werni kirjutas:Tere ! See parem poolne rool on uuema oma ühtib 2140 omaga. Teisel keskel vool olema äärmised lähevad suundadesse. ahju mootorid lähevad ZILi; 53;omad ka !Samuti peaks istuma nende kojameeste mootorid
Gaz-i mootor sobib, sellel ka kaks kiirust. Zil-i mootor on ühekiiruseline, aeglane käik saadakse läbi lisatakisti, mis Zil-il on ahju külge ehitatud.
Zili kojamehed töötavad suruõhu toimel.
Parempoolne rool ühtib jah 2140 omaga, kuid seda ainult altpoolt. Eespoolt vaadates aga on roolid erinevad.
Natuke tagavedrude kohta küsimusi.
Et on olemas 7 lehega vedrud ja 9 lehega vedrud. Viimased põllumajanduslikule variandile ja pirukale ning need pidid 7 lehelistest lühemad ka olema. Kuna minu massinal on tagavedrudega lood viletsad,(tagaots suht maas ja kundekülg veel eriti) siis tuleks mul soetada 7 lehelised. Ning vähemalt ühe lehe võiks lisaks panna?
Seenior kirjutas:Lisalehel on siis mõte,kui plaanid enamasti täislastiga sõita.
Ei plaani enamasti
Kuigi võib tulla juhuseid,kus ka koormat peal.
Kaua mosul tagavedrud kestavad enne,kui taguots jälle ära vajub? Normaalse ekspluatatsiooni käigus?
Üksiku täislasti korra pärast pole vast mõtet jäigemaks teha,vedrustuse puhul on mossega nii nagu iga teisegi tavavedrustusega auto puhul-võidad jäikuses,kaotad mugavuses.Mis puutub vedrude kestvusse,siis mu oma mossel on alles algsed vedrud all(28 aastat nüüdseks).
Seenior kirjutas:Üksiku täislasti korra pärast pole vast mõtet jäigemaks teha,vedrustuse puhul on mossega nii nagu iga teisegi tavavedrustusega auto puhul-võidad jäikuses,kaotad mugavuses.Mis puutub vedrude kestvusse,siis mu oma mossel on alles algsed vedrud all(28 aastat nüüdseks).
lehtede arvu on muudetud vastavalt vajadustele. mõni mees on pannud vahele ka 9 lehte ja mõni piirdunud 4 lehega, leidureid on palju olnud. Kindlat mudelit sellisele pakkile ei oska pakkuda kuid alla nad lähevad.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.