Pole nüüd mõnda aega kirjutanud siia midagi. Peale tagasilla eemaldamist nägin suure kurvastusega, et tuleb hakata otsast pihta tööga, millest sai alustatud...kiiruga ja hooletult. Osadest kohtadest, kunagi põhja alla lastud mastiksi oli juba rooste lahti lükanud.. Mida aeg edasi, seda järjest rohkem hakkasin rõhku panema sõnale "korralikult" ja ammu enam ei kehti reegel "kuidagi korda" Lihtsalt nii palju vaeva on ära nähtud ja hing ei luba asja nii jätta.
Taaskord minu teema on ehe näide sellest, kuidas teha asju vales järjekorras
Võtke minust õppust ja kui midagi teete siis juba algusest peale korralikult.
Probleemid mis välja tulid:
Hakkasin mastiksit maha kaapima, pole üldse lihtne töö
Läks järjest hullemaks:
Kakkusin kerehermeetiku ära:
Hõredaid kohti sai lahti lõigatud:
Kui juba lahti sai lõigatud siis liivapritsiga sai osa paneeli seest puhtaks
Ja tekkis veel tööd juurde..
Muidugi keevitus kohad tuleb haljaks taas lasta.
Nii ma siis vaikselt tükeldan ja keevitan kui aega leian. Ja tagumise tange peaks ka eest ära võtma
Pagassi põhi ja rattakoopad saavad uue värvi. Põhi saab kanalis liivapritsi peale keevitust ja loodan, et ülejäänud kerele ikka värv peale jääb peale mässamist.
Järgmiseks aastaks saab vast auto valmis ka