8. leht 26-st

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 21 Mär 2013 11:30
Postitas sass
Esiteks Lada peal otse 412 mootori pealt võetud karburaator ei tööta. Teiseks Lada süütepoolil pole 'süütepooli lisatakistit (variaatorit), seega seda pole vaja kontrollida - selline asi on ainult Moskvichil.

Kontrollige kontaktivahet.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 21 Mär 2013 11:55
Postitas Lauri-L
Kontakti vahet on saanud korduvalt kontrollida ja ka muuta, hetkel miskise raamatu järgi õigeks pandud leht kaliibri abil, säde korralik.
Aga räägi miks karpa lada peal ei toimi, vastu pidi toimis täitsa hästi ehk siis siksi oma mosse peale.
Karpad muidu samad, ainuke erinevus on gaasi hoovastikus ju, mosse karpa puhul sai lihtsalt käega karpa küljest gaasi anda vastavalt vajadusele.
Siksil muidu 1.5 mootor, algselt oli 1.3 kapsaks lastud mis suuure hädaga isegi käima läks, karpa tuli 1.5 pealt vastavate düüsidega jne, ehk siis sõitva masina pealt, käima peaks ta idee poolest nagu minema, kasvõi longates, turtsudes vms.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 21 Mär 2013 14:48
Postitas sass
Karburaatorite jutt põhineb vaid omadel kogemustel - pole ükski otse tööle hakanud. Kui ka hakkab, siis pole ikka päris õigesti töötanud.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 21 Mär 2013 16:33
Postitas Lauri-L
No siksi omaga oli kõrgetel segu rikas, aga siiski sõidetav.
Hetkel on selle siksiga see probleem et ei saa isegi käima mitte.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 10 Apr 2013 11:01
Postitas Lauri-L
Siia ka uudiseid, siduri surve laager kooles ära eile kodu poole sõites, kahtlast häält kostus sealt kandist juba hommikul poes käies, õhtune linna ring oli viimane piisk asjale, viimane pool kilomeetrit tulid läbida 1. käiguga kruiisides kuna ei tahtnud sidurit ega kasti lõhkuda kuivalt vahetamisega.
Egas midagi kui lähiajal köie otsa ja garaasi vahetama.
Kütte kulu sai ka väheke mõõta, linnas jääb nii 9-10 kanti, maanteel ei tea kuna pole proovinud.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 10 Apr 2013 11:25
Postitas SanderV
käike saab ilma sidurita ilusti vahetada... kohalt minekult peab kasutama starter+esimene/teine käik... kuid üles vahetades kõik käigud peaksid ilusti ilma raksuta minema vaikselt sisse kui oskad vahetada... alla vahetades läheb väikese raksuga aga ikkagi suht hästi sisse...

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 10 Apr 2013 11:43
Postitas Lauri-L
Ma olen varem sõitnud küll ilma sidurita, see oli küll väheke teist marki auto millest polnud teps mitte kahju, aga mosset ei raatsinud väga lõhkuda, vana asi ja jumal teab mis seal järgi annab.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 10 Apr 2013 12:18
Postitas SanderV
ei tohiks midagi eriti järgi anda... käik läheb siiski sisse vaid siis kui hammakate kiirused on peaaegu võrdsed ja siis ei toimu ka seal eriti mingeid jõuülekandeid

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 20 Apr 2013 12:39
Postitas Lauri-L
Sai siis eile kasutaja empudogy (tänud sulle) käest ringi plekk velgi toodud mosse jaoks, kuuspaki eest. Õhtul sa alustatud laiendamisega, kahest üks süsteemiga, laiendamisele lähevad siis 408 plekid (teised 2 uuema masina omad), kuna nii saab maksimaalse laiuse, kusagil 3-4 cm saab juurde välimisele randile, eks mõõdab täpselt üle kui valmis on.
Teine asi millega üritaks täna hakkama saada on siduri survelaagri vahetus, eks näis kuidas sellega läheb.

Re: Moskvich 21251 Kombi 1982 Lauri-L "Looma Kirves"

Postitatud: 20 Apr 2013 15:53
Postitas Lauri-L
Nii, hakkasin siis teele sätima ennast et kanalile saada tuttava juures ja oh imet, sidur toimib !
Kuid asi natuke kahtlane, pool siduri käigust on tühi, ehk siis taha tuleb midagi siis kui pedaal poole peale vajutatud.
Küsimus järgmine et kas seal võib miskit veel peetis olla ?
Siduri silinder vms, ei hakkaks enne kasti ja värke laiali kiskuma kui teada mis veel võib tuksis olla, või seda põhjustada.

Viimanekord kui sõita sai linnavahel siis lihtsalt kadus üsna järsult ära, läks kuidagi jamaks see käikude sisse saamine ning km hiljem kadus vabsee ära, enne seda oli aegajalt kahtlast kõrinat kasti juurest kuulda.

Viimati kui liigutasin natuke kodu juures, ühelt parkimis kohalt teisele, siis algul peale käivitust ei toiminud, suretasin välja, tagurpidi käik sisse et minema saada, läks käima ja sai piisavalt tagurdatud, sidurit ei kasutanud üldse, vaid suretasin välja kui piisav maa sõidetud, siis esimene sisse ja starterit, läks käima ja sain oma kohale kuhu vaja oli, kuid kasutasin ka sidurit ning toimis, mõtlesin et ehk midagi lahutab ja oligi kõik, ei proovinud rohkem ega midagi.
Täna siis panin käima ja igaksjuhuks proovisin ja käigud läksid vabalt sisse nagu poleks midagi viga, ei üht üle liigset heli ega midagi, sidur ka ei tundunud libisevat kui piduri põhja vajutasin ning toore klapiga natuke pöördeid lisasin (siksi karpa) ja sidurit lahti hakkasin päästma.

Pikk jutt, aga loodan et saite aru ja oskate nõu anda.

Laiad plekid ka valmis, nüüd vaja ää puhastada ja värv peale.