80. leht 93-st

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 25 Juun 2019 21:49
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:deforss 1.3 mootorile mõeldud A17D

Ja mis asi on deforss 1,3 mootor??
Tänud osutamast näpukale ehk kirjaveale, ilmselt said isegi aru mida ma silmas pean.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 26 Juun 2019 16:21
Postitas Martin2140
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 26 Juun 2019 19:30
Postitas Edel
Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Karburaator on toodetud NSVL ehk meie mõistes Venes ja loogiline, et markeeringud pannakse krillitsas. Meie hääldame seda kui "N".

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Juun 2019 06:15
Postitas Martin2140
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Karburaator on toodetud NSVL ehk meie mõistes Venes ja loogiline, et markeeringud pannakse krillitsas. Meie hääldame seda kui "N".
Ei no hääldamine hääldamiseks. Kui vene H meie kirjustame N siis kuidas me kirjutame vene N?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Juun 2019 14:55
Postitas partnermosse
Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:
Edel kirjutas:
Martin2140 kirjutas:sa vast mõtlesid ikka K126H. K126N on 408 mootorile.
Vene H on meile N.
Küünlad panin uued (tõsi, Vene omad D17 või mis nad olidki), aga töö sellest ei muutunud mitte midagi. Need eelmisedki küünlad panin aasta tagasi uued (NGK).
Ja mis asi see vene N siis on?
Karburaator on toodetud NSVL ehk meie mõistes Venes ja loogiline, et markeeringud pannakse krillitsas. Meie hääldame seda kui "N".
Ei no hääldamine hääldamiseks. Kui vene H meie kirjustame N siis kuidas me kirjutame vene N?
Vene N ehk kirillitsas on selle tähiseks Н ehk eesti keele H(haš) :D

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Juun 2019 17:29
Postitas Martin2140
Nii et H on N ja N on H. Mille pärast siis kõik mosseraamatud räägivad et 2140-l ja 412-l kasutati K126H ja 408 mootoril K126N?

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Juun 2019 18:42
Postitas Edel
Krt, kas on mõtet vaielda selle pärast :D Ega Mosse sellest vaidlusest paremini liikuma ei hakka :D Rääkige parem, mis kellani see Härma pood lahti on ja mis see jagaja seal maksta võiks.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Juun 2019 18:45
Postitas irukas
Hoia sellest fenoxi jagajast kaugele kui sõita soovid. Kolmel isendil max 1000km ja lagunenud. Ligisevad ja logisevad juba poeletil. Vana jagaja üle käia, siksile mõeldud boschi kondekas külge ja töötab.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 27 Juun 2019 19:01
Postitas Edel
OK. Ülevaatuse elab see uus ehk üle. Sajandivahetuse paiku kunagi ostsin poest uue jagaja, see käis minu käes kuni auto mahamüümiseni, ikka mitmeid tuhandeid kilomeetreid sõitis läbi.
Muu hulgas, 408 mootorile on jagaja 126P ja 412 on 126N. Ehk olete tähele pannud, et eestikeelses raamatus kasutatakse komponentide nimetust krillitas? Selle jargi on H ikka meie keeles kui N. Sõiduautod "Moskvitš" tehniliste andmete tabel räägib otse.

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitatud: 28 Juun 2019 21:30
Postitas Edel
Edel kirjutas:Rääkige parem, mis kellani see Härma pood lahti on ja mis see jagaja seal maksta võiks.
Käisin. Mitte midagi pole muutunud minu viimastest käikudest :D Jah arvasite õieti, uks oli jälle kinni :D Lahtioleku ajad E-R 9-18 ja veerand tundi enne aja täitumist mina sisse ei saanud. Nagu 3 aastat tagasi, kui käisin summutajat otsimas.
Homme pole aega sinna minna, jääb jälle järgmisesse nädalasse. Volgasse ei taha minna, seal nöörib hinge hinnaga.
Pean jagaja maha võtma, siis lihtsam nokitseda. Üldiselt ülevaatuse tarbeks eelistan uut.