74. leht 100-st
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 31 Mai 2013 16:58
Postitas tafi
Remondi vahepeale teeme ka väikese emakeele tunni. On ikkagi "kaas", mitte "kaan".
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 31 Mai 2013 17:48
Postitas TALUPOEG TALUJA
tafi kirjutas:Remondi vahepeale teeme ka väikese emakeele tunni. On ikkagi "kaas", mitte "kaan".
Ah,vahetasin plokikaase,plokikaas oli mõraga,plokikaasel vahetati klapid....kuulge..........see on ju jabur.
Plokikaan on ikka õige nimetus.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 31 Mai 2013 17:59
Postitas MAZ
Ladusin kõik kokku ära ja tõin ka vanakooli jagajakaane.
Üks tükk murdus ära, ei saa aru kuidas see juhtus. Tüki ise leidsin üles aga müstika kuidas see välja murdus.
Esimese käivitusega ei saanud mootorit tööle, vaid pidin panema hoopis süüte järjekorra paika, mis oli lootusetult sassis. Esialgne plaan panna mootor tööle ilma klapikambrikaaneta lõppes sellega,et kogu kapotialune on õli täis. Ütle siis veel,et mosse õlipump on vilets.
Alguses soojendasin kohapealt ja siit tegin väikse ringi, midagi ei tundu viga olema, peale selle,et kollektorile läinud õli kärssas mõnuga. Lisaks on probleem vaakumi toruga, sealt tõmbab päris korralikult lisaõhku juurde. Panin esialgu otsa kinni, sest nagu nii on vaja vaakumvõimendi maha võtta, koos pumbaga.
Vanakooli mossemees andis mulle hea nõu, või õigem oleks öelda lahenduse bensiini aurude probleemile salongis. Nimelt ei tasu kohe lahti kruttida akent vaid tõmmata lahti hoopis külmaõhu luuk. Kui tõmmata aken lahti tõmbab rõhkude erinevusest tingituna tagaosas olevad bensiini aurud ette, kuna mingit seina vahepeal ei ole. Nüüd saab mulle selle bensiini vingu salongi tekkimine, täitsa loogilise seletuse.
NB! Tänan tähelepanu juhtimast, õigekirjale aga mulle tundub sõna kaas kasutamine teatud käänetes veidi imelik. Olgugi,et see oleks õigem lähenemine.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 31 Mai 2013 18:06
Postitas marek
TALUPOEG TALUJA kirjutas:tafi kirjutas:Remondi vahepeale teeme ka väikese emakeele tunni. On ikkagi "kaas", mitte "kaan".
Ah,vahetasin plokikaase,plokikaas oli mõraga,plokikaasel vahetati klapid....kuulge..........see on ju jabur.
Plokikaan on ikka õige nimetus.
Grammatiliselt korrektselt peaks ikka nii olema:
http://www.eki.ee/dict/qs/tyypsonad.html#29
Samas soovitan kasutada hoopis sõna "kaalikas" siiani kõik aru saanud ja ei teki vaidlust kas kaan või kaas.
Edasi nt. turbo on kõrvits ning nõnda edasi minnes arusadav, et küsitakse ikka inimestelt, et räägi mis kompott sul kapoti all on.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 31 Mai 2013 18:48
Postitas MAZ
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 31 Mai 2013 21:22
Postitas TALUPOEG TALUJA
Nüüd peale mõningast sõitu pead siis veel plokikaane polte pingutama,sest tihend annab algul kenakesti järgi. Aga vähemalt on siis osad mured sul lahendatud. Ja eks need muud pisiasjad tulevad ka pikapeale lagedale. Omal oli algul ka tegu,et vigased küünlad ja juhtmed üles leida. Sealt see loperdamine ja puterdamine pihta hakkabki... Aga video järgi vaadates väga viga polegi.
Ja mis puutub sellesse ilma klapikambrikaaneta käivitamisse,olen isegi proovinud ja üllatus oli suur. Ma arvasin,et see õlitus on üleval nii lahja,et libiseb õli pisut võllide vahelt.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 01 Juun 2013 07:40
Postitas MAZ
Minu arust oli mingi kindel kilometraaž mille järel tuli järelpingutus teha?
Nagu SanderV vaevab mind ka rattalaagrite probleem aga sain veel peale keerata neid. Kuid vaadates, mis määrdeainega nad koos on siis tuleb ükskord need ikkagi välja vahetada.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 01 Juun 2013 08:31
Postitas TALUPOEG TALUJA
Oli jah raamatus kirjas aga esialgu võid kõhutunde järgi talitada. Ei tee paha isegi see,kui peale mõningast sõitu kohe kontrollid üle.
Aga neid esirattalaagreid saad igavesti peale keerata...... Kui aega,võid korra lahti võtta ja vaadata,kuidas laagrite seisukord on. Ise olen sedasi toimetanud,et kui rullid juba lainelised,tükke väljas või saalel näha kulumisjälgi,vahetan välja. Aga kui ikka saale sisepinnad ilusad ja rullidel ka pinnad head,läheb tagasi uue määrdega. Sõidu ajal pole õnneks kunagi laager otsad andnud. Ja ega vist väga seda kartma ei pea,kuna vene laager suhteliselt massiivne.....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 01 Juun 2013 08:52
Postitas moskiito
rattalaagri puhul tuleb talitada sedasi et kui loks sees, tuleb lahti võtta, ära puhastada, kontrollida ja kui kõik ok, läheb uue määrdega tagasi alla. Esimene tundemärk on läbi minevast laagrist reeglina see kui rool hakkab kuhugi poole kiskuma kuigi pidur peal ei ole.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 03 Juun 2013 21:02
Postitas Edel
Plokikaane mutrite järelpingutus soovitatakse teha esimese 500km jooksul. Ise tegin seda 400km kohal ja andis kõiki mutreid peale keerata.