Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Postitatud: 10 Nov 2013 15:31
Enne lume tulekut, võtsin käsile mossede ringi tõstmise. Alustasin M408st,kuna sellega nii pea midagi tegema ei hakka.
Otsustasin,et sikutan ta nööriotsas ära,kuna katkise bensinipumba tõttu ei ole mõtet teda tööle ka panna.
Mõeldud, tehtud....
siiski probleemiks sai tagasillas olev nigrool. See oli külma ilmaga muutunud nii tihkeks,et auto lükkamine käsitsi oli lausa võimatu.
Eelnevalt said kõik 4 ratast üle kontrollitud,et pidurid peal poleks. Peale tükk aega nikerdamist sai siis M408 uude kohta,et temaga 2014.a vähe tõsisemalt saaks tegeleda.
Kastimosse läks nüüd sinna,kus M408 varem seisis, põhjus selles,et tahan teda kasutada kruusa ja puude vedamiseks ning selletõttu ei saa teda kuhugi nurka, väga ära pakkida.
Ära vahetasin ka tagumise ratta,mille õhukumm läks pidevalt tühjaks ja selle pumpamine käis juba,kergelt närvidele.
Päris nurka seda autot heita ei saa,sest on asju mida Audiga teha ei saa.
Otsustasin,et sikutan ta nööriotsas ära,kuna katkise bensinipumba tõttu ei ole mõtet teda tööle ka panna.
Mõeldud, tehtud....
siiski probleemiks sai tagasillas olev nigrool. See oli külma ilmaga muutunud nii tihkeks,et auto lükkamine käsitsi oli lausa võimatu.
Eelnevalt said kõik 4 ratast üle kontrollitud,et pidurid peal poleks. Peale tükk aega nikerdamist sai siis M408 uude kohta,et temaga 2014.a vähe tõsisemalt saaks tegeleda.
Kastimosse läks nüüd sinna,kus M408 varem seisis, põhjus selles,et tahan teda kasutada kruusa ja puude vedamiseks ning selletõttu ei saa teda kuhugi nurka, väga ära pakkida.
Ära vahetasin ka tagumise ratta,mille õhukumm läks pidevalt tühjaks ja selle pumpamine käis juba,kergelt närvidele.
Päris nurka seda autot heita ei saa,sest on asju mida Audiga teha ei saa.