8. leht 16-st

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Mär 2009 16:12
Postitas iisak
Ai kurja, kus on rooste ikka liiga teinud. Vaata, et isu vahepeal otsa ei saaks ja mosse lõpuks metallis ei lõpetaks!

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 27 Mär 2009 23:01
Postitas Niki88
Täna lasin mootorist õli välja.vaatasin seejuures ka põhja all,kriitilise pilguga ringi,see suur hammasratas on vist hooratas?Kas sellel mingi kate ei peaks peal olema?niisama põhja all keerlebki?Seal on poldi augud küll olemas,vist on puudu midagi sealt.Kui kellelgi on sellist asja üle siis võib mulle pakkuda...
Peale seda kui oli õli välja jooksnud,proovisin pootorit vändast käiata,kiilus nagu kinni,ainult mingi 50-60 kradi sai keerata,on see normaalne we????

Pildid:
Pilt
Pilt
Mootosi õlisüsteemist voolas välja ca 4l musta ollust...
Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 27 Mär 2009 23:15
Postitas MAZ
Sealt on jah hooratta kate puudus, see peab seal olema!
See,et sealt 4l tuli musta ollust näitab,et õli pole väga ammu vahetatud. tasub õli peen-ja jämefilter ka läbipesta!
Peenfilter kipub kinni kiiluma kui seda ei aeta ringi ja seda tehakse siis kui meelde tuleb!
See,et see värk seal all nii tatine on see on ilmselt ka seepärast,et tihendid on ära väsinud ja annavad üli läbi.
Mootor ei tohiks nii kinni kiiluda, miskit pole õige, ehk kaasfoorumlane carrec osakb rohkem öelda!

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 28 Mär 2009 07:06
Postitas carrec
Hr MAZ-il on täiesti õigus, jämepuhastus filter tuleb kindlasti ära pesta, ning peenpuhastusfiltri element ära vahetada. Et käigukast selline õline on, on jah sellest, et tihenddid ja simmerid on aja jooksul ära väsinud. Simmeri kummist osa kipub ajapikku oma elastsust kaotama juba niisama riiulis seistes, seda enam juhtub see siis kui neile mõjuvad temperatuuri kõikumised mootori ekspluatasiooni käigus. See kehtiv ka vilt-, või rasvanöör tihendite kohta, samuti ka kõik muude tava tihendite kohta, mis käivad detailide vahel.
Hoorattal käib kindlasti kaitseplekk all, välja näeb ta selline kausi kujuline, milllel on üks külg sirge ning teine kumer. Hr Thahenk-i mootori müügikuulutusel oleval esimesel pildil on seda katet ka natuke näha. Kinnitud sidurikoja külge 6-ste poltidega.
Aga see, et mootor kinni kiilub vändast keerates on juba suurem probleem. Kui sa teda ilma õlita ei ole käima pannud ning kokku jooksutanud, siis peab tema ka ilma õlita ringi käima, kui vändast keerata. Mille pärast ta ringi ei käi, on sedasi jutu põhjal raske öelda. Põhjuseid võib olla päris mitmeid, alustades sellest, et probleem on väntvõllis, saaledes, esimestes-rinna hammasratastes, midagi on silindris. Need on esmased, muidugi võib veel põhjusi olla.
Mis ma oskan alguseks soovitada, keera küünlad maha, siis kergem mootorit ringi ajada vändaga. Mängi sedasi, edasi-tagasi teda ringi ajades. Kui ei hakka ringi käima siis tuleb mootori sisse sukelduda. Esmalt muidugi karteripõhi alt ära ning siis hakkab nägema mis ja kuidas!

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 28 Mär 2009 11:45
Postitas Jossu
Ma võtaks igaksjuhuks käigu ka välja:D

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 28 Mär 2009 20:45
Postitas mart
lihtsam väljapääs pakkuda.
täitsa töötav ja puhas mootor (pole pestud) ei suitse ja väntvõll käib ikka 360* ringi :D

Pilt

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 28 Mär 2009 21:03
Postitas Niki88
See on see millele oli siin enampakkumine?mis hetkehind on siis kah...?

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 28 Mär 2009 21:12
Postitas mart
eip, see pole see, millele enampakkumist tehakse.
hinna saad ise pakkuda

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 28 Mär 2009 21:20
Postitas Niki88
Hinda ma ise küll pakkuda ei oska!Äkki söödad ise hinna ette?

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 30 Mär 2009 21:51
Postitas Niki88
Kas keegi on pannud 408 mootorile mingi muu karburaatori?Mis kogemusi kellelgi on?
Küsin seepärast et üks tegelane soovitas mul karpa välja vahetada ökonoomsema vastu,originaalist pidi pool küttest mööda voolama...