Re: AZLK 412 1975 ja azlk 408 1970 randoA
Postitatud: 16 Sept 2014 20:33
olen ise ka päris rahul13piisab kirjutas:põhja kaitseb kõige paremini värv, mis on on kantud puhtale metallile. Kui aluskiht on midagi muud, aitavad pealmised möksid tihti asjal "haududa"...randoA kirjutas: Põhja töötlesin enda arvates parimate asjadega mis suutsin kuskilt poodidest välja tuhnida.Arvan, et see raip enam ära ei mädane.
...
Poolraamid keevitasin kokku, küljekarpe ei viitsinud otsima hakata, nende asemel on 4mm seinaga 60x80 nelikanttoru, kere nii pea kõveraks ei hüppa
nelikandi-viite taustal meenub täisraamil masinate kohta öeldav: "õnnetuse korral on suht terveks jäänud autos inimesed, kes näevad suht elusad välja"...
üldiselt näeb aga piltidelt hea välja.
Ma olen enam kui kindel et kui poolraame kokku poleks keevitanud ja küljekarpe 4kandi vastu vahetanud siis tuleks avariii korral need inimesed sealt labidaga välja tõsta.
Eeh, vaidlen vastu, ikka sai roostesurm ,krunt, värv, kivikaitse ja peale miskine valvoline mastiks
Ükspäev käisin linnas, kogunes kuskil 110km, ilmnes palju ebameeldivaid vigu.sealhulgas näiteks tühikäigu kadu, tühikäigul töötab 3 pütiga, natuke gaasi ja kohe 4ga taas.süüde on veel ka veidi vale
käiguhoovastikuga on mingi ebameeldiv keiss, vahepeal kaovad 1 ja 2ne käik, hoovastikupuksid on uued