76. leht 96-st
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Mai 2014 17:55
Postitas SanderV
ei tea, mul siiani püsib peal, mõned kohad mis mitu kohti saanud on vaikselt kihiti vist tuleb maha, või kulub, ei oskagi öelda, pole nagu koorumine aga kulub nagu... lakkida mina seda pole veel mõistnud, kõik lakid mis sinna peale lasen jäävad poolmatid, võibolla asi minust aga jh... samas tavaline punane jäi ilusti läikiv ja tugev... selline asi on põhja peale lastud ja siiani peal...
ühest poest vb annaks veel saada seda värvi..
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Mai 2014 18:26
Postitas MAZ
Ma niisama lolle küsimusi ei küsi. Mul on tagamõte selle värviga aga ei saa rohkem rääkida,momendil
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 03 Mai 2014 19:00
Postitas Jeekim
mossejumal kirjutas:SanderV kirjutas:kerge küsimus siis suurele ringile... et kui võtta mootor koos kastiga maha, siis kuidas oleks seda kõige kiirem ja lihtsam teha?
Radikas tuleb eest võtta, see kindlasti hõlbustab? aga kas genekad, jagajad, õlifiltri korpused, käigukasti talad tuleks ka küljest keerata või saab ka nende maha võtmiseta maha?
jahutus vedelik välja,aku maha.Radikas nagu nii ära siis,mootori padjad lahti siis käigukasti tala lahti,spidomeetri-tross lahti, siduritoru lahti silindri küljest gaasihoovastik ära,starteri juhtmed ära,väljalaske kolle eemale,mootori massijuhe ära ,õlirõhu anduri juhe lahti,süütepooli juurest ja jagaja juurest juhtmed lahti,kõik voolikud lahti,siis bensu oma ka mis pumpa läheb ja vaikselt hakkad tõstma . Genekad ega asjad ei jää segama no ma võtsin ventika ka ära.Isegi kui kast küljes autol saab moto maha tõsta natuke aint osavust.
Mida veel võiks ära võtta on õlifiltri kopsik, aga kui nõksutada siis tuleb koos sellega kah ära. Mis kindlasti kastiga maha võttes peab olema, on kanal või siis esiosa kõrgemale tõstma, muidu ei mahu hästi välja. Hiljuti (õigemini nädal tagasi) sai mootor koos kastiga maha võetud ja tagasi pandud. Ja mul jäid külge kolled, starter, genekas, jagaja ja õlifiltrikopsik, kuigi selle oleks pidanud ära võtma, sest natukene painutas eest ühe pleki ära. Käigukasti tala ära, ja isegi pükse ei ole tegelt vaja ära võtta, mahub koos sellega.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 04 Mai 2014 12:00
Postitas sass
Kasti tala ära võtta, siis mahub täiesti muretult ilma midagi eemaldamata (ainult radikas eest) koos kastiga välja, püksid võib ka külge jätta... Pole vaja ei õlifiltri korpust ega genekat ega midagi muud ära vötta. Autot tõstma ka ei pea, kanalit ei pea ka olema. Korduvalt ja korduvalt on niimoodi mootor peale-maha käinud.
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 07 Mai 2014 00:43
Postitas SanderV
abipalve kellelegi kellel vene raamat käepärast, oleks vaja raami ja kepsusaale mõõtusid ja tolerantse, nii originaali kui ka 0.25 mõõdu omasid
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 07 Mai 2014 01:20
Postitas partnermosse
Originaali raamsaale paksus 1,83-1,823 mm ; 0,25 remontmõõt raamatu järgi 1,955-1,948 mm ; 0,5 remontmõõt 2,08-2,073 mm
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 07 Mai 2014 08:03
Postitas stern100
Saale peal on üldiselt markeering ka..kas originaal, või remontmõõt. (-0,25/-0,5/-0,75)
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 07 Mai 2014 10:57
Postitas SanderV
sõnastasin ennast siis valesti, vända mõõtusid oleks tarvis... et vastavalt vända mõõdule oskaks panna uued saaled
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 07 Mai 2014 14:20
Postitas SanderV
keegi? peaks olema selline raamat
http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... Umgl_Q.jpg
aga moskvichi oma, enda oma krt kodus, tna tahaks mootori ära remontida, seal oli mingi lehe peal ilusti kõikide remontide vända mõõdud vms...
Re: AZLK 2140 1984 SanderV
Postitatud: 07 Mai 2014 14:33
Postitas moskiito
mul neid raamatuid hulgim kodus aga paraku mina enne reeded koju ei jõua.