72. leht 242-st

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 09:30
Postitas stern100
Helerohelisel kestab tehniline ülevaatus küll augusti lõpuni, kuid kuna praegu on mul raha ja auto peaks olema päris heas seisukorras, lähen sõidan ehkt homme stendist üle :D Täna vahetan laiad veljed siis ülevaatuse ajaks tavaliste vastu, keeran kässarit natuke peale, vaatan kõik piduriklotsid üle ning proovin roolikarbi lõtku regullida vähe.

Sellest ka küsimus. Kuhu poole seda teist/ alumist mutrit keerama peaks et lõtku vähendada?

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 09:52
Postitas moskiito
nii nagu ikka, päripäeva.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 11:30
Postitas marko
Pealmine mutter kork vastupidi keermega,keskmine siis reguleerimiseks ja samuti vastupidi keermega ning alumine kinnitus õigetpidi keermega.Keskmist keerad lõtku vähendamiseks siis vastupidi nagu keeraks lahti :)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 11:35
Postitas stern100
marko kirjutas:Pealmine mutter kork vastupidi keermega,keskmine siis reguleerimiseks ja samuti vastupidi keermega ning alumine kinnitus õigetpidi keermega.Keskmist keerad lõtku vähendamiseks siis vastupidi nagu keeraks lahti :)
Misasja :D Kõige pealmise keerasin maha, valasin roolikarpi õli juurde. Nii. Siis järgmise keerasin 30 võtmega päripäeva nagu moskiito ütles, ning lõtk vähenes ja samas läks ka rool raskemaks ning keerasin selle kõige pealmise punni tagasi. Olemas. Mina küll kuskil kolmandat mutrit ei näinud.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 11:37
Postitas marko
stern100 kirjutas:
marko kirjutas:Pealmine mutter kork vastupidi keermega,keskmine siis reguleerimiseks ja samuti vastupidi keermega ning alumine kinnitus õigetpidi keermega.Keskmist keerad lõtku vähendamiseks siis vastupidi nagu keeraks lahti :)
Misasja :D Kõige pealmise keerasin maha, valasin roolikarpi õli juurde. Nii. Siis järgmise keerasin 30 võtmega päripäeva nagu moskiito ütles, ning lõtk vähenes ja samas läks ka rool raskemaks ning keerasin selle kõige pealmise punni tagasi. Olemas. Mina küll kuskil kolmandat mutrit ei näinud.
Kõige all nr 41 :D

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 11:40
Postitas stern100
Ja mida nimelt selle kõige alumisega siis veel tehakse.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 11:45
Postitas marko
Lihtsalt vastumutter fikseerimiseks,seda tuleb peale regulli kinnitada sest muidu varsti lõtk tagasi.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 15:55
Postitas stern100
Regullisin siis käsipiduri ära ja läksin proovisõidule. Sõbrad astusid ligi ja ütlesid et viska neid väikse rulli eest linna ära :D Kasutasin juhust ja kärutasin kohe ka ülevaatuspunktist läbi. Tehtud. Aasta ja kolm kuud mureta nüüd. Ei avastatud ühtegi probleemset kohta. Onkel seal lihtsalt vaatas et roolikarp natuke lekib, ütles et jah sillaõli on sees :D Ning loksutades ütles et üks rooliots on nõrgem kui teised :D Kodus muidugi lõin laiad plekid jälle kohe alla tagasi. Nüüd kaks suve muretut sõitu :auto

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 09 Juun 2011 19:36
Postitas Edel
Minu VAZ-2106-l on vaakumvoolik paksu seinaga kummist, koguaeg töödanud ja ei tõmba kortsu.
Saab valmistada ka n.n. ülemineku vooliku. Vasktorul lõikad keermestatud stutsiga paraja toruotsa maha ja sinna otsa tõmbad vooliku. Mul eelmisel Mossel oli nii,kui sain uuema tüübi jagaja ning keermestatud stutsi polnud enam kuhugi keerata...

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; AZLK 2140 1975, IZ 412 IE 1984 ster

Postitatud: 10 Juun 2011 17:19
Postitas stern100
Tänane tegevus:

Pilt

Kodanik tafi mu mosu ukse kallal :D
Pilt

Pilt