75. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 06 Juul 2013 17:13
Postitas MAZ
Ammu pole enam midagi kirjutanud aga pole ka erilist põhjust selleks olnud. Juba pikemat aega sõidan Audiga ja Mosse lihtsalt seisab. Põhjus,miks ta seisma panin oli selles,et viimane kord kui ma temaga sõitsin, läks mul hing tõsiselt viha täis. Põhjus selles,et tänu mitmele mõranenud voolikule jäin ristmikule ja tekkis, liiklusohtlik olukord ja enam ei saanud edasi ega tagasi. Lisaks läks pukseerimise käigus veel köis ka pilbasteks.
Ning peale seda rohkem ma teda puutuda ei taha. Samas südametunnistus ei luba seda autot ka ära müüa, kopikate eest. Seega las seisab siis kas või edaspidi aiadekoratsioonina.
Vead on kõrvaldatavad aga mul pole lihtsalt aega, lukkseppa töödeks ning muu elu tahab ka elamist.
Eile sain Moskiitoga siis kokku ja sain ka näha,mis mehega tegu päris elus. :beer
Pilt
Pilt

Lisaks sai lahatud ka, puhtalt ajaviiteks, teise mosse ehk 408 muresid. Selgus,et mootori alumine ots võib korras olla. Aga karburaator tahab kindlasti remonti saada ja samamoodi ka plokikaas( teine kaas olemas). Õli on ka bensiini haisune,seega ilmselt pole palju vaja siis mõelda,mis detail läbi on ja miks õlirõhk natuke madala võitu on. Põhimõtteliselt saaks M408 kasutada aga vaja oleks siis teha korda mootor ja samuti käigukast üle vaadata. Ise asi ,kuna ma jõuan seda kõike teha. Vahest tundub,et lihtsam on teine mosse osta,kui lootusetult näivate juhtumitega oma ajusid vaevata.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Aug 2013 18:47
Postitas MAZ
Vahepeal liigutasin mosset ühest kohast teise, taaskord aga seekord tuli treiler võtta,kuna peale mosse oli ka muud kola mida vedada.
Pilt
Pilt
Ja praegu ta on sääraselt siis puulehti korjama pandud. :D
Pilt
Enne,kui laviinina küsimusi,et kas ma kavatsen mosse välja jätta siis võin öelda,et ei kavatse. Vaja on M408 mujale liigutada ja kastikas selle asemele. Kuid M408 omal jõul ei liigu ja seda tuleb sikutada teise kohta. Kastikas on töökorras ja ei taha teda kuhugi nurka "ära pakkuda". Kuna ei tea,milla teda tarvis jälle läheb. Audi on küll hea ökonoomne veel aga on tal ka puudusi paraku.

Ning kuna vaja asju ringi tõsta panin mossele kõrvale "kirovetši-KAMAZi" õli tünni.
Pilt

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Aug 2013 19:23
Postitas Urukoer
miks need topsikud lisatuledele pähe tõmmatud on? :D

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Aug 2013 21:16
Postitas MAZ
Panin mõttega,et vesi sisse ei läheks tuledesse aga samas, kuna ma ilmselt lähiajal teen selle ruumide majanduse korda. Siis tundub see kõrval vaatajale tühi töö.

Sõber Talupojaga sai tehtud kaupa ja hangitud vanamalli käigukast M408le.
Pilt

Loodan,et sügiseks saab ostetud ka mootorile uus tihendite ring ning mõned määrdeained ka lisaks.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Aug 2013 23:14
Postitas Lauri-L
Kena masin ikka, kahju et viimane kord seal kandis käies pilku peale ei saanud visata :)

Istmed väljuvad ka varsti autost ning jäävad sind ootama.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 05 Aug 2013 08:14
Postitas MAZ
Eks üritame kuidagi need istmed organiseerida ka kohta,kust ma nad peale saan võtta. :)

Tegelikult ta nii ilus pole :( , plekid loperdavad ja kõveraid kohti kui palju. Värvimise kvaliteet pole ka kiita. Pigem on tegu tüüpilise NL inimese tööautoga. :auto
Kõik on tehtav ja parandatav aga selleks on vaja veidi vaeva näha.Seda takistab aga see 100.a projekt, mis on nüüd viimased 2.a jõudsalt edasi arenenud. Aga suvel pole aega sellega tegeleda tee või tina.
Pilt
Võrreldes mossega on see auto lausa paat.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 05 Aug 2013 15:31
Postitas MAZ
Küsiks targematelt,et millised amordid oleks parimad mossele, kui sõidan enamuse ajast mööda kruusa ja auke täis teed. KYBe pidi olema üks parimaid aga on veel mõni soovitus?
On räägitud,et ka miskid moodsad Valgevene omad peaks head olema, ise seda uskuda ei taha hästi.

Järgmise õlivahetusega seoses on plaan ka mootor maha tõsta ja panna lekked kinni ning pesta mootor vanast kõntsast puhtaks.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 05 Aug 2013 15:43
Postitas marko
MAZ kirjutas:Küsiks targematelt,et millised amordid oleks parimad mossele, kui sõidan enamuse ajast mööda kruusa ja auke täis teed. KYBe pidi olema üks parimaid aga on veel mõni soovitus?
On räägitud,et ka miskid moodsad Valgevene omad peaks head olema, ise seda uskuda ei taha hästi.

Järgmise õlivahetusega seoses on plaan ka mootor maha tõsta ja panna lekked kinni ning pesta mootor vanast kõntsast puhtaks.
Nendest amortidest on jahutud foorumis küll ja küll.KYB on ehk kõhnemale rahakotile sobivaim,kindlasti paremad kui originaalid.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 05 Aug 2013 18:40
Postitas MAZ
Mul on ka originaal amorte aga need lähevad teisele masinale. Mille puhul ma rõhun rohkem ajastukohasusele.
Originaalidega on nagu loterii, kunagi ei tea,kaua nad vastu pidada võivad.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 05 Aug 2013 19:00
Postitas moskiito
amortide kohapealt nii palju et nende ostmisel peab teadma millise lääne masina amordid sobivad, mosse jaoks ei leidu lihtsalt "mosse amorte" poes, peab ostma lääne autole. sass mainis mulle et mingi mazda amordid pidid mossele sobima ideaalselt.