71. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 22 Mai 2013 00:30
Postitas marko
MAZ kirjutas:Pigem kahtlustan olematuks kulunud õli ja kolvirõngaid ning igasugu tihendeid,mis on ajajooksul oma funktsiooni minetanud.
Ma küsimatta ei jäta,aga ma ikka ei saa aru millest sa järeldad,et pead mootorile remonti tegema?Ma usun,et see mootor ei vaja sul mingit remonti,kui siis vaid paika hooldust :)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 22 Mai 2013 14:01
Postitas MAZ
Nagu nii on vaja uus tihendi ring panna mootorile, praegu on tänu ära riknenud tihenditele+otsatihend kaasa arvatud. Õlikadu 1l kuus. Enamus tilgub välja ja õlikadu suureneb mida rohkem läbi sõidetakse. Asjatundjad arvasid,et sellest mootorist ilma lahtivõtmata head nahka ei tule. Mina ka enam oma pead ei viitsi vaevata muid muresid on küllaga.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 22 Mai 2013 18:02
Postitas moskiito
täielikult laiali ei pea mootorit võtma ja kõik tihendid (va. karteri tihend, kuigi hea tahmise korral ka saab seda) on autopeal vahetatavad, ilma et peaks mootorit maha tõstma. mugavuse teema on juba teine teema. Plokikaane tihendi võin aidata sul vahetada kui juunis tartu kanti eksin ning kuna sõidan nagunii elvast mööda, mis see siis sinna sisse põigata ei ole. Kui soovid võin ka rõngad ära vahetada, see lisa 30min ei võtta jalust maha.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 23 Mai 2013 13:31
Postitas MAZ
Plokikaanega sai asi korda. Pingutasin kaant natuke ja surve kadus ära. Kui sul juhtub olema õiges vahemikus avanevat termostaati sellest tunnen küll puudust. :)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 23 Mai 2013 21:51
Postitas MAZ
Kuna auto kütusekulu aina suurenes iga sõiduga, võtsin karburaatori lahti. Endale üllatuseks leidsin ujukikambrist peenikest liiva. Odavad bensiini filtrid ei püüa ikka päris kõike kinni.
Pilt
Lisaks on düüsid päris korralikult ära kulunud. Sees olid sellised düüsid: 1 lõõr 140/120 ja teine 190/128.
Imestan ise ka,et kuidas selliste düüsidega sai see auto üldse edasi liikuda. Ilmselt kulunud düüside tõttu see kütusekulu suurenemine ongi tingitud.
Pilt
Eelmine sügis sai vanarauast toodud 2105 markeeringuga, mehaaniline ja ilma soojenduseta karburaator.
Selle ilmselt sätin korda ja panen peale. Ise asi kuidas teise lõõri vaakumklappi tööle saab. Aga eks see ole ära proovimise küsimus. Homme saan uued düüsid ja siis on näha kui palju asi paremaks on läinud.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 23 Mai 2013 21:58
Postitas TALUPOEG TALUJA
Vene ajal ei olnud selliseid peenfiltreid nagu praegu. Ja need filtreerimise võimalused olid üsna kehvad. Karburaatori ujukiruumi põhi oli koguaeg liivane ja ujukinõel andis tihtilugu otsad. Seega pole ju mingi ime,et düüside augud kuluvad suuremaks ja küttekulu suureneb. Neid vanu karburaatoreid peaks olema lademes ja võib siis katsetada,millised düüsid sobivad.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 24 Mai 2013 06:28
Postitas moskiito
esimesel pildil sul näidatud karpa puhul pese ta puhtaks seest, vaheta düüsid ära ja anna talda. sinna lähevad täpselt samasugused düüsid nagu sul alumisel pildil näidatud karpale. kui vaakum tüüpi karpadega minul häid kogemusi ei ole paraku.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 24 Mai 2013 18:29
Postitas MAZ
Otsisin siis külapealt vastavaid düüse karburaatorisse ja sain ka miskit aga pidin selleks ikka meeletult mööda linna kolama. Lõpptulemus siis see,et sisse said 150/162 ja 170/140. Tõmme on üsna hea mootoril ja midagi vahele ei jäta ega paugu. Samuti tühikäik läks tunduvalt ühtlasemaks ja madalamaks ka. Ökonoomika osas saab homme alles selguse.
Pilt
Pesin ühtlasi ka karburaatori puhtaks vanast sodist, kasutades seda vahendit.
Pilt
Natuke sai seda ka mootorile lastud aga kuna kapotialune kitsas siis igale poole ei pääse.

Foto ka mootori numbrist:
Pilt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 24 Mai 2013 19:01
Postitas Urukoer
deforseeritud mootor

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 24 Mai 2013 19:03
Postitas MAZ
Urukoer kirjutas:deforseeritud mootor
Kahjuks küll, deforss mootor võtab rohkem kütet ka ja õli samuti. Sellepärast selle CO näitajad on juba originaalis suuremad aga TÜV inimesed seda ei mõista nagu ka MNT.