Helerohelisel kestab tehniline ülevaatus küll augusti lõpuni, kuid kuna praegu on mul raha ja auto peaks olema päris heas seisukorras, lähen sõidan ehkt homme stendist üle Täna vahetan laiad veljed siis ülevaatuse ajaks tavaliste vastu, keeran kässarit natuke peale, vaatan kõik piduriklotsid üle ning proovin roolikarbi lõtku regullida vähe.
Sellest ka küsimus. Kuhu poole seda teist/ alumist mutrit keerama peaks et lõtku vähendada?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Pealmine mutter kork vastupidi keermega,keskmine siis reguleerimiseks ja samuti vastupidi keermega ning alumine kinnitus õigetpidi keermega.Keskmist keerad lõtku vähendamiseks siis vastupidi nagu keeraks lahti
marko kirjutas:Pealmine mutter kork vastupidi keermega,keskmine siis reguleerimiseks ja samuti vastupidi keermega ning alumine kinnitus õigetpidi keermega.Keskmist keerad lõtku vähendamiseks siis vastupidi nagu keeraks lahti
Misasja Kõige pealmise keerasin maha, valasin roolikarpi õli juurde. Nii. Siis järgmise keerasin 30 võtmega päripäeva nagu moskiito ütles, ning lõtk vähenes ja samas läks ka rool raskemaks ning keerasin selle kõige pealmise punni tagasi. Olemas. Mina küll kuskil kolmandat mutrit ei näinud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
marko kirjutas:Pealmine mutter kork vastupidi keermega,keskmine siis reguleerimiseks ja samuti vastupidi keermega ning alumine kinnitus õigetpidi keermega.Keskmist keerad lõtku vähendamiseks siis vastupidi nagu keeraks lahti
Misasja Kõige pealmise keerasin maha, valasin roolikarpi õli juurde. Nii. Siis järgmise keerasin 30 võtmega päripäeva nagu moskiito ütles, ning lõtk vähenes ja samas läks ka rool raskemaks ning keerasin selle kõige pealmise punni tagasi. Olemas. Mina küll kuskil kolmandat mutrit ei näinud.
Regullisin siis käsipiduri ära ja läksin proovisõidule. Sõbrad astusid ligi ja ütlesid et viska neid väikse rulli eest linna ära Kasutasin juhust ja kärutasin kohe ka ülevaatuspunktist läbi. Tehtud. Aasta ja kolm kuud mureta nüüd. Ei avastatud ühtegi probleemset kohta. Onkel seal lihtsalt vaatas et roolikarp natuke lekib, ütles et jah sillaõli on sees Ning loksutades ütles et üks rooliots on nõrgem kui teised Kodus muidugi lõin laiad plekid jälle kohe alla tagasi. Nüüd kaks suve muretut sõitu
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Minu VAZ-2106-l on vaakumvoolik paksu seinaga kummist, koguaeg töödanud ja ei tõmba kortsu.
Saab valmistada ka n.n. ülemineku vooliku. Vasktorul lõikad keermestatud stutsiga paraja toruotsa maha ja sinna otsa tõmbad vooliku. Mul eelmisel Mossel oli nii,kui sain uuema tüübi jagaja ning keermestatud stutsi polnud enam kuhugi keerata...