8. leht 9-st
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 15 Veebr 2020 19:11
Postitas Oliver
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 16 Veebr 2020 07:29
Postitas Martin2140
Veljed üsna šhikkid. Loodetavasti tuleb kena värvikooslus ka!
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 16 Veebr 2020 16:39
Postitas Oliver
Martin2140 kirjutas:Veljed üsna šhikkid. Loodetavasti tuleb kena värvikooslus ka!
Värvi koha pealt ei ole ise leidnud head varianti. Rääkisin elukogenud maalriga, kes soovitas valgeks teha, kuna siis ei paista auto ebatasasused nii hästi välja. Tema sõnul valget odavam värvida kah. Ise ei sooviks valget. Arutasin temaga, et matt hall oleks minu suund. Sain kiire vastuse, et see on liiga "uus" värv nii vanale masinale. Kuulaksin ka huviga, mida soovitatakse
Must-punane kombinatsioon on ka mõttest läbi käinud. (kuna salongi osa plaanis punane) Värvimiseni on tegelt palju aega veel, niiet arutada saab palju ning ilmselt kui kerekahjustustega hakkan tegelema siis saab ka proovivärve peale lasta.
Maalriga sai arutatud ka nö kameeleon värvi ja kindlalt ütlen ära, et ei sobiks
Ilmselt saaks ka kohaliku noomituse sellise teo eest.
Olen ka mõelnud teha sarnast rohelist tooni nagu mul teine masin on, aga siis oleks masinapark igavalt sama tooni (kuna juhtumisi on kõik autod rohelised ja täiesti kogemata)
Teisest masinast üks pildike:
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 16 Veebr 2020 18:59
Postitas 13piisab
Oliver kirjutas:
Kuna ikkagi peab tõdema, et kuudi osa on suhteliselt hapu, kuudi uksed täiesti mädad, siis ei ehita kuuti peale tagasi ja jääb kastikaks.
väike soovitus - viidatud kuuti ja uksi ära võimalusel enne ümbersulatusse suuna, kui uued olemas.
mõtted kipuvad hiljem tekkima ja tihti pärast seda, kui "ebavajalik" on utiili rännanud
värvide "ajastutruudus" pole kustomi puhul oluline - mosu pole haruldus ja IMHO ongi ägedamad just omanäolised mosud!
(värvimise) hinna järgi värvi valimine - see on muu kõrval kulu vaates köömes, määrab aga tulemi üldpildi. Küllap valid värvi, mis meeldib ja mitte "lihtsalt rahakotisõbraliku"
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 16 Veebr 2020 19:09
Postitas hard0
Kui tahta jääda ajastukohaste toonide juurde, kuid teha midagi huvitavamat, soovitan pilk peale heita näiteks 2140 harvaesinevatele tehase metallik-toonitele(Снежная королева, Форель, Аллигатор, Садко, Страдивари).
https://www.drive2.ru/b/1202326/
https://www.drive2.ru/b/1210043/
Ehk toob veidi inspiratsiooni.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 16 Veebr 2020 23:25
Postitas HendrikR
Velg äkki mustaks,randile valge triip ja kroomitud mutrid oleks päris maasikas
Mul endal küll plekkvelg all aga värvi ja kroomi kombot ehk näeb
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 23 Mär 2020 22:44
Postitas Oliver
Siinkohal tahaksin öelda, et ei hakka jalgratast uuesti leiutama. Seega ehk keegi oskab öelda, kuidas peale ehitada kontaktivaba süüde? Tean, tean et on olemas igasuguseid valmis komplekte jne, aga kuidas just ise valmis ehitada. Ehk on keegi selle teekonna juba läbinud nind soovib jagada oma kogemust - mida vältida, milliseid osi kasutada.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 24 Mär 2020 08:51
Postitas irukas
Selliseid kontaktivabasi viiele mosule teinud. Pildil olev läheb ksf wax 412-le.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 24 Mär 2020 13:44
Postitas hard0
Nö vene päritolu valmiskomplekti oluline omadus on, et see kasutab enamikus osas 2108 tükke(mis omakorda on maha vehitud boschi pealt).
2108 pealt on seal minule teadaolevalt jagaja kaas, süütemoodul, süütepool, Halli andur ja rootor. Ja peale Halli anduri on kõik need osad ka mitte vene päritolu võimalik soetada.
Täiesti ise ehitades ongi kõige olulisem koht jagaja. Kas üritad kuidagi magnetanduri või Halli anduri sinna paigaldada või asendad jagaja täies tükis.
Variant on jätta veel algne kontaktidega jagaja ühendada sinna otsa spetsiaalne süütemoodul. Näiteks ameerikamaal levinud MSD 6A, 6AL või odavam variant Street Fire 5520. 6AL ja 5520 on kusjuures seadistatava pööretepiirajaga.
Re: Iz 2715 1992 oliver
Postitatud: 03 Mai 2020 15:37
Postitas JarmoN
Oliver kirjutas:matt hall .... on liiga "uus" värv nii vanale masinale.
Pistan kärmelt vahele, et hall on alates kolmekümnendatest hot rodidel ja customitel küllaltki tihti peal olnud
Just ka matis vormis, sest nood pillid sõitsid tihti aastaid ringi ainult kruntvärviga kaetuna kuna olid daily driver'id ja autot ehitati seega jupphaaval ning värvimine oli pea viimane ettevõtmine kogu projekti jooksul. Seega tänavapildis oli matthalle autosid päris omajagu