4 x IZ 412(Ka Sportralli) IZ 2715, MZMA 426 stern100
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Ja muide. 10 sajale tuli sooja mootoriga maanteesõidul. Eks käin millagil ülevaatusel ära siis peab katsetama äkki saab mõne säästlikuma variandi kasutusele võtta. Nimelt praegu vaja koguaeg sõita ja rohkem kui 10 sajale mosse paaki lajatada läheb vähe paljuks.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
pane ikka lada karps, see k126 suht iganend asi, väiksemate düüside peale võib ka mõelda, minek mudugi kannatab.
10l sajale tegelt pole hullu, mul volvo 850 2,5 125kW rüüpas sama palju iga tee ja ilmaga, BMW 523i tarbis 8,5-10 kannatas sõita küll. Samas veel võrdluseks mõni uuem väikse mootoriga auto rüüpab samuti pea sama koguse ära.
10l sajale tegelt pole hullu, mul volvo 850 2,5 125kW rüüpas sama palju iga tee ja ilmaga, BMW 523i tarbis 8,5-10 kannatas sõita küll. Samas veel võrdluseks mõni uuem väikse mootoriga auto rüüpab samuti pea sama koguse ära.
"ONU HEINO RALLITIIM"
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
no lääne masinat tglt ei anna ikka vene omaga mineku ja küttekulu poolest võrreldahannes24 kirjutas:pane ikka lada karps, see k126 suht iganend asi, väiksemate düüside peale võib ka mõelda, minek mudugi kannatab.
10l sajale tegelt pole hullu, mul volvo 850 2,5 125kW rüüpas sama palju iga tee ja ilmaga, BMW 523i tarbis 8,5-10 kannatas sõita küll. Samas veel võrdluseks mõni uuem väikse mootoriga auto rüüpab samuti pea sama koguse ära.
Aga kui ma siksi karpa panen, pean hakkama siis vaakumi otsa vahetama jagajal või jätan tõesti selle panemata nagu SanderV?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Mis mõttes sa vaakumi otsa vahetad?Sigulli karpast otse jagajasse,sellel K126 ju samamoodi.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
No praegusel karbussil. K126-el läheb jagajasse mingi imepeenike vasktoru. Sigulli karbussil löheb ju umbes 5mm kummivoolik hoopis. Seda ikka üks ühele ringi ei pista ju.marko kirjutas:Mis mõttes sa vaakumi otsa vahetad?Sigulli karpast otse jagajasse,sellel K126 ju samamoodi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Sul vist vanatüübi jagaja mulle tundub,muidu oleks lihtne,ise ei ole jah kohanud vasktoruga veetud vaakumit.Samas mis seda kummivoolikut sinna panna siis onstern100 kirjutas:No praegusel karbussil. K126-el läheb jagajasse mingi imepeenike vasktoru. Sigulli karbussil löheb ju umbes 5mm kummivoolik hoopis. Seda ikka üks ühele ringi ei pista ju.marko kirjutas:Mis mõttes sa vaakumi otsa vahetad?Sigulli karpast otse jagajasse,sellel K126 ju samamoodi.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
No eks homme võrdlen oma teiste mossedega. Aga hetkel minu arust küll mu kõigil neljal mossel see vaakum veetud vasktorudega. Nii 2101 mehhaanilisel karpal kui ka k126-l
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
Ma võtsin selle vasktoru sealt ja viskasin kus kurat.. Asemele sebisin mingid stutsid ja kummivooliku. Päris hea sai. Ainuke asi et väljalaskele on väga lähedal. Vist nägid ise ka kui süüdet näppisid
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
kummivoolik ei tohiks olla tegelt ka mingi suvaline asi, sest kui tekkib vaakum, siis sellest voolikust asja pole. Too on mõeldud ikkagi selleks et külmkäivitusel vaakumiga tõmmata süüde hilisemaks, et kergendada käivitamist. kui suvaline voolik on, tõmbab vaakum vooliku kortsu ja ongi asi ants.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster
siksi karbussi saab samamoodi vasktoruga vaakumi ühendada, mul on selline karpa olemas.
"ONU HEINO RALLITIIM"