75. leht 96-st

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 19 Apr 2014 08:23
Postitas moskiito
rahu rahu, ega vanasõna muidu ütle et erimeelsuste üle ei vaielda vaid kakeldakse. Minu arvamus asjast on selline et kui mosse ei pea vastu, siis on probleem ikkagi tihendis, mitte masinas. Kui on teada et masinal probleemid, siis tuleb masinaga ka vastavalt sõita, mitte kasutada rullnokka sõidustiili, lappats põhja P pedaal põhja. Sellisele tambile peavadki vastu reeglina saksa lennukitööstuse toodangud.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 01 Mai 2014 12:56
Postitas SanderV
kas kellelgi sellist anomaaliat on olnud et niiske ilmaga suunad hakkavad jamama? ohutuled töötavad ilusti aga suunad vahest töötavad normaalselt vahest väga aeglaselt, vahest üldse mitte...

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 14:22
Postitas SanderV
kerge küsimus siis suurele ringile... et kui võtta mootor koos kastiga maha, siis kuidas oleks seda kõige kiirem ja lihtsam teha?
Radikas tuleb eest võtta, see kindlasti hõlbustab? aga kas genekad, jagajad, õlifiltri korpused, käigukasti talad tuleks ka küljest keerata või saab ka nende maha võtmiseta maha?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 14:41
Postitas mossejumal
SanderV kirjutas:kerge küsimus siis suurele ringile... et kui võtta mootor koos kastiga maha, siis kuidas oleks seda kõige kiirem ja lihtsam teha?
Radikas tuleb eest võtta, see kindlasti hõlbustab? aga kas genekad, jagajad, õlifiltri korpused, käigukasti talad tuleks ka küljest keerata või saab ka nende maha võtmiseta maha?
jahutus vedelik välja,aku maha.Radikas nagu nii ära siis,mootori padjad lahti siis käigukasti tala lahti,spidomeetri-tross lahti, siduritoru lahti silindri küljest gaasihoovastik ära,starteri juhtmed ära,väljalaske kolle eemale,mootori massijuhe ära ,õlirõhu anduri juhe lahti,süütepooli juurest ja jagaja juurest juhtmed lahti,kõik voolikud lahti,siis bensu oma ka mis pumpa läheb ja vaikselt hakkad tõstma . Genekad ega asjad ei jää segama no ma võtsin ventika ka ära.Isegi kui kast küljes autol saab moto maha tõsta natuke aint osavust.

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 14:44
Postitas SanderV
kasti tala segama ei jää kui seda sumpsi pealt kangutada?, a noh see kõige väiksem mure nkn, 2 lisapolti

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 14:56
Postitas mossejumal
SanderV kirjutas:kasti tala segama ei jää kui seda sumpsi pealt kangutada?, a noh see kõige väiksem mure nkn, 2 lisapolti
Kasti tala ikka täitsa ära jah,sest kellel pärast aega seal keberneetida on :)

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 15:11
Postitas SanderV
kolle jätan ka vist peale.. sealt hea sikutada.. pigem pükstest lahti ehk

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 16:43
Postitas MAZ
SanderV oskad sa öelda mulle oma auto, kuldse värvi tooni numbrit?

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 17:19
Postitas SanderV
hetkel mitte... Sadolini värv nimeks Golden Sedge

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitatud: 03 Mai 2014 17:47
Postitas MAZ
Ei usu,et seda sadolini väga enam saada oleks. Ja päris aus olla vana Sadoloniga seda uut enam võrrelda ei anna. :(
Samas kuidas sa seda värvi hindad, hea halb või omade viguritega?