Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Seal käib selle jaoks eraldi kronstein
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Käiguvahetushoovastiku ühte teatud varrast reguleerides ei aita? Mossel on käigukangil tühjalt liigutades (lahti võetud varraste korral) tegelikult liikumismaad maa ja ilm. Pikem on reguleerimise viga. Samas kulunud süsteemi korral ei taha tagurpidikäigu tuli põlema jääda muidu kui kangi ise õiges asendis ei hoia. Muus osas peaks saama kõik käigud paika reguleerida. Vat Sapakal oli reguleerimismaa jube väike ja seal pidi suuremat täpsust taga ajama.Martin2140 kirjutas:Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: Azlk 2140 1977 Matu
See on see süsteem kus kang tuleb otse üles, seal pole ühti varrast reguleerida. Ma pigem vaataks korra sisse kas mõni mehhanism kulunud ei ole mis neid asju seal liigutama peab.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Eile klaasipesu ei hakkanud tööle kui vaja. Liigutasin kaitsmeid ja keerasin võtme esimesse astmesse et proovida. Selles astmes klaasipesu tööle ei hakanud, teistes astmetes aga töötas. Elektriskeem oli täiesti erinev sellest mis mul arvutis on pildil. Ma tegin kõik elektri selliseks nagu peab ja kõik töötab nii nagu peab.
Originaal skeem on selline
Selline oli minu skeem
Imelik oli et kõik need juhtmed ja pistikud olid seal olemas, lihtsalt kas lahti ühendatud või kuskile mujale ühendatud. Samas see oranz juhe mis jooksis kaitsmetest kojamehe lülitini oli riidest rüü sees ja see rüü polnud katki tehtud. Kas vana tüübil võis skeem midagi teisem olla kojameeste süsteemi poolt?
Originaal skeem on selline
Selline oli minu skeem
Imelik oli et kõik need juhtmed ja pistikud olid seal olemas, lihtsalt kas lahti ühendatud või kuskile mujale ühendatud. Samas see oranz juhe mis jooksis kaitsmetest kojamehe lülitini oli riidest rüü sees ja see rüü polnud katki tehtud. Kas vana tüübil võis skeem midagi teisem olla kojameeste süsteemi poolt?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Selle tarbeks on müüa käigukasti täitmise "süstal" ,millega saab kohe terve liitri kasti süstida, ise ostsin sellise traktori tarvete poest, maksis mingi 10 eu. See ss mobiilne variant, samuti tegin ma laiskade inimesete variandi ka- suruõhul töötava õlide imemise ja pumpamise kaadervärgi, muidugi neid imemise ja pumpamise voolikuid ja anumaid peab siis hulgim olema, et mitte musti ja puhtaid õlisid segamini ajada. Kui kumbki eelnimetatud variantidest ei sobi ss Liqui Moly müüb oma differõli pudeleid viisil, kus pudeli sees on peidus täitevarras, millega olen ka edukalt saanud vedeliku kasti valada, veitsa ebamugav on aga saab täitsa hakkama.Martin2140 kirjutas:Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Küsimus tuli vist sitasti välja. Originaalis on küljepeal, aga sinna on pandud otselülitusega käigukang, ja selle tõttu pole küljepeal täitmis auku.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Azlk 2140 1977 Matu
Tuleb otsida teine,vanatüübi kast,millel täitmisava korpuse pealmises osas. Ehk siis salongist hakkab täitmine toimuma. KK tunnelile lõikad avause ning täitmisel pead enne täpse koguse valmis valama.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane