Neljapäeval läbis Moskvitš tehnilise ülevaatuse ja osaleb nüüd liikluses!
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111004405 Pikim võimalik ülevaatuse välp mis võimalik sellele vanale autole saada on!
Midagi erilist norivat ei leitud, Vasak esiratta laager tahaks peale keeramist saada ja Co oli nagu arvatagi täitsa "laes", aga seal aitas kruvide keeramine.
Peale ülevaatust hakkas elektrisüsteemiga imelik kamm. Vahel lampi kaob näidikutest ja salongituledest vool. Pusisin kaitsmetega, need on nüüd OK, jäi üle süüteluku kontaktplaat, sest sinna sisse vool tuli, aga edasi on tumm. Võtsin oma varudest mõned ja hakkasin katsetama (ei tea isegi, mis seisus need on), hetkel siis kolmas küljes, täna üks "tagasilöök" oli, peab vist järgmise võtma, aga ootan sellega pisut. Tegelikult on nii, et pööretel on ok, tühikäigule langeb, hakkab anomaalia peale ja kusagilt maalt kustub mootor ära. Täna täheldasin, et mingi aja möödudes oli ampermeeter nullis (muidu pisut plusspoolel ja nii kui käigu välja lükkasin, kustus mootor ära ja vool lännu. Väga imelik, töötas puhtalt geneka pealt ja 1000 või alla selle kui laadimine olematu, lööb pildi eest. Mul on juba kolmandat päeva klemmlaud süütelukust lahti ühendatud, et vea otsimine lihtsam oleks, kuid kui ära kustub ja juhtmeid-kontakte liigutada, et juhtu nagu midagi ning mingi suvalisel hetkel on vool tagasi.
Mul pole ühegi autoga sellist jama olnud, aga muus osas on jumala OK, täitsa ilusti sõidab. Hea vaheldus raske rooliga ja ebaloogilise isteasendiga Zigulidele.
Eelmises postituses mainitud kadunud varras sai röövitud enda Ziguli 02 parempoolselt ukselt ja sobitatud Moskvitšile parajaks, üks pilt valmis painutatuna (Zigulil on muidu sirge ja mõlemas otsad samasugused)
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111004281 teisel pildil küljes juba
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111004283/ igastahes töötab. Hiljem leidsin ka vana detaili üles, just siit
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111004329 olin ta pannud muu kolaga armatuuri peale ja eks ta seal mingil ajal puhurisse pudenes. Muidu näeb välja selline
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/111004331/ Hetkel ei hakka seda ringi vahetama, las jääb varudesse.
Ohutulede mittetöötamisest. Lisaks avastasin, et ka signaal ei tööta, siis sündis otsus armatuur eest ära tõsta ja vaadata, mis seal all sünnib. Midagi ei olnud valesti, aga talvine tolmutamine värvi ja roostet maha käiates oli seal paksu tolmukorra tekitanud. Vaatasin kõikvõimalikud kahtlased ühendused (ka omaloomingud) üle ja ikka ei midagi. Lõpuks tuvastasin kaitsme, mis oli näiliselt terve, aga juhtmega sillates tarbijad tööle pani. Lisasin sellele kaitsmele ühe traadi juurde,hakkasid nii ohukad kui signaal tööle.
Vat leiad vigu sealt, kust otsida ei oska
Et talvel õnnestus üks 2140 armatuur saada, millel oli raadioauku nüsitud ja muid omaloomingut tehtud, siis otsustasin selle peale panna, saan tänapäevasema raadio panna paneeli sisse nagu nad käivad ja pardaka jätta muude asjade hoidmiseks. Raadio käitamist takistab hetkel sobiva antenni puudumine, sest keretööde käigus keevitasin originaalantenni augu kinni. Kuigi oli mõte sinna ava uuesti puurida, läks see "periood" mööda ja lõpuks oli koht pahtli ja värvi all. Otsustasin seda kohta mitte torkida ja mõtlen edasi, mis hetkel sobivam lahendus oleks.
Kusagilt alt mootorist on õli immitsema hakanud. Hetkel on raske tuvastada, kus tuleb. Järgmine nädal töö juures hakkan lahkama ja teine lekkimise koht on siduri ajam. Kusagil vooliku ja peasilindri ühendusest ja mingil määral vist ka töösilindri mansett lekivad. Panin hiljuti peasilindri vahetusse ning kogu kompotile uued mansetid. Tuvastasin, et töösilinder on otsast üsna karedaks kulunud, ilmselt see põhjus, miks kolb sinna kinni kippus jääma. Peale mansettide vahetust ei ole kinnijäämist täheldanud, ehk on piduriõli BSK (punane) parem määrimisvõime.
Nii et garantiitöid jagub
Eks pole vist mõtet nüüd küsida, miks suurema remondi läbinud vedur või rong esimesele katsesõidule alati koos abiveduriga läheb. Suurema remondi järgselt võib alati tagasilööke olla ja pole minagi nendest mitte kordagi pääsenud.
Pilte sai keretöödest ja edasisest kokkuladumisest üsna palju tehtud ja alguse võib teha sellelt leheküljelt allotsast
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... =58&seek=1
Hetkel sõidetud 280km. Leiaks siin pealinnas ja selle ümbruses ka kohta, kus spidomeetri täpsust (või ebatäpsust
) kontrollida saaks. Linnas 60-ga tiksudes olen koguaeg teistel jalus ja 110 alas 120-ga liikudes lähevad ka kõik mööda. Jah, spido-tahho näitusid vaadates ja võrreldes neid 6-7 aasta taguse ajaga, siis spido on küll nagu rohkem näitama hakanud. Ei-ei, ülekannet ma muutnud pole, need on algusest peale üks ja sama olnud, ka spidomeeter