Ohoo, viimasest postitusest pea 5 aastat möödas eks mitte kirjutamise põhjus laiskus ja aja puudumine aga nüüd kodus karantiinis olles on aega vähe kirjutada.
2140 on veel alles aga mitte minu käes ja seisab varuosadeks.
Porgand endiselt alles ja enne eelmist suvesõitu sai ka värskenduskuuri.
Hakkan siis meenutama 2015 aastast kuni tänapäeva piltide ja vähese jutuga.
Oli aeg kus sai porgandiga ka jäärada nühitud ohtralt.
2017 sai osaletud talverallil ja siis sai ka selgeks, et see oli porgandi jaoks ka viimane talvesõit, kuna need soolased teed keerasid kere korralikult tuksi sellest ka 2018 talvel kere uuesti tegemine.
2018 suvesõit:
Kui 2018 hooaeg lõppes sai porgand lahti võetud ning uuesti üle käidud vahetusse läksid tagaluuk, kapott ja esitiivad. Keevitatud sai kohad kus roosteuss oli oma töö teinud.
Ärge maha lööge, sellel pildil töö veel poolik, tegelt sai uksevahed ka korralikult üle tehtud.
Siin juba peaaegu koos, ostetud sai ka doonor just stangede pärast.
Alla sai ostetud kaua otsitud mangels veljed, keskaugud treisin mõõtu, üks serv tahtis taastamist ja velg sirutamist.
Kuna porgand sai kokku pmst päevi enne suvesõitu siis põhjaalla ei ole veel kapitaalselt jõudnud.
Esimene sõit peale üv läbimist
Enne suvesõitu tegin värskenduskuuri vanaisa zubrikule, sest grill ja garaažikamba kraam on ju vaja kuhugi mahutada.
Päev enne suvesõitu polü pukse vedrudele paigaldades avastasin viimasel hetkel, et känd on poolraamilt kohe lahkumas, natuke keevitamist ja tugev ta taas. Mõned tunnid enne haapsallu sõitmist otsustas soojalt mitte lahutada sidur, kambaga kiire 25 min ja uus sidurikorv ning laager olid paigaldatud. Suvesõidul hakkas kaduma vedelik sidurianumast, 2 korda valasin juurde ning koju tagasi jõudes andis peasilindri mansett täpselt garaaži uksetaga alla.
Suvesõit 2019
Suve keskel sai soetatud doonor nr2 kust sain pea ideaalse punase sisu.
Youngtimer camp 2019
Juba campile minnes andis tänu väga palavale ilmale endast märku bensupump, sama probleem oli ka suvesõidul. Lahkudes tegime kiire pitstopi ja viskasin peale uue ziguli pumba, mure kadus.
Kaasa sai sõidetud alates viljandist balti kett 30 oli väga lahe ja emotsionaalne üritus.
Teles läbi käinud lõik
Nostalgiapäevad 2019
Ühe pildi laenasin Ksf edel pildikogust, loodan, et ei pahanda
Hetkel rohkem 2019 pilte ei leia, eks neid üritusi oli palju kus kaasa sai sõidetud.
Nüüd siis selle kevade toimetused ja hooajaks valmistumine.
Kuna seda mootorit on algusest peale kimbutanud nõrgavõitu õlisurve ja põhjani keeratud reduktsiooniklapp võtsime ksf makuga ühel õhtul kaane maha, probleem oli mul ammu teada. Kaanel olid vastupidi paigaldatud nookurvardad, õlikanalid olid vale kohapeal ja sealt see surve maha jooksis.
Ega päris niisama tagasi peale ei visanud, andsin kaanele vähe parema hingamise sarossi abil.
Esimesed kilomeetrid sel kevadel, mootor jookseb palju kergemalt kui varem, õlirõhk oli meh kellaga 8atsi sai maha reguleeritud vastavalt normile.
Eelmisel suvel kippus palavate ilmadega kolonnis tiksudes temp põhja jooksma, samas keema ei läinud.
Paigaldasin vähe värskema radika ja nö väikse veepumba mis peaks jahkamit kiiremini ringi kruttima eks näis kas probleem lahenes.
Salongi värskendan vaikselt paremate detailidega doonoritelt, mugavamaks kasutamiseks kolis SL pealt pärit kojameeste lüliti roolile.
paigaldatud sai ka intervall.
Üv sai ka märtsiga läbi, tuleb millalgi tehnika üle vaadata ja ära teha.