Vahepeal olen vaid kulgemisega tegelenud. Nüüd tundub, et mootor kustub kiiresti. Viimasel ajal olen täheldanud nagu üks silinder justkui puudulikult töötaks, ka kipub kuumaks minema, eriti kui Tartu mnt-l Mõigus 120 kellale ajada, siis Pildikülla jõudes on temp 100 peale jõudnud, peale seda maanteelt maha pöörates ja väiksematel teedel kulgedes läheb 90-95 peale tagasi. Suurtel kiirustel saadab kole detonatsiooniklõbin mis iseloomulik varajasele süütele, eriti kole on see 120 peal gaas põhja vajutades. Olen nüüd mitu korda vähehaaval jagajat hilisema poole pööranud, vaatan mis saab, ehk on liigses kuumenemises süüdi ka liigvarajane süüde. Tegelikult tuleks üldse uus jagaja panna aga ei hakka seda tänavu ikka tegema. Mootori töörütm on juba kehvem kui kevadel käiku võttes paari nädala eest. Huvi pärast mõõtsin täna silindrites kompressiooni. Nagu oligi oodata - Esimene 4,5, teine ja kolmas ühtlaselt 8 ja neljandas ainult 2. Ja mootori töödates õlikorgi maha keerates on nagu õhukompressor, mida saadab korralik suitsuvine. Selline surve loomulikult karteris õli kinni pidada ei taha.
Laupäeva õhtul Jüris oli kõik puhuvad aktsioon. Seni, kui puhusin, vahtis teine ment kahtlaselt auto alla, mis seal küll nii koledasti suitseb
Ei jõutud rohkem midagi teha, nii kui puhutud, käik sisse ja tuld
Enne kui veel pärima hakatakse
Seni liigun selle tossupommiga kuni igapäevasõidukil ÜV tehtud saab, siis mingi aja pärast läheb Mosse jälle uue mootori ootele seisma. Loodetavasti mitte jälle 5 aastaks
kuid tänavu aasta seda ei tee, teised projektid on ees.
Survet karteris täheldasin tegelikult juba 6-7 aasta eest, aga vahepeal ta pea 5 aastat suht seisis, siis on hämmastav, kui kiiresti on asjad halvemuse poole pööranud. Ise olen temaga sõitnud 30 000km, sellest viimased 5000 on eelmisest aastast alates.
Aga ikkagi on AZLK-ga ägedam liikuda kui Ladaga.