Azlk 2140 1977 Iz 412IE 1982 Matu

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas stern100 »

Seal käib selle jaoks eraldi kronstein :)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Pilt
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Edel »

Martin2140 kirjutas:Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Pilt
Käiguvahetushoovastiku ühte teatud varrast reguleerides ei aita? Mossel on käigukangil tühjalt liigutades (lahti võetud varraste korral) tegelikult liikumismaad maa ja ilm. Pikem on reguleerimise viga. Samas kulunud süsteemi korral ei taha tagurpidikäigu tuli põlema jääda muidu kui kangi ise õiges asendis ei hoia. Muus osas peaks saama kõik käigud paika reguleerida. Vat Sapakal oli reguleerimismaa jube väike ja seal pidi suuremat täpsust taga ajama.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas stern100 »

See on see süsteem kus kang tuleb otse üles, seal pole ühti varrast reguleerida. Ma pigem vaataks korra sisse kas mõni mehhanism kulunud ei ole mis neid asju seal liigutama peab.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Eile klaasipesu ei hakkanud tööle kui vaja. Liigutasin kaitsmeid ja keerasin võtme esimesse astmesse et proovida. Selles astmes klaasipesu tööle ei hakanud, teistes astmetes aga töötas. Elektriskeem oli täiesti erinev sellest mis mul arvutis on pildil. Ma tegin kõik elektri selliseks nagu peab ja kõik töötab nii nagu peab.
Originaal skeem on selline
Pilt
Selline oli minu skeem
Pilt
Imelik oli et kõik need juhtmed ja pistikud olid seal olemas, lihtsalt kas lahti ühendatud või kuskile mujale ühendatud. Samas see oranz juhe mis jooksis kaitsmetest kojamehe lülitini oli riidest rüü sees ja see rüü polnud katki tehtud. Kas vana tüübil võis skeem midagi teisem olla kojameeste süsteemi poolt?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas tanello2 »

Martin2140 kirjutas:Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.
Selle tarbeks on müüa käigukasti täitmise "süstal" ,millega saab kohe terve liitri kasti süstida, ise ostsin sellise traktori tarvete poest, maksis mingi 10 eu. See ss mobiilne variant, samuti tegin ma laiskade inimesete variandi ka- suruõhul töötava õlide imemise ja pumpamise kaadervärgi, muidugi neid imemise ja pumpamise voolikuid ja anumaid peab siis hulgim olema, et mitte musti ja puhtaid õlisid segamini ajada. Kui kumbki eelnimetatud variantidest ei sobi ss Liqui Moly müüb oma differõli pudeleid viisil, kus pudeli sees on peidus täitevarras, millega olen ka edukalt saanud vedeliku kasti valada, veitsa ebamugav on aga saab täitsa hakkama.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1722
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas wax »

Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Martin2140 »

Küsimus tuli vist sitasti välja. Originaalis on küljepeal, aga sinna on pandud otselülitusega käigukang, ja selle tõttu pole küljepeal täitmis auku.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Azlk 2140 1977 Matu

Postitus Postitas Muhulane »

Tuleb otsida teine,vanatüübi kast,millel täitmisava korpuse pealmises osas. Ehk siis salongist hakkab täitmine toimuma. KK tunnelile lõikad avause ning täitmisel pead enne täpse koguse valmis valama.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta