8. leht 36-st
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 27 Sept 2014 05:18
Postitas Lepik
412-tehnika piisavalt võimas sellele autole ja mis peamine -lihtne,lollikindel ja töökindel mootor (toodetud Ufaa reaktiivmootorite tehases)
EI hakka teiste mootoritega seda autot rikkuma. Mu esimene masin oli IZ 412 IE -17 aastat.Ja AINULT ! -1 kord jättis ta mind teele,-
jagaja jala all otsas olev pronks hammasratas oli läbi kulunud. Ja ei mäleta , et massina käivitamisel kunagi mingeid probleeme oleks olnud,
Mida külmem ilm oli -seda paremini käivitus. 8-9 aastat tagasi müüsin kuskile Pärnu kanti,võibolla liigub siiamaani.Tiivakoopad olid
trossimäärdega võõbatud,logarid all ja ei mingit roostet.värvus-hele sinine ANKARAA.-1987 a. väljalase. nr. 119 DAA.
Aga sellest ehitusest Ei tule midagi erilist,-ikka see vana,ilus 401 väliselt ja veidi ümber disainitud sisu.
Tahaks kuskilt veel mõne 401-e tooriku saada-ja vaat selle kolmanda tahaks siis väliselt ümber disainida,ideid on juba kujaga!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 27 Sept 2014 08:18
Postitas wax
On varemgi katuste külge autosid ehitatud. Asi siis see pisikese 401 põhja tegemine ära ei ole
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 27 Sept 2014 12:40
Postitas Lepik
Just! See on umbes sama ,kui rätsep õmbleb nööbi külge uue pintsaku.Aga vanade asjadega see just nii kipub olema.
Ja mida rohkem uut plekki , seda tugevam saab.Töö lõppsihiks on kaunitar 2017.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 28 Sept 2014 12:01
Postitas stern100
Mul just juhuslikult jääb korralik 412 põhi üle. Ühtegi roosteauku ei ole, küll on kividega pihta saanud oma ralliajaloo jooksul. Kui huvi, siis vaata mu müügi teemat.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 01 Okt 2014 21:14
Postitas Lepik
Aitab küll auto lammutamisest ,tuleb ikka veidi uut rauda ka külge panna.
Esimene poolraam vist 407 oma ,kahjuks mäda-seega sai masin veel lühemaks lõigatud
Homme saavad ehk küljekarbid paika. Kahjuks tööl käimine hakkab auto ehitust segama,aga finantse on tarvis täiendada.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 01 Okt 2014 22:22
Postitas fokser
Vaadates neid pilte, tekib ka endal kange tahtmine järgmise projektiga alustada... lõiguks seda kere nii siit kui sealt
. Kahjuks peale maja ehitamise muuga tegeleda ei jõuagi. Lepik, sulle aga jõudu ja paksu rahakotti. Jälgin huviga, mis siit tuleb.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 01 Okt 2014 22:40
Postitas stern100
Mis huvitavad ninatükid tagaplaanil ripuvad?
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 01 Okt 2014 22:51
Postitas Lepik
See sellesama 401-e nina ja papirull,millest parandustükkide sabloone teha.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 04 Okt 2014 20:17
Postitas Lepik
Nonii. Nüüd on siis see pidulik hetk käes kui mõned uued plekitükid ka auto külge saavad. Küljekarbid- 4-kant torust,80¤80¤3mm.
Veits paksu seinaga on ja, tundub nagu tanki ehitaks, aga 2mm seinaga materjali ei leidnud. 3-risti läbilõiget ja uuesti kokkukeevitust ja
ongi õige kaarjas kuju. Ja siis uued esimesed uksepostid paika sätitud ja kinni keevitatud. Nüüd on uksed sihti-rihti aetud ja käivad
nii nagu vaja. Töö jäi pooleli seal ,et nüüd oleks vaja uksepostide ülemised otsad korralikult esimeste aknapostidega kokku liita.
Aga ,nüüd lähen -tööle finantse täiendama.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 11 Okt 2014 14:54
Postitas alopex
Olles oma silmaga näinud rohelist mosset, mis on igati hästi tehtud, siis võib kindel olla , et siit tuleb samaväärne masin. Tore oleks muidugi, kui suudaksid millegiga ikkagi üllatada. Igatahes jõudu ja jaksu .