71. leht 242-st

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 22:33
Postitas stern100
Ja muide. 10 sajale tuli sooja mootoriga maanteesõidul. Eks käin millagil ülevaatusel ära siis peab katsetama äkki saab mõne säästlikuma variandi kasutusele võtta. Nimelt praegu vaja koguaeg sõita ja rohkem kui 10 sajale mosse paaki lajatada läheb vähe paljuks.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 22:46
Postitas hannes24
pane ikka lada karps, see k126 suht iganend asi, väiksemate düüside peale võib ka mõelda, minek mudugi kannatab.
10l sajale tegelt pole hullu, mul volvo 850 2,5 125kW rüüpas sama palju iga tee ja ilmaga, BMW 523i tarbis 8,5-10 kannatas sõita küll. Samas veel võrdluseks mõni uuem väikse mootoriga auto rüüpab samuti pea sama koguse ära.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 22:51
Postitas stern100
hannes24 kirjutas:pane ikka lada karps, see k126 suht iganend asi, väiksemate düüside peale võib ka mõelda, minek mudugi kannatab.
10l sajale tegelt pole hullu, mul volvo 850 2,5 125kW rüüpas sama palju iga tee ja ilmaga, BMW 523i tarbis 8,5-10 kannatas sõita küll. Samas veel võrdluseks mõni uuem väikse mootoriga auto rüüpab samuti pea sama koguse ära.
no lääne masinat tglt ei anna ikka vene omaga mineku ja küttekulu poolest võrrelda :D
Aga kui ma siksi karpa panen, pean hakkama siis vaakumi otsa vahetama jagajal või jätan tõesti selle panemata nagu SanderV?

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 23:01
Postitas marko
Mis mõttes sa vaakumi otsa vahetad?Sigulli karpast otse jagajasse,sellel K126 ju samamoodi.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 23:20
Postitas stern100
marko kirjutas:Mis mõttes sa vaakumi otsa vahetad?Sigulli karpast otse jagajasse,sellel K126 ju samamoodi.
No praegusel karbussil. K126-el läheb jagajasse mingi imepeenike vasktoru. Sigulli karbussil löheb ju umbes 5mm kummivoolik hoopis. Seda ikka üks ühele ringi ei pista ju.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 23:24
Postitas marko
stern100 kirjutas:
marko kirjutas:Mis mõttes sa vaakumi otsa vahetad?Sigulli karpast otse jagajasse,sellel K126 ju samamoodi.
No praegusel karbussil. K126-el läheb jagajasse mingi imepeenike vasktoru. Sigulli karbussil löheb ju umbes 5mm kummivoolik hoopis. Seda ikka üks ühele ringi ei pista ju.
Sul vist vanatüübi jagaja mulle tundub,muidu oleks lihtne,ise ei ole jah kohanud vasktoruga veetud vaakumit.Samas mis seda kummivoolikut sinna panna siis on :)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 08 Juun 2011 23:36
Postitas stern100
No eks homme võrdlen oma teiste mossedega. Aga hetkel minu arust küll mu kõigil neljal mossel see vaakum veetud vasktorudega. Nii 2101 mehhaanilisel karpal kui ka k126-l

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 00:57
Postitas viirusboy
Ma võtsin selle vasktoru sealt ja viskasin kus kurat.. Asemele sebisin mingid stutsid ja kummivooliku. Päris hea sai. Ainuke asi et väljalaskele on väga lähedal. Vist nägid ise ka kui süüdet näppisid :)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 06:35
Postitas moskiito
kummivoolik ei tohiks olla tegelt ka mingi suvaline asi, sest kui tekkib vaakum, siis sellest voolikust asja pole. Too on mõeldud ikkagi selleks et külmkäivitusel vaakumiga tõmmata süüde hilisemaks, et kergendada käivitamist. kui suvaline voolik on, tõmbab vaakum vooliku kortsu ja ongi asi ants.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 08:38
Postitas hannes24
siksi karbussi saab samamoodi vasktoruga vaakumi ühendada, mul on selline karpa olemas.