pole küll märganud,et see talvel käivitamist jne.raskemaks on teinud.Panin eelmine talv seda ollust -28 ga roolikarpi juurde ja ei olnud ta sittagi suurt paksem kui soojemalt.

Uus taga pidurisilinder Tartus Jaama tn-s maksavad 2140-le 9.50euri ja 412-le 12euri :)

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 27 Mai 2011 12:14
Postitas mario
Tad17i on parem, kui see veneaegne kraam... Panin seda isegi omale japsi käigukasti, müüja ütles küll, et lääneka jaoks vb teeb midagi raskeks, kuid vaadates oma 99.a auto õli nõuet (GL-4) ja TAD'i omadusi, siis TAD ületab igasugused ootused. (GL-5)
Pealegi 8€ 3L on üsna veenev hind vs. 18€ Addinoli kraami eest. Eriti kui rahaga on kitsas, on minu arust ka odav kraam suht OK.

Edu sulle, Svenson :)

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 27 Mai 2011 12:26
Postitas hannes24
mina panin tagasilda 75W-90 õli, käikarisse läheb ka sama tõonäoliselt, odavam kui GL5

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 28 Mai 2011 01:21
Postitas svenson01
talvel ei sõida,suvel mingi 3 kuud tavaliselt enamuse ajast garaazis sellest ka vahepeal seismisest tekkinud jamasid..sai siis vahetatud rooliots,,tundub et kässar toimib..reduktor vahetatud ja ei unda..aeglane kindlasti.homme teine katse ülevaatusele minna tad pole veel probleeme mulle tekitanud mootoris on ladaõli,kes arvab et jama siis arvan vastupidi kuna poolsünt võib natuke liiga hästi puhastada mootorit seest,,tuleb mingi ollus jääb kuhugi kinni ja siis mootor on õhtal.odav ka ja arvan et see õli pole kehvem kui need mis selle tootmisaastal olid 1976
homme siis kuulete mis toimus,kuidas läks

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 28 Mai 2011 08:38
Postitas stern100
Mootoriõliga olen sinuga samal arvamusel :D Minu "salatil" on samuti mootoris sees lada õli, kuna ma mootorit lahti ei võtnud ja seega selle sisemist olukorda ei tea, on turvalisem ikka tavalise vene õliga sõita. Aga minu teisel, värvilisel, väheke kiiremal mossel, on sees BP mineraal, mootor on seest nagu prillikivi aga endiselt ei raatsi mossele sünti veel sisse panna.

Re: AZLK 2140 1976 svenson01

Postitatud: 28 Mai 2011 18:28
Postitas viirusboy
Just just.. Vene masinas ikka vene kraam.. Minu mosse sai ka eelmine suvi käigukasti, roolikarpi ja tagasilda Tad-17i ja mootorisse siguli õli. Niipalju ainult et südatalvel kolmekesi mosset lükates ei tahtnud see üldse veereda. Külma võis ka nii 25 kanti olla. Peale ööpäevast soojas ruumis seismist aga lükkasin rahulikult üksi seda mööda töökoda ringi :)