8. leht 17-st

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 13 Nov 2010 23:06
Postitas indrek06
Mõned pildid siis valmis autost:
Pilt
Tagapaneelile pole liiste veel seetõttu pannud, kuna enamus plastmassist kinnitustüübleid olid rabedad ja läksid eemladamise käigus katki.
Pilt
Esitiiva alumine nurk on ka nüüdseks korralikult kinnitatud.
Pilt
Pilt

Täna panin veel uued akujuhtmed ja akuklemmid ja puhastasin väheke mootoriruumi. Õhtul tegin veel selle 05 karpa vana 01 karpa juppidest mehhaaniliseks, vahetasin kiirenduspumba membraani ja ladusin karpa kokku tagasi. Loodetavasti nüüd ei aja enam bensiini välja. :P Muidu mootori töö paranes uue karpaga märgatavalt - enam ei tao karbussi tagasi ja jõudu on ka justkui rohkem.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 13 Nov 2010 23:08
Postitas stern100
Kas oligi matt värv?

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 13 Nov 2010 23:10
Postitas indrek06
Läikiv ikka, aga kuivades jäi suht matt. :bs

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 13 Nov 2010 23:13
Postitas stern100
indrek06 kirjutas:Läikiv ikka, aga kuivades jäi suht matt. :bs
Vast oli siis väheke paksuvõitu värv. Aga no ühtlane ja uus värv ikka etem kui vana.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 14 Nov 2010 13:31
Postitas iisak
Mittesobiv lahusti võib ka värvi matiks teha.
Aga "Kombimiis" on nüüd kokk/kondiiter/automaaler, eks ta oskab rohkem öelda. :D

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 14 Nov 2010 16:29
Postitas mario
päris äge ikkagi..

esimesed 2140'd ja eriti eksportmudelid (alates 74, kui 2140 loodi) pandigi VAZi karpaga.. 2140-5 peaks olema sel juhul. Lada karpa eelis on lihtsus, parem paika sättida ning pidi väidetavalt olema sutsukese ökonoomsem, kui see K-126N.

Edu Indrek!

Ma näen igapäevaselt Türil/säreveres üht oranži 412, millel toonklaas ja valuveljed. Väga maasikas näeb välja. Valge 15" valu näeks ka päris hea välja. :P

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 14 Nov 2010 17:06
Postitas indrek06
mario kirjutas:
Ma näen igapäevaselt Türil/säreveres üht oranži 412, millel toonklaas ja valuveljed. Väga maasikas näeb välja. Valge 15" valu näeks ka päris hea välja. :P
Kusjuures mul ongi plaan tulevikus soetada miskid viisakad kärgveljed, need valgeks värvida ja siis mossele alla panna. :P Enne aga vaja masin arvele võtta ja TÜV kõlblikuks teha. :)

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 16 Nov 2010 18:10
Postitas indrek06
Tänaseks on siis mosse minu käes olnud täpselt 1 aasta. :beer
Eile vahetasin bensufiltiri ka ära, vana oli juba üsna sodi täis.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 22 Veebr 2011 22:02
Postitas indrek06
Auto on alates detsembri algusest garaazis seisnud ja kevadet oodanud. Räägin siis sellest, mis vahepeal tehtud on.
Detsembri algul sai kõvasti elektrisüsteemiga tegeletud. Nimelt ei põlenud pidurituled ja tagurdustuli, näidikuploki valgustus ei töödanud ja esituled ka jamasid. Puhastasin mõned klemmid ja vedasin uued juhtmed. Asi sai korda, näidikuplokki sai pandud veel uued pirnid ka.
Mingi aeg tagasi võtsin ette pidurid. Käisin poes ja ostsin uued pidurivoolikud, mõned piduritorud ja muidugi ka pidurivedelikku. Ostsin ka uued pidurimansetid ja pidurikolbide porikaitsekummid:
Pilt
Tagumise piduriregulaatori võtsin üldse vahelt ära, kuna rooste oli selle auklikuks närinud.
Nüüd on aga uus jama. Nimelt on suppordi kolvid supportitesse kinni roostetanud. Lasin sinna igasuguseid õlisid ja sikutasin kolbe näpitsatega väljapoole. No mitte ei liigu. Kellelgi häid ideid, kuidas kolvid supportitest tervelt kätte saada?

Vaikselt tegelen ka katuse ja tagatiibade lihvimisega, kuna need läksid sügisese värvimise käigus täitsa nässu. Värvin need kevadel uuesti üle.

Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06

Postitatud: 22 Veebr 2011 22:22
Postitas stern100
No kuidas nüüd seletada. Ühe poole kolvid saab kenast välja lüüa piduritoru august mingi väikse torujupiga. Teise poole omad saad kätte nii, et näiteks kasutad täis rauast kriips kruvikeerajat, paned ühe otsa sinna kolvil oleva randi taha ja siis vaikselt kergitad välja seda kolbi sealt. Aga pane tähele et sa kolbi viltu sisse ei tõmbaks, sest siis ei taha ta enam mitte kuskile liikuda. Loodan et said aru.

Alternatiivina on kasutatud ka kolbide välja pressimist määrde ja määrdepüstoliga, ehk piduritoru auku on pandud määrdenippel, mille kaudu siis kolvid välja pressitud.